Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Рішення виконкому №№ 115 «Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року»

Кількість переглядів: 55
Скликання: VIII
Сесія: Протокол 10
Тип документу: Рішення виконкому
Дата прийняття: 11.07.2023
Дата оприлюднення: 14.07.2023
Автор: Лещенко І.В.
Номер документу: № 115
Назва документу: Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року
Прикріплені файли:

МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 11 липня 2023 року    

м. Мерефа

№ 115

 

 

 

Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року

 

       

 

 

Заслухавши звіт начальника відділу інформаційної діяльності та забезпечення доступу до публічної інформації Мереф’янської міської ради І.В. ЛЕЩЕНКО про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року, у відповідності до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Мереф’янської міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Звіт про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року взяти до відому.

 

 

 

Міський голова                                                           

Веніамін СІТОВ

 

 

Ірина ЛЕЩЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

від 11.07.2023 р. № 115

 
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ

«ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН »

ЗА І півріччя 2023 РОКУ

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відділами Мереф’янської міської ради і окремими спеціалістами проводиться прийом мешканців та ведеться робота по розгляду звернень громадян.

Відповідальність за організацію роботи із зверненнями Мереф’янської міської ради несе міський голова, а безпосередньо робота зі зверненнями проводиться спеціалістами (посадовими особами місцевого самоврядування), які проводять особистий прийом громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інструкції з питань діловодства в Мереф’янській міській раді та її виконавчих органах.

Так, за звітній період надійшло 15 918 звернення ( від жінок – 9797, від чоловіків – 6121), в основному це на особистому прийомі – 15 802, поштою – 79, через органи влади - 37. Майже всі звернення були первинні за наступними формами:

  • заяви – 15 912,
  • скарги - 4
  • електронні петиції - 2

Індивідуальних звернень – 15 895, колективних – 23 (у яких 787 підпис). Більшість питань вирішені позитивно за іншими дані письмові розʼяснення.

Надано 31 відповіді на запити згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації». Із них від громадян – 9.

За звітний період, через форму зворотнього зв’язку, через веб-сайт Мереф’янської міської ради та її виконавчого комітету у інформаційній мережі Інтернет, найдійшло 7 звернень; через чат-бот «СВОЇ» надійшло 3 звернення.

За звітний період, через відділ надання адміністративних послуг було оформлено 9034 адміністративних справ, а саме:

1.Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, всього- 521:

2.Видано довідок/інформації з РТГ, всього-  725:

  • видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання-530 ,
  • видано інформації з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради- 298

3.Проведено реєстраційних дій державними реєстраторами, всього-  1179:

  • Фізичні особи- підприємці – 159 ,
  • Юридичні особи-  76 ,
  • Надано витягів з ЄДР – 47,
  • Державна реєстрація права власності нерухомого майна - 541,
  • Надано інформації з Державного реєстру нерухомого майна –60 ,
  • Інші реєстраційні дії – 296.

4.Проведено державної реєстрації актів цивільного стану, всього-431:

  • шлюбу – 5,
  • Смертей – 372,
  • народжень – 54 ( з них: хлопчиків-27, дівчаток- 27).

5. Оформлення паспортних документів, всього - 612:

  •  оформлення паспортних документів- 426,
  • вклеювання фотокартки до паспорту громадянина України- 186.

6. Послуги Держгеокадастру, всього 5:

  • видача інформації з Держгеокадастру – 5.

7. Надання разової грошової матеріальної допомоги – 298,

8. Комплексна послуга «єМалятко» – 12,

9. Інші адміністративні послуги, всього-4830:

  • Заяви про постановку на квартирний облік - 5,
  • Питання щодо підключення до мережі водо/газопостачання - 1,
  • Питання щодо наявності пічного опалення - 14 ,
  • Присвоєння (упорядкування поштових адрес) –5,
  • заяви громадян щодо земельних питань (сесія міської ради) -54 ,
  • Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами (видача, анулювання, дублікат)- 10,
  • Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України-4,  
  • Реєстрація пошкодженого майна через ДП «ДІЯ» - 9,
  • Прийом документів на компенсацію комунальних витрат власникам житла, які прихистили ВПО – 4521,
  • Видача довідки про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи- 168
  • Послуги відділу архітектури – 39.

Кількість вихідної кореспонденції ради за звітній період становить 2825 листів.

 

 

Начальник відділу

інформаційної діяльності та забезпечення

доступу до публічної інформації

Мерефʼянської міської ради                                                 Ірина ЛЕЩЕНКО


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень