Рішення виконкому №№ 115 «Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року»
Скликання: | VIII |
Сесія: | Протокол 10 |
Тип документу: | Рішення виконкому |
Дата прийняття: | 11.07.2023 |
Дата оприлюднення: | 14.07.2023 |
Автор: | Лещенко І.В. |
Номер документу: | № 115 |
Назва документу: | Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року |
Прикріплені файли: |
|
МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 11 липня 2023 року |
м. Мерефа |
№ 115 |
|
|
|
|
|
Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року |
|
||
Заслухавши звіт начальника відділу інформаційної діяльності та забезпечення доступу до публічної інформації Мереф’янської міської ради І.В. ЛЕЩЕНКО про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року, у відповідності до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Мереф’янської міської ради
ВИРІШИВ: 1. Звіт про виконання Закону України «Про звернення громадян» за І півріччя 2023 року взяти до відому. |
Міський голова |
Веніамін СІТОВ |
Ірина ЛЕЩЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
від 11.07.2023 р. № 115
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ
«ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН »
ЗА І півріччя 2023 РОКУ
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відділами Мереф’янської міської ради і окремими спеціалістами проводиться прийом мешканців та ведеться робота по розгляду звернень громадян.
Відповідальність за організацію роботи із зверненнями Мереф’янської міської ради несе міський голова, а безпосередньо робота зі зверненнями проводиться спеціалістами (посадовими особами місцевого самоврядування), які проводять особистий прийом громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інструкції з питань діловодства в Мереф’янській міській раді та її виконавчих органах.
Так, за звітній період надійшло 15 918 звернення ( від жінок – 9797, від чоловіків – 6121), в основному це на особистому прийомі – 15 802, поштою – 79, через органи влади - 37. Майже всі звернення були первинні за наступними формами:
- заяви – 15 912,
- скарги - 4
- електронні петиції - 2
Індивідуальних звернень – 15 895, колективних – 23 (у яких 787 підпис). Більшість питань вирішені позитивно за іншими дані письмові розʼяснення.
Надано 31 відповіді на запити згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації». Із них від громадян – 9.
За звітний період, через форму зворотнього зв’язку, через веб-сайт Мереф’янської міської ради та її виконавчого комітету у інформаційній мережі Інтернет, найдійшло 7 звернень; через чат-бот «СВОЇ» надійшло 3 звернення.
За звітний період, через відділ надання адміністративних послуг було оформлено 9034 адміністративних справ, а саме:
1.Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, всього- 521:
2.Видано довідок/інформації з РТГ, всього- 725:
- видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання-530 ,
- видано інформації з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради- 298
3.Проведено реєстраційних дій державними реєстраторами, всього- 1179:
- Фізичні особи- підприємці – 159 ,
- Юридичні особи- 76 ,
- Надано витягів з ЄДР – 47,
- Державна реєстрація права власності нерухомого майна - 541,
- Надано інформації з Державного реєстру нерухомого майна –60 ,
- Інші реєстраційні дії – 296.
4.Проведено державної реєстрації актів цивільного стану, всього-431:
- шлюбу – 5,
- Смертей – 372,
- народжень – 54 ( з них: хлопчиків-27, дівчаток- 27).
5. Оформлення паспортних документів, всього - 612:
- оформлення паспортних документів- 426,
- вклеювання фотокартки до паспорту громадянина України- 186.
6. Послуги Держгеокадастру, всього 5:
- видача інформації з Держгеокадастру – 5.
7. Надання разової грошової матеріальної допомоги – 298,
8. Комплексна послуга «єМалятко» – 12,
9. Інші адміністративні послуги, всього-4830:
- Заяви про постановку на квартирний облік - 5,
- Питання щодо підключення до мережі водо/газопостачання - 1,
- Питання щодо наявності пічного опалення - 14 ,
- Присвоєння (упорядкування поштових адрес) –5,
- заяви громадян щодо земельних питань (сесія міської ради) -54 ,
- Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами (видача, анулювання, дублікат)- 10,
- Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України-4,
- Реєстрація пошкодженого майна через ДП «ДІЯ» - 9,
- Прийом документів на компенсацію комунальних витрат власникам житла, які прихистили ВПО – 4521,
- Видача довідки про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи- 168
- Послуги відділу архітектури – 39.
Кількість вихідної кореспонденції ради за звітній період становить 2825 листів.
Начальник відділу
інформаційної діяльності та забезпечення
доступу до публічної інформації
Мерефʼянської міської ради Ірина ЛЕЩЕНКО