A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Конкурс

Оголошення від 19.10.2021 р.

Конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії  відділу житлово -комунального господарства та комунального майна Мереф’янської міської ради

Категорія посади – сьома

Кваліфікаційні вимоги:

  • Громадянство України;
  • Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавр;
  • Володіння державною мовою;
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 1 року.
  • Володіння ПК.

Основні посадові обов’язки:

- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;

- формує пакети документів та готує проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань, що віднесені до повноважень Відділу та, зокрема, питань приватизації та оренди комунального майна;

- готує проекти розпоряджень міського голови з питань, що віднесені до повноважень Відділу;

- здійснює облік майна, що перебуває в комунальній власності територіальної громади міста;

- здійснює облік комунального майна за даними балансоутримувачів, відслідковує рух зазначеного майна;

-замовляє технічні паспорти на об’єкти нерухомого майна комунальної власності;

- готує пакет документів, необхідний для здійснення реєстрації права власності на комунальне майно територіальної громади, до відповідних реєстраційних органів;

- готує інформацію, листи, проекти розпоряджень, рішень виконкому, сесії міської ради, які стосуються питань управління майном комунальної форми власності;

- розглядає письмові звернення та готує відповіді з питань оренди та приватизації комунального майна;

- здійснює контроль за виконанням вхідної та вихідної документації в строк;

- забезпечує виконання законодавства України щодо приватизації та оренди комунального майна;
- готує і виносить на розгляд виконкому та сесії міської ради пропозиції щодо порядку відчуження комунального майна;

 - бере участь в роботі комісії з приватизації,

- подає оголошення в ЗМІ щодо умов проведення приватизації;
-здійснює відповідний облік приватизованого майна,

-контролює виконання умов договорів оренди, шляхом здійснення перевірок (строки дії договорів оренди);

-здійснює комплекс заходів, пов’язаних з приведенням договорів оренди у відповідність до чинного законодавства

-спільно з балансоутримувачами майна контролює усунення недоліків та порушень, виявлених в ході перевірок виконання договорів оренди нерухомого майна.

-приймає участь в роботі комісій з питань оренди нерухомого майна, технічних комісій по конфліктним та аварійним ситуаціям з питань пошкодження комунального майна;

-формує та оновлює (за потребою) перелік договорів оренди, укладених з підприємствами, організаціями, установами;

-залучає до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців, спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та закладів (за узгодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;

- готує відповідні матеріали для оприлюднення на сайті міської ради та в засобах масової інформації;
- виконує інші завдання та обов’язки, які відносяться до компетенції відділу;

-постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію;

- надає консультації та методичну допомогу працівникам комунальних підприємств, установ та закладів з питань управління, використання, обліку, відчуження комунального майна;

Не розголошує любим спосбом персональні дані, які йому довірені, або які стали йому відомі у зв’язку з виконанням професійних, посадових обов’язків.

-дотримується «Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про боротьбу з корупцією», «Про засади запобігання та протидії корупції» і загальних обов’язків посадової особи місцевого самоврядування та закону України «Про звернення громадян».

Умови оплати праці:

  1. Посадовий оклад – (відповідно до додатку № 50 постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 №268).
  2. Надбавка за високі досягнення у праці – до 30% посадового окладу з урахуванням надбавок за ранг та вислугу років (відповідно до п.2 п.п.1 постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 №268)
  3. Надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування – від 200 до 300 грн. ( відповідно до додатку №57 постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 №268)
  4. Інші виплати не заборонені законодавством України.

Бажаючі взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • Заяву про участь у конкурсі;
  • Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія);
  • Дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • Копію документу про освіту;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за попередній рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;
  • Копію документа, який посвідчує особу;
  • Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • Заяву про надання згоди на збір та обробку особистих персональних даних.

За інформацією про умови конкурсу звертатися за адресою : вул. Дніпровська, 213, м.Мерефа, Харківська обл., адмінбудинок, (відділ управління персоналом).

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень