Рішення сесії № № 1325/23 «Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20»
Скликання: | VIII |
Сесія: | XXXVI |
Тип документу: | Рішення сесії |
Дата прийняття: | 14.07.2023 |
Дата оприлюднення: | 19.07.2023 |
Автор: | Пашкова О.А. |
Номер документу: | № 1325/23 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20 |
Прикріплені файли: |
|
МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХХХVІ сесія Мереф’янської міської ради VІІІ скликання
РІШЕННЯ
від 14 липня 2023 року м.Мерефа № 1325/23
Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20
Враховуючи рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 року №11/20 «Про утворення та затвердження структури Мереф’янської міської ради та її виконавчих органів, та переліків штатних одиниць» зі змінами внесеними рішенням X сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 23.04.2021 року №406/21 «Про внесення змін до переліку штатних одиниць Мереф’янської міської ради», рішенням XII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 11.06.2021 року №426/21 «Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20» та рішенням ХVII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 22.10.2021 року №715/21, рішення ХХI сесії VIII скликання від 11.02.2022 №957/22 «Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20», рішення ХХVI сесії VIII скликання від 24.11.2022 №1088/22 «Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20»на підставі ст.ст.25,26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. З 01.08.2023 року, ВНЕСТИ ЗМІНИ до додатку 2 «Перелік штатних одиниць Мереф’янської міської ради та її виконавчих органів (управління)» затвердженого рішенням І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 року №11/20 /зі змінами/, а саме:
1.1. ВИВЕСТИ зі складу відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю провідного спеціаліста-бухгалтера;
1.2. ВВЕСТИ у відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста-бухгалтера;
2. Враховуючи п.1.1 та 1.2. даного рішення, ВИЗНАЧИТИ, що протягом двох місяців, з дня попередження працівника Мереф’янської міської ради про скорочення штатної одиниці і на період проведення процедури скорочення, передбаченої чинним законодавством, буде діяти два штатних розписи.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, промисловості, житлово-комунального господарства, комунальної власності та приватизації.
Міський голова Веніамін СІТОВ
Пашкова О.А.
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання І пленарне засідання 19.11.2020 №11/20
(зі змінами згідно рішення XII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 11.06.2021 №426/21, рішення XVII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 22.10.2021 №715/21.; рішення XXI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 11.02.2022 № 957/22; рішення XXVI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 24.11.2022 №1088/22; рішення ХХХVІ сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 14.07.2023 №1325/23)
Перелік штатних одиниць
Мереф`янської міської ради та її виконавчих органів (управління)
Назва посади |
Кількість штатних одиниць |
|
|
|
|||
КЕРІВНИЦТВО МІСЬКОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ |
|
|
|
Міський голова |
1 |
|
|
Секретар ради |
1 |
|
|
Перший заступник міського голови |
1 |
|
|
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
2 |
|
|
Заступник міського голови з питань бюджету та фінансів |
1 |
|
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету |
1 |
|
|
Староста |
2 |
|
|
ВІДДІЛ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ |
6 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
2 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
діловод |
2 |
|
|
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ |
3 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ |
3 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
архіваріус |
1 |
|
|
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ |
4 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
інспектор |
1 |
|
|
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ |
8 |
|
|
начальник відділу-головний бухгалтер |
1 |
|
|
головний спеціаліст-бухгалтер |
3 |
|
|
провідний спеціаліст-бухгалтер |
2 |
|
|
спеціаліст-бухгалтер ІI категорії |
1 |
|
|
касир |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА |
6 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст І категорії |
1 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
інспектор |
2 |
|
|
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА |
3 |
|
|
начальник відділу – головний архітектор міста |
1 |
|
|
спеціаліст (землевпорядник) І категорії |
1 |
|
|
спеціаліст (землевпорядник) |
1 |
|
|
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ |
7 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
провідний спеціаліст |
4 |
|
|
ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ |
13 |
|
|
начальник відділу, адміністратор |
1 |
|
|
адміністратор |
4 |
|
|
державний реєстратор |
4 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
ВІДДІЛ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА ПРОЄКТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
4 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
оператор комп’ютерного набору |
1 |
|
|
СЕКТОР З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ |
2 |
|
|
завідувач сектору |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН |
4 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст І категорії |
1 |
|
|
спеціаліст |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ |
5 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
2 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
2 |
|
|
ВІДДІЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
3 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ОСВІТИ |
5 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
провідний спеціаліст (економіст) |
1 |
|
|
спеціаліст I категорії |
2 |
|
|
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ’Ї |
6 |
|
|
начальник служби |
1 |
|
|
Сектор з усиновлення, опіки, піклування та розвитку сімейних форм виховання |
|||
завідувач сектору |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
Сектор з профілактично-виховної роботи |
|||
завідувач сектору |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
Всього штатних одиниць |
91 |
|