Рішення сесії №1420/23 «Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20/ зі змінами/»
Скликання: | VIII |
Сесія: | ХLI |
Тип документу: | Рішення сесії |
Дата прийняття: | 10.11.2023 |
Дата оприлюднення: | 15.11.2023 |
Автор: | Пашкова О.А. |
Номер документу: | 1420/23 |
Назва документу: | Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20/ зі змінами/ |
Прикріплені файли: |
МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XLІ сесія Мереф’янської міської ради VIII скликання
РІШЕННЯ
від 10 листопада 2023 року м. Мерефа № 1420/23
Про внесення змін до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20/ зі змінами/
Враховуючи рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 року №11/20 «Про утворення та затвердження структури Мереф’янської міської ради та її виконавчих органів, та переліків штатних одиниць» (зі змінами) на підставі ст.ст.25,26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Внести зміни до рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 19.11.2020 №11/20/ зі змінами/, а саме:
1.1. В додатку 2 «Перелік штатних одиниць Мереф’янської міської ради та її виконавчих органів (управління)» (додається), з 01.01.2024 року, внести наступні зміни:
1.1.1 Ліквідувати з 01.01.2024 року відділ військового обліку та цивільного захисту Мереф’янської міської ради.
1.1.2 Ліквідувати з 01.01.2024 року відділ охорони праці та безпеки життєдіяльності Мереф’янської міської ради.
1.1.3 Утворити з 01.01.2024 року відділ військового обліку Мереф’янської міської ради в кількості 3 штатні одиниці:
- 1 штатна одиниця начальник відділу;
- 1 штатну одиницю провідного спеціаліста;
-1 штатну одиницю спеціаліста II категорії
1.1.4 Утворити з 01.01.2024 року відділ охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту Мереф’янської міської ради в кількості 5 штатних одиниць:
- 1 штатна одиниця начальник відділу;
- 2 штатні одиниці провідного спеціаліста;
- 2 штатні одиниці спеціаліста II категорії;
1.1.5 Вивести зі складу відділу надання адміністративних послуг Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю провідного спеціаліста;
1.1.6 Вивести зі складу відділу освіти Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю провідного спеціаліста (економіста);
1.1.7 Вивести зі складу відділу містобудування, архітектури, земельних відносин та капітального будівництва Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю спеціаліст (землевпорядник) І категорії;
- 1 штатну одиницю спеціаліст (землевпорядник).
1.1.8 Вивести зі складу відділу Міжнародних відносин та проєктно-інвестиційної діяльності Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста
1.1.9 Ввести у відділ управління персоналом Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста.
1.1.10. Ввести у відділ соціального захисту населення Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю провідного спеціаліста;
1.1.11. Ввести у відділ житлово-комунального господарства та комунального майна Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста;
1.1.12. Ввести у відділ надання адміністративних послуг Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста;
1.1.13. Ввести у відділ освіти Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста (економіста).
1.1.14. Ввести у відділ містобудування, архітектури, земельних відносин та капітального будівництва Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста.
- 2 штатні одиниці провідного спеціаліста (землевпорядника).
- 1 штатну одиницю спеціаліста.
1.2. В додатку 3 «Перелік штатних одиниць Фінансового відділу Мереф’янської міської ради» (додається), з 01.01.2024 року, внести зміни, а саме:
1.2.1. вивести зі складу Фінансового відділу Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю провідного спеціаліста;
1.2.2. Ввести у Фінансовий відділ Мереф’янської міської ради:
- 1 штатну одиницю головного спеціаліста;
1.3. На підставі п.1.1 даного рішення внести зміни до додатку 1 «Структура Мереф’янської міської ради та її виконавчих органів», а саме затвердити додаток 1 з 01.01.2024 року у новій редакції (додається).
2. Враховуючи п.1 даного рішення, визначити, що протягом двох місяців, з дня попередження працівників Мереф’янської міської ради про скорочення штатної одиниці і на період проведення процедури скорочення, передбаченої чинним законодавством, буде діяти два штатних розписи.
3. Затвердити Положення відділів Мереф’янської міської ради, а саме:
- Положення відділу військового обліку Мереф’янської міської ради ( додається);
- Положення відділу охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту ( додається).
- Положення відділу управління персоналом Мереф’янської міської ради
( додається).
- Положення відділу Міжнародних відносин та проєктно-інвестиційної діяльності Мереф’янської міської ради ( додається).
- Положення відділу житлово-комунального господарства та комунального майна Мереф’янської міської ради ( додається).
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, промисловості, житлово-комунального господарства, комунальної власності та приватизації.
Міський голова Веніамін СІТОВ
Пашкова О.А.
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення І сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання І пленарне засідання 19.11.2020 №11/20
(зі змінами згідно рішення XII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 11.06.2021 №426/21, рішення XVII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 22.10.2021 №715/21.; рішення XXI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 11.02.2022 № 957/22; рішення XXVI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 24.11.2022 №1088/22;рішення XXXII сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 24.03.2023 №1219/23, рішення XXXVIсесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 14.07.2023 №1325/23, рішення ХLІ сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 10.11.2023 № 1420/23
Перелік штатних одиниць
Мереф`янської міської ради та її виконавчих органів (управління)
Назва посади |
Кількість штатних одиниць |
|
|
|
|||
КЕРІВНИЦТВО МІСЬКОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ |
|
|
|
Міський голова |
1 |
|
|
Секретар ради |
1 |
|
|
Перший заступник міського голови |
1 |
|
|
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
2 |
|
|
Заступник міського голови з питань бюджету та фінансів |
1 |
|
|
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету |
1 |
|
|
Староста |
2 |
|
|
ВІДДІЛ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ |
6 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
2 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
діловод |
2 |
|
|
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ |
3 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ |
4 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
архіваріус |
1 |
|
|
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ |
4 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
інспектор |
1 |
|
|
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ |
8 |
|
|
начальник відділу-головний бухгалтер |
1 |
|
|
головний спеціаліст-бухгалтер |
3 |
|
|
провідний спеціаліст-бухгалтер |
2 |
|
|
спеціаліст-бухгалтер ІI категорії |
1 |
|
|
касир |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА |
7 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст І категорії |
1 |
|
|
спеціаліст ІI категорії |
1 |
|
|
інспектор |
2 |
|
|
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА |
5 |
|
|
начальник відділу – головний архітектор міста |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
провідний спеціаліст (землевпорядник) |
2 |
|
|
спеціаліст |
1 |
|
|
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ |
8 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
2 |
|
|
провідний спеціаліст |
5 |
|
|
ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ |
13 |
|
|
начальник відділу, адміністратор |
1 |
|
|
адміністратор |
4 |
|
|
державний реєстратор |
4 |
|
|
головний спеціаліст |
3 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
ВІДДІЛ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА ПРОЄКТНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
3 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
оператор комп’ютерного набору |
1 |
|
|
СЕКТОР З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ |
2 |
|
|
завідувач сектору |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН |
4 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст І категорії |
1 |
|
|
спеціаліст |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ |
3 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
1 |
|
|
ВІДДІЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ, БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ |
5 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
2 |
|
|
спеціаліст ІІ категорії |
2 |
|
|
ВІДДІЛ ОСВІТИ |
5 |
|
|
начальник відділу |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
головний спеціаліст (економіст) |
1 |
|
|
спеціаліст I категорії |
2 |
|
|
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ’Ї |
6 |
|
|
начальник служби |
1 |
|
|
Сектор з усиновлення, опіки, піклування та розвитку сімейних форм виховання |
|||
завідувач сектору |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
Сектор з профілактично-виховної роботи |
|||
завідувач сектору |
1 |
|
|
головний спеціаліст |
1 |
|
|
провідний спеціаліст |
1 |
|
|
Всього штатних одиниць |
95 |
|