Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Рішення сесії №1430/23 «Про внесення змін до додатку рішення ХХVI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання                 № 1077/22 від 24.11.2022 «Про затвердження Програми розвитку освітньої галузі Мереф’янської міської територіальної громади на 2023-2025 роки»»

Кількість переглядів: 57
Скликання: VIII
Сесія: ХLI
Тип документу: Рішення сесії
Дата прийняття: 10.11.2023
Дата оприлюднення: 15.11.2023
Автор: Гранкіна Н.Г.
Номер документу: 1430/23
Назва документу: Про внесення змін до додатку рішення ХХVI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання                 № 1077/22 від 24.11.2022 «Про затвердження Програми розвитку освітньої галузі Мереф’янської міської територіальної громади на 2023-2025 роки»
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.13 МБ)

МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

XLІ сесія Мереф’янської міської ради VIII скликання

 

         РІШЕННЯ 

 

від 10 листопада 2023 року         м. Мерефа                                № 1430/23

 

Про внесення змін до додатку рішення ХХVI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання                 № 1077/22 від 24.11.2022 «Про затвердження Програми розвитку освітньої галузі Мереф’янської міської територіальної громади на 2023-2025 роки»

 

З метою забезпечення стабільного розвитку системи освіти громади відповідно до потреб суспільства, економіки, забезпечення особистісного розвитку дітей та молоді згідно з їх індивідуальними здібностями і потребами, керуючись Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», відповідно до п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Внести зміни до додатку рішення ХХVI сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання від 24.11.2022 року № 1077/22 «Про затвердження Програми розвитку освітньої галузі Мереф’янської міської територіальної громади на 2023-2025 роки», а саме:

1.1 Розділ І «ПАСПОРТ ПРОГРАМИ» викласти в наступній редакції:

.

1.

Назва програми

ПРОГРАМА         розвитку       освітньої        галузі

Мереф’янської міської  територіальної громади на 2023-2025 роки

2.

Ініціатор розроблення Програми

Відділ освіти Мереф’янської міської ради

3.

Розробник Програми 

Відділ освіти Мереф’янської міської ради

4.

Співрозробники Програми

Комунальний заклад «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»

Мереф’янської міської ради Харківської області 

5.

Замовник (відповідальний виконавець) Програми

Відділ освіти Мереф’янської міської ради

6.

Учасники

(співвиконавці) Програми

Заклади дошкільної освіти, заклади загальної середньої освіти, комунальний заклад «Мереф’янська музична школа», КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», КУ «Інклюзивно-ресурсний центр», відділи Мереф’янської міської ради, неурядові організації (за згодою)

7.

Мета програми

забезпечення стабільного розвитку системи освіти громади відповідно до потреб суспільства, економіки, забезпечення особистісного розвитку дітей та молоді згідно з їх індивідуальними здібностями і потребами

8.

Термін             реалізації

програми 

2023-2025 роки

9.

Перелік бюджетів, які беруть участь у

виконанні Програми

Міський бюджет, обласний бюджет, державний бюджет

10.

 Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідних для реалізації Програми, всього

1216446,404тис.грн

11.

 Джерела фінансування Програми

Кошти місцевого, державного бюджетів та кошти інших джерел не заборонених законодавством

12.

 Очікувані результати

  • наблизити освіту до європейських вимірів і стандартів;
  • створити умови для особистісного розвитку і

творчої самореалізації особистості;

  • удосконалити мережу закладів освіти;

-тзбільшити       кількість     дітей,        охоплених дошкільною освітою;

  • здійснити комплексну інформатизацію освіти; - підвищити професійний рівень педагогічних працівників;
  • створити сучасне освітнє середовище;
  • сформувати         безпечний доступний здоров’язберігаючий освітній простір
  • забезпечити         соціальний захист        учасників освітньогопроцесу

13.

 Контроль за       її виконанням

Здійснює начальник відділу освіти Мереф’янської міської ради, постійна комісія Мереф’янської міської ради з питань освіти, культури, спорту, молодіжної політики, охорони здоров’я та соціального захисту населення

 

1.2 Внести зміни до розділу VI «Напрями діяльності, завдання та заходи програми », а саме заходи завдання 1 напрямку: «РОЗВИТОК  МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ» викласти в наступній редакції :

 1.1. Виплата заробітної плати працівникам закладу

1.2. Забезпечення сталого функціонування,  проведення модернізації матеріально-технічної бази, у т.ч. забезпечення сучасними меблями, інструментами, дидактичним обладнанням КЗ «Мереф’янська музична школа»  відповідно до вимог чинного законодавства

1.3. Проведення міських мистецьких конкурсів педагогічної майстерності педагогічних працівників,  нагородження переможців, забезпечення їх участі в обласних та всеукраїнських етапах

  1.3  Розділ VІІ. «РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ» викласти в наступній редакції:

Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок міського   бюджету, обласного бюджету, державного бюджету, а також  за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Обсяг фінансування Програми визначені Планом заходів та завдань у додатку до Програми, який уточнюється щороку на відповідний рік у межах прогнозованих показників.

 Рік

Міський бюджет (тис.грн)

Інші джерела (тис.грн)

Всього

2024

195779,138

232450,473

428229,611

Всього

591365,576

625080,826

1216446,404

 

1.4  Розділ ІХ. «ОЧІКУВАНІ КІНЦЕВІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ, ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ» викласти в наступній редакції:

 

Дошкільна освіта

Завдання та показники

одиниця

виміру

2023

2024

2025

Завдання 1.

Забезпечення рівного доступу до якісної дошкільної освіти шляхом розвитку мережі закладів дошкільної освіти та проведення ремонтних робіт

Показники витрат 

 

 

 

 

Обсяг видатків на реконструкцію будівель закладів дошкільної освіти

тис.грн

17606,311

17855,35

16655,35

за рахунок коштів інших джерел всього: з них:

тис.грн

16655,35

16655,35

16655,35

 

-        обсяг видатків на завершення реконструкції будівлі дитячого садка по вул. Леонівська, 42 в                    м.Мерефа Харківського району,

Харківської області  

тис.грн

16655,35

16655,35

16655,35

 

Обсяг видатків на капітальний ремонт та облаштування за рахунок коштів міського бюджету всього: з них:

тис. грн

3000,002

4700,00

3500,00

 

  • обсяг видатків на проведення капітального ремонту м’якої покрівлі будівлі (літ. «А-2») комунального закладу дошкільної освіти «Мереф’янський  ясла- садок № 3» Мереф'янської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., Харківський р-н., с-ще. Селекційне, вул Овочевників, 43

тис.г рн.

-

1500,000

-

 

-        обсяг видатків на проведення капітального ремонту приміщень

тис.грн

2000,000

2000,000

2000,000

 

- обсяг видатків на облаштування  груп   

тис.грн

1000,002

1200,000

1500,000

 

Обсяг видатків на реконструкцію будівель закладів дошкільної освіти за рахунок коштів міського бюджету всього: з них:

тис.грн

950,961

1200,000

 

 

- обсяг видатків на проведення реконструкції будівлі комунального закладу дошкільної освіти «Яковлівський дитячий садок» Мереф'янської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., Харківський р-н.,

с. Яковлівка, вул. Ювілейна, буд. 2

тис.грн

950,961

1200,000

-

 

Показники продукту  

 

 

 

 

 

Кількість закладів, що планується реконструювати

одиниць

2

2

1

 

Кількість закладів, що планується відремонтувати

одиниць

2

3

2

 

Кількість груп, що планується облаштувати

одиниць

6

6

6

 

Кількість дітей, які почнуть здобувати дошкільну освіту всього:

чол.

23

26

140

 

із них   хлопці:

чол.

8

7

77

 

дівчата:

чол.

15

19

63

 

Показники ефективності  

 

 

 

 

 

Середні витрати на реконструкцію об’єктів

тис.грн

8803,156

8927,675

16655,35

 

Середні витрати на капітальний ремонт 1 об’єкту

тис.грн

1000,00

1566,667

1000,00

 

Середні витрати на облаштування 1 групи

тис.грн

166,667

200,00

250,00

 

Показник якості  

 

 

 

 

 

Питома вага проведення реконструкції об’єктів до запланованого

%

100

100

100

 

Питома вага проведення капітального ремонту та  облаштування груп до запланованого

%

100

100

100

Динаміка зменшення черги на зарахування КЗДО відповідно до території обслуговування 

%

30

-

100

Рівень охоплення дітей дошкільною освітою

%

57

57

70

Завдання 2.

Створення сучасного освітнього середовища КЗДО, що вже функціонують

Показники витрат 

 

 

 

 

Обсяг видатків на створення сучасного освітнього середовища за рахунок коштів міського бюджету всього: з них:

тис.грн

4607,436

6220,275

8396,928

-        обсяг видатків на проведення модернізації матеріально-технічної бази закладів дошкільної освіти 

тис.грн

1357,104

1832,080

2473,312

- обсяг видатків на проведення поточного/капітального ремонту будівель, приміщень та систем життєзабезпечення ЗДО  відповідно до проведеного обстеження їх стану у т.ч. реалізація енергозберігаючих заходів

тис.грн

3250,332

4388,195

5923,616

Показники продукту  

 

 

 

 

Кількість закладів у яких планується модернізація матеріально-технічної бази

одиниць

8

8

8

Кількість дітей, що відвідують КЗДО, що вже функціонують всього:

чол.

591

526

591

з них   хлопці:

чол.

289

247

289

дівчата:

чол.

302

279

302

Кількість груп (приміщень) у яких планується проведення поточного/капітального ремонту

одиниць

6

5

8

Показники ефективності  

 

 

 

 

Середні витрати на 1 дитину

тис.грн

7,796

11,826

14,208

Середні витрати на  проведення поточного/капітального ремонту 1 групи (приміщення)

тис.грн

541,722

877,639

740,452

Середні витрати на проведення модернізації матеріально-технічної

тис.грн

169,638

229,010

309,164

 

бази

 

 

 

 

Показник якості

 

 

 

 

Рівень забезпечення ЗДО оновленим обладнанням та іншими предметами відповідно до нормативних вимог

%

70

80

100

Питома вага проведення ремонтних робыт до запланованого

%

100

100

100

Завдання 3.

Забезпечення створення належних умов надання якісної дошкільної освіти

Показники витрат  

 

 

 

 

Кількість закладів дошкільної освіти

одиниць

8

8

8

Кількість груп

одиниць

22

22

22

Число ставок (штатних одиниць):

одиниць

118,03

118,03

118,03

Середньорічне число фактично зайнятих посад, всього: з них:

осіб

96

106

96

-        педагогічного персоналу, всього, у т.ч.

осіб

29

37

29

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

29

37

29

-        адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до педагогічного персоналу всього, у т.ч :

осіб

8

8

8

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

8

8

8

-        спеціалістів, всього, у т.ч.

осіб

15

15

15

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

15

15

15

-        робітників, всього, у т.ч.

осіб

44

46

44

чоловіків

осіб

8

8

8

жінок

осіб

36

38

36

Обсяг видатків на забезпечення створення належних умов надання якісної дошкільної освіти за рахунок коштів міського бюджету всього: з них:

тис.грн

29144,496

39344,508

53114,673

-        обсяг видатків на виплату заробітної плати працівникам КЗДО 

тис.грн

16298,066

22001,825

29702,057

-        обсяг видатків на

забезпечення енергоносіями КЗДО 

тис.грн

3739,915

5048,885

6815,995

-        обсяг видатків на створення безпечного доступного здоров’язберігаючого простору

тис.грн

2932,215

3958,490

5343,961

дошкільного закладу освіти, у т.ч. для дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

-        обсяг  видатків на

забезпечення харчуванням  дітей у дошкільних навчальних закладах відповідно до чинного законодавства всього

тис.грн

6174,300

8335,308

11252,66

 

з них для дітей 0-3 роки  (групи раннього віку):

тис.грн

535,425

722,827

975,812

 

з них для дітей 3-4 роки  (групи дошкільного віку)

тис. грн

801,900

1082,565

1461,462

 

для дітей 4-6 років  (групи дошкільного віку):

тис.грн

4836,975

6529,916

8815,386

 

Показники продукту  

 

 

 

 

 

Кількість дітей, що відвідують КЗДО  всього:

осіб

591

526

591

 

з них   хлопці:

осіб

289

247

289

 

дівчата:

осіб

302

279

302

 

- з них дітей груп раннього віку всього: 

осіб

65

60

65

 

з них хлопці

осіб

29

25

29

 

дівчата

осіб

36

35

36

 

-        з них дітей груп дошкільного віку, всього:

осіб

526

466

526

 

з них хлопці

осіб

260

222

260

 

дівчата

осіб

266

244

266

 

Кількість днів відвідування

дні

165

165

165

 

Кількість закладів, які потребують забезпечення створення належних умов надання якісної дошкільної освіти

одиниць

8

8

8

 

Показники ефективності

 

 

 

 

 

Середні видатки на 1 дитину всього, 

тис.грн

49,314

74,80

89,873

 

з них   хлопці:

осіб

49,314

74,80

89,873

 

дівчата:

осіб

49,314

74,80

89,873

 

Діто-дні відвідування всього:

діто-дні

97515

86790

97515

 

з них   хлопці:

осіб

47685

40755

47685

 

дівчата:

осіб

49830

46035

49830

 

- з них дітей груп раннього віку всього: 

осіб

10725

9900

10725

 

з них хлопці

осіб

4785

4125

4785

 

дівчата

осіб

5940

5775

5940

 

-        з них дітей груп дошкільного

осіб

86790

76890

86790

 

віку, всього:

 

 

 

 

з них хлопці

осіб

42900

36630

42900

дівчата

осіб

43890

40260

43890

Середньомісячні видатки на харчування всього:

тис.грн

514,525

694,609

937,722

з них для дітей 0-3 роки  (групи раннього віку):

тис.грн

44,619

60,236

81,318

з них для дітей 3-4 роки  (групи дошкільного віку)

тис. грн

66,825

90,213

121,788

для дітей 4-6 років  (групи дошкільного віку):

тис.грн

403,081

544,160

734,616

Навантаження на 1 працівника, всього:

дітей/

1 працівн.

6,156

4,96

6,156

у т.ч. навантаження на 1 педагогічного працівника

дітей/ 1пед. працівн.

15,97

14,22

15,97

Показник якості

 

 

 

 

Рівень забезпечення виплати заробітної плати працівникам КЗДО

%

100

100

100

Рівень забезпечення вихованців

КЗДО збалансованим харчуванням

%

100

100

100

Рівень забезпечення сталого функціонування КЗДО

%

100

100

100

Завдання 4.

Розвиток професійної компетентності педагогів

Обсяг видатків на розвиток професійної компетентності

педагогів всього

тис.грн

72,573

97,971

132,294

з них на оплату послуг з підвищення кваліфікації педагогів на договірних основах

тис.грн

22,954

30,988

41,834

Кількість педагогів, що потребують підвищення кваліфікації всього, у

т.ч.

осіб

17

17

17

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

17

17

17

Показники продукту 

 

 

 

 

Кількість педагогів, які розвивають

професійну компетенцію в поточному календарному році, всього, у т.ч.

осіб

17

17

17

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

17

17

17

Кількість надавачів послуг з підвищення кваліфікації педагогів

одиниць

3

3

3

на договірних основах

 

 

 

 

Показники ефективності

(тис.грн)

 

 

 

 

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 педагога всього, у т.ч.

тис.грн

4,269

5,763

7,782

чоловіків

тис.грн

0

0

0

жінок

тис.грн

4,269

5,763

7,782

Середні витрати на оплату послуг 1 надавача послуг з підвищення кваліфікації педагогів на договірних основах 

тис.грн

7,651

10,329

13,945

Показник якості

 

 

 

 

Рівень виконання плану підвищення кваліфікації

%

100

100

100

 

 

Загальна середня освіта

 

 

Завдання та показники

одиниця

виміру

2023

2024

 

2025

 

Завдання 1.

Забезпечення рівного доступу до якісної освіти, шляхом будівництва, реконструкції та проведення ремонтних робіт в закладах та спорудах

 

 

Показники витрат 

 

 

 

 

 

 

Обсяг видатків на реконструкцію будівель закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів інших джерел всього: з них:

тис.грн

75535,00

115209,334

 

72535,00

 

-      обсяг видатків на проведення реконструкції будівель комунального закладу «Мереф'янський ліцей

«Перспектива»» Мереф'янської міської ради Харківської області з прибудовою нового корпусу за адресою Харківська обл., Харківський р-н.,м. Мерефа, вул. 5-го Вересня, буд. 87

тис.грн

72535,00

111709,334

 

72535,00

 

-       обсяг видатків на проведення реконструкції будівлі комунального закладу «Яковлівський ліцей» Мереф'янської міської ради Харківської області за адресою:

Харківська обл., Харківський р- н., с. Яковлівка, вул. Центральна, буд. 7

тис.грн

3000,00

3500,000

 

-

 

Обсяг видатків на проведення капітального ремонту приміщень та споруд за рахунок коштів міського бюджету 

тис.грн.

34547,520

46639,125

62962,818

 

Показники продукту  

 

 

 

 

 

Кількість закладів, що планується реконструювати

одиниць

2

2

1

 

Кількість закладів, в яких планується провести капітальний ремонт

одиниць

3

3

3

 

Показники ефективності

 

 

 

 

 

Середні витрати на реконструкцію об’єктів

тис.грн

37767,5

57604,667

72535,00

 

Середні витрати на капітальний ремонт 1 об’єкту

тис.грн.

11515,84

15546,375

20987,606

 

Показник якості

 

 

 

 

 

Питома вага проведення реконструкції об’єктів до запланованого

%

100

100

100

 

Питома вага проведення капітального ремонту до запланованого

%

100

100

100

 

Завдання 2.

Модернізація матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти

 

Показники витрат 

 

 

 

 

 

Обсяг видатків на проведення модернізації  матеріальнотехнічної бази закладів загальної середньої освіти за рахунок коштів міського бюджету всього: з них:

тис.грн

5385,096

7269,885

9814,329

 

-        обсяг видатків на закупівлю офісної техніки та меблів

тис.грн.

4375,116

5906,412

7973,649

 

-        обсяг видатків на технологічне та дидактичне обладнання, інвентар

тис.грн.

1009,980

1363,473

1840,680

 

Показники продукту  

 

 

 

 

 

Кількість закладів у яких планується придбання офісної техніки та меблів

одиниць

9

9

9

 

Кількість закладів у яких планується оновлення

одиниць

9

9

9

 

технологічного та дидактичного обладнання, інвентаря

 

 

 

 

 

Показники ефективності

 

 

 

 

 

Середня вартість придбання офісної техніки та меблів для 1 закладу

тис.грн.

486,124

656,268

885,961

 

Середня вартість придбання технічного та дидактичного обладнання, інвентаря на 1 заклад

тис.грн.

112,22

151,497

204,520

 

Показник якості

 

 

 

 

 

Питома вага придбаної офісної техніки та меблів до запланованого

%

100

100

100

 

Питома вага придбаного технологічного та дидактичного обладнання, інвентаря до запланованого

%

100

100

100

 

Завдання 3.

Забезпечення функціонування ЗЗСО

 

Показники витрат

 

 

 

 

 

Кількість закладів загальної середньої освіти

одиниць

9

9

9

 

Кількість класів 

одиниць

141

134

141

 

Кількість учнів закладів освіти, із них   

осіб

3776

3602

3785

 

дівчата:

осіб

2077

1781

2080

 

хлопці:

осіб

1699

1821

1705

 

Всього-середньорічне число ставок (штатних одиниць), у т.ч.

 

488,98

436,75

508,2

 

-        педагогічного персоналу

одиниць

281,23

274,5

340,45

 

-        адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до педагогічного персоналу

одиниць

27

27

27

 

-        спеціалістів 

одиниць

37

37,5

37

 

-        робітників

одиниць

103,75

97,75

103,75

 

Середньорічне число фактично зайнятих посад, всього: з них:

осіб

393

390

393

 

-        педагогічного персоналу, всього, у т.ч.

осіб

242

256

242

 

чоловіків

осіб

23

24

23

 

жінок

осіб

219

232

219

 

-        адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до

педагогічного персоналу всього,

осіб

27

27

27

у т.ч :

 

 

 

 

чоловіків

осіб

0

1

0

жінок

осіб

27

26

27

-        спеціалістів, всього, у т.ч.

осіб

34

30

34

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

34

30

34

-        робітників, всього, у т.ч.

осіб

90

77

90

чоловіків

осіб

20

20

20

жінок

осіб

70

57

70

Обсяг витрат на функціонування ЗЗСО всього:  з них

тис.грн.

124767,321

168435,942

227388,448

-обсяг видатків на виплату заробітної плати педагогічним працівникам за рахунок коштів освітньої субвенції

тис.грн.

72239,200

97522,98

131655,952

Обсяг видатків на функціонування ЗЗСО за рахунок коштів міського бюджету всього: з них: 

тис.грн.

52528,121

70912,962

95732,496

-      обсяг видатків на виплату заробітної плати технічним працівникам

тис.грн.

17174,306

23185,313

31300,172

-        обсяг видатків на забезпечення енергоносіями закладів освіти всього:

тис.грн

11392,676

15380,113

20763,152

-        обсяг видатків на забезпечення сталого функціонування, створення безпечного доступного здоров’язберігаючого простору

закладу освіти, у т.ч. для дітей з особливими освітніми потребами

тис.грн

15587,442

21043,046

28408,110

-        обсяг видатків на забезпечення харчуванням дітей ЗЗСО, у т.ч.

тис.грн.

8373,697

11304,490

15261,062

-        обсяг видатків на забезпечення безкоштовним харчуванням вихованців пільгових категорій

тис.грн.

4821,300

6508,700

8786,800

Показники продукту

 

 

 

 

Середньорічна кількість учнів, із них   

осіб

3776

3602

3785

дівчата:

осіб

2077

1781

2080

хлопці:

осіб

1699

1821

1705

Кількість учнів, які потребують харчування   всього, з них

осіб

1551

1555

1560

дівчата:

осіб

837

840

840

хлопці:

осіб

714

715

720

з них, кількість дітей, які потребують безкоштовного харчування   всього:

осіб

232

235

240

дівчата:

осіб

132

135

135

хлопці:

осіб

100

100

105

Кількість дітей, які приймають участь у конкурсах і олімпіадах, з них

осіб

328

330

332

дівчата:

осіб

181

180

182

хлопці:

осіб

147

150

150

Кількість дітей, які складають ЗНО у закладі, з них:

осіб

206

262

278

дівчата:

осіб

115

143

150

хлопці:

осіб

91

119

128

Показники ефективності

 

 

 

 

Середньорічна наповнюваність класів

учнів/

клас

26,78

26,88

26,84

Середні витрати на 1 учня всього, у т.ч.:

тис.грн.

33,042

46,76

60,076

 на 1 хлопця

тис.грн.

33,042

46,76

60,076

на 1 дівчину

тис.грн.

33,042

46,76

60,076

Середні витрати на харчування 1 учня

тис.грн.

5,398

7,270

9,783

Середні витрати на харчування 1 учня пільгових категорій

тис.грн.

20,781

27,696

36,611

Навантаження на 1 працівника, всього:

дітей/

1 працівн.

9,608

9,236

9,631

у т.ч. навантаження на 1 педагогічного працівника

дітей/ 1пед. працівн.

14,037

14,070

14,070

чоловіків

дітей/ 1пед. працівн

164,174

150,08

164,565

жінок

дітей/ 1пед. працівн

15,350

15,525

15,386

Середні витрати фонду заробітної плати з нарахуваннями на 1 учня

тис.грн

23,679

33,511

43,053

Середньорічні витрати фонду оплати праці з нарахуваннями на 1 представника педагогічного

тис.грн

238,413

380,95

434,508

колективу

 

 

 

 

Показник якості

 

 

 

 

Охоплення дітей загальною середньою освітою всього, у т.ч.

%

100

100

100

дівчата:

%

100

100

100

хлопці:

%

100

100

100

Питома вага учнів пільгових категорій від загального числа учнів, всього, у т.ч.

%

6,14

6,236

6,34

дівчата:

%

6,36

6,49

6,49

хлопці:

%

5,86

5,88

6,16

Рівень забезпечення виплати

заробітної плати працівникам ЗЗСО

%

100

100

100

Рівень забезпечення здобувачів освіти ЗЗСО збалансованим харчуванням

%

100

100

100

Динаміка збільшення призових місць у конкурсах та олімпіадах з них:

 

 

 

 

дівчата:

%

2

2

2

  хлопці:

%

1

1

1

Темп покращення якості ЗНО, з них:

 

 

 

 

дівчата:

%

2

2

2

хлопці:

%

1

1

1

Завдання 4.

Модернізація змісту та підвищення якості професійної компетентності педагогів

Показники витрат  

 

 

 

 

Кількість педагогів, що потребують підвищення кваліфікації всього, у т.ч. 

осіб

251

256

251

чоловіків

осіб

20

24

20

жінок

осіб

231

232

231

Обсяг видатків на організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників, всього 

тис.грн.

1378,577

1861,078

2512,456

з них оплата послуг з підвищення кваліфікації педагогів на договірних основах

тис.грн.

508,900

687,015

927,470

Показники продукту  

 

 

 

 

Кількість педагогів, які розвивають професійну коипетенцію в поточному календарному році, всього у т.ч.

осіб

251

256

251

чоловіків

осіб

20

24

20

жінків

осіб

231

232

231

Кількість надавачів послуг з підвищення кваліфікації педагогів на договірних основах

одиниць

3

3

3

Показники ефективості

 

 

 

 

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 педагога всього, у т.ч.

тис.грн.

5,492

7,270

10,009

чоловіків

тис.грн

5,492

7,270

10,009

жінок

тис.грн

5,492

7,270

10,009

Середні витрати на оплату послуг 1 надавача послуг з підвищення кваліфікації педагогів на договірних основах

тис.грн

169,633

229,005

309,157

Показник якості

 

 

 

 

Рівень виконання плану підвищення кваліфікації

%

100

100

100

 

Розвиток професійної компетентності педагогів

Завдання на показники

Одиниця виміру

2023

2024

2025

Завдання 1.

Формування єдиного навчально- методичного простору громади

Показники витрат (тис.грн)

 

 

 

 

кількість закладів

одиниць

1

1

1

Число ставок (штатних одиниць) всього, з них:

одиниць

7

7

7

Середньорічне число фактично зайнятих посад, всього

з них:

осіб

5

5

5

- консультантів всього, у т.ч

осіб

2

2

2

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

2

2

2

-адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до педагогічного персоналу всього, ут.ч.:

осіб

1

1

1

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

1

1

1

-спеціалістів, всього у т.ч

осіб

2

2

2

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

2

2

2

                                     

 

Кількість представників педагогічних колективів, які

потребують  послуг з тренінгів, тренувальних зборів, всього, у т.ч:

осіб

361

361

361

жінок

осіб

338

337

338

чоловіків

осіб

23

24

23

Обсяг видатків на забезпечення організаційно-методичних, навчальних  заходів за рахунок коштів міського бюджету всього:  з них

тис.грн

68,310

92,220

124,49

-        обсяг видатків на проведення тренінгів, тренувальних зборів щодо підготовки здобувачів освіти до участі в олімпіадах, конкурсах, зовнішньому незалежному оцінюванні

тис.грн

35,190

47,506

64,133

- обсяг видатків на проведення методичних заходів з представниками педагогічних колективів

тис.грн

33,120

44,717

60,357

Обсяг видатків на забезпечення функціонування КЗ «ЦПРПП» за рахунок коштів міського бюджету всього: з них

тис.грн

972,357

1600,000

1772,119

-        обсяг видатків на виплату заробітної плати працівникам КЗ «ЦПРПП» всього, у.ч. з них:

тис.грн

886,265

1500,000

1615,217

                                        жінкам:

тис.грн

886,265

1500,000

1615,217

                                       чоловікам:

тис.грн

-

-

-

-        обсяг видатків на проведення

модернізації матеріально-технічної бази КЗ «ЦПРПП»

тис.грн

53,307

71,964

97,152

-        обсяг видатків на організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників (директор, консультанти)

тис.грн

32,785

44,259

59,750

Показники продукту  

 

 

 

 

Кількість проведених навчальнометодичних заходів для педагогів

одиниць

70

75

80

Кількість учасників методичних заходів всього:

осіб

828

850

870

із них чоловіків

осіб

47

50

50

жінок

осіб

781

800

820

Кількість  тренінгів, відбірковотренувальних зборів на рік

осіб

7

8

9

Кількість учасників тренінгів,

тренувальних зборів  (здобувачів освіти) всього:

осіб

170

180

190

із них хлопців

осіб

91

95

100

дівчат

осіб

79

85

90

Кількість представників педагогічних колективів , які отримали  послуг з тренінгів, тренувальних зборів, всього, у т.ч.

осіб

361

361

361

жінок

осіб

338

338

338

чоловіків

осіб

23

23

23

Кількість працівників, що потребують підвищення кваліфікації (директор, консультанти)

осіб

3

3

3

Показники ефективності  

 

 

 

 

Середні витрати на 1 представників педагогічних колективів, учасника заходу

тис.грн

0,040

0,053

0,069

Середні витрати на 1 здобувача освіти, учасника тренінгів, тренувальних зборів

тис.грн

0,207

0,263

0,337

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 працівника КЗ ЦПРПП (директор, консультанти)

тис.грн.

10,928

14,753

19,917

Показник якості

 

 

 

 

Рівень забезпечення виплати

заробітної плати працівникам  КЗ ЦПРПП

%

100

100

100

Частка педагогів, що охоплені організаційно-методичними, навчальними  заходами

%

100

100

100

Частка здобувачів освіти, учасників тренінгів, тренувальних зборів (з тих, що потребують)

%

100

100

100

Рівень виконання плану підвищення кваліфікації

%

100

100

100

                                      

Розвиток корекційної та інклюзивної освіти

Завдання та показники

одиниця

виміру

2023

2024

2025

Завдання 1.

Забезпечення права дітей з ООП на здобуття загальної середньої освіти шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з ООП, надання їм психолого-педагогічної підтримки та забезпечення системного кваліфікованого супроводження

Показники витрат 

 

 

 

 

Кількість закладів

одиниць

1

1

1

Всього-середньорічне число ставок (штатних одиниць), у т.ч.

одиниць

6,5

6,5

6,5

-        педагогічного персоналу

одиниць

5

5

5

-        адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до педагогічного персоналу

одиниць

1

1

1

-        робітників

одиниць

0,5

0,5

0,5

Середньорічне число фактично зайнятих посад, всього: з них:

осіб

7

7

7

-        педагогічного персоналу, всього, у т.ч.

осіб

5

5

5

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

5

5

5

-        адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до педагогічного персоналу всього, у т.ч :

осіб

1

1

1

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

1

1

1

-        робітників, всього, у т.ч.

осіб

1

1

1

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

1

1

1

Обсяг видатків на забезпечення системного кваліфікованого супроводження дітей з ООП всього: з них

тис.грн

2405,249

3247,084

4383,564

-        за рахунок коштів субвенції з державного бюджету всього, у т.ч.

тис.грн

2268,748

3062,809

4134,792

-        обсяг видатків на виплату заробітної плати педагогічним працівникам КУ ІРЦ

тис.грн

1600,227

2160,306

2916,413

                                       з них жінкам:

тис.грн

1600,227

2160,306

2916,413

                                       чоловікам:

тис.грн

-

-

-

-        обсяг видатків на проведення додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять та придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку

тис.грн

668,521

902,503

1218,379

-        за рахунок коштів міського бюджету, всього, у т.ч

тис.грн

136,501

184,275

248,772

-        обсяг видатків на виплату заробітної плати працівникам КУ ІРЦ

тис.грн

52,573

70,973

95,814

-        обсяг видатків на

тис.грн

63,718

86,019

116,126

забезпечення сталого функціонування,  проведення модернізації матеріально-технічної бази та забезпечення системного кваліфікованого супроводження дітей з ООП

 

 

 

 

-        обсяг видатків на організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників КУ ІРЦ

тис.грн

20,210

27,283

36,832

Показники продукту  

 

 

 

 

Кількість дітей, які потребують послуг фахівців КУ ІРЦ всього, 

осіб

240

250

260

з них хлопців

осіб

153

165

170

дівчат

осіб

87

85

90

Середньорічна кількість дітей з

ООП що відвідують КУ ІРЦ всього:

осіб

240

250

260

з них хлопців

осіб

153

165

170

дівчат

осіб

87

85

90

Із загальної кількості дітей з ООП що відвідують КУ ІРЦ:  

 

 

 

 

-        кількість дітей з ООП, що потребують занять у ресурсній кімнаті всього:

осіб

40

45

50

з них хлопців

осіб

25

27

30

дівчат

осіб

15

18

20

-        кількість дітей з ООП, що потребують занять з ЛФК всього:

осіб

34

37

40

з них хлопців

осіб

19

20

22

дівчат

осіб

15

17

18

-        кількість дітей, що потребують проведення додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять

осіб

24

26

30

з них хлопців

осіб

14

14

16

дівчат

осіб

10

12

14

Кількість занять, проведених із дітьми з ООП всього:

одиниць

5750

6468

7187

з них для хлопців

одиниць

2900

3300

3700

для дівчат

одиниць

2850

3148

3487

Кількість педагогів, що потребують підвищення кваліфікації

осіб

6

6

6

Показники ефективності  

 

 

 

 

Кількість занять на 1 педагога всього: 

занять/ педагога

958,330

1078,000

1197,830

з них хлопців

занять/

483,333

550,000

616,667

 

педагога

 

 

 

дівчат

занять/ педагога

475,000

524,667

581,167

Навантаження на 1 педагогічну посаду 

дітей/ педагога

40,000

41,667

43,333

Середні витрати на 1 дитину з ООП

тис.грн

10,022

12,988

16,860

Середньорічні видатки на оплату праці на 1 штатну посаду

тис.грн

254,277

343,274

463,420

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 педагога

тис.грн.

3,368

4,547

6,138

Показник якості  

 

 

 

 

Рівень забезпечення виплати заробітної плати працівникам  КУ ІРЦ

%

100

100

100

Рівень системного забезпечення дітей з ООП  кваліфікованим психолого-педагогічним супроводом відповідно до запитів

%

100

100

100

Рівень виконання плану підвищення кваліфікації

%

100

100

100

 

 

Комунальний заклад «Мереф'янська музична школа» Мереф’янської міської ради Харківської області

Завдання та показники

 

2023

2024

2025

Завдання 1.

Забезпечення функціонування та надання спеціальної освіти спеціалізованим мистецьким навчальним закладом

Показники витрат 

 

 

 

 

Кількість закладів

одиниць

1

1

1

Кількість класів

одиниць

10

10

10

Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць, в тому числі

одиниць

37,86

37,86

37,86

-середньорічне число ставок педагогічного персоналу

одиниць

32,36

32,36

32,36

-середньорічне число ставок адмінперсоналу

одиниць

1

1

1

-середньорічне число ставок спеціалістів

одиниць

1,5

1,5

1,5

-середньорічне число ставок робітників

одиниць

3

3

3

Середньорічне число фактично зайнятих посад, всього: з них:

осіб

26

26

26

-        педагогічного персоналу,

осіб

20

20

20

всього, у т.ч.

 

 

 

 

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

20

20

20

-        адмінперсоналу, за умови оплати віднесених до педагогічного персоналу всього, у т.ч :

осіб

1

1

1

чоловіків

осіб

0

0

0

жінок

осіб

1

1

1

-        спеціалістів, всього, у т.ч.

осіб

2

2

2

чоловіків

осіб

1

1

1

жінок

осіб

1

1

1

-        робітників, всього, у т.ч.

осіб

3

3

3

чоловіків

осіб

1

1

1

жінок

осіб

2

2

2

Обсяг видатків на надання спеціальної освіти дітям громади за рахунок коштів міського бюджету всього: з них:

тис.грн.

6974,307

12915,315

12710,674

-        обсяг витрат на функціонування закладу

тис.грн.

1074,731

1450,887

1958,697

-        обсяг видатків на виплату заробітної плати працівникам закладу

тис.грн.

5899,576

7964,428

10751,977

  • реконструкція приміщення

КЗ «Мереф’янська музична школа» за адресою вул.Дніпровська,225

тис.грн.

-

3500,000

-

Показники продукту

 

 

 

 

Кількість учнів в закладі, з них

чол.

199

200

205

                                                дівчата:

чол.

112

110

115

                                                хлопці:

чол.

87

90

90

Кількість дітей, які приймають участь у конкурсах, з них

чол.

107

110

112

дівчата:

чол.

61

60

61

хлопці:

чол.

46

50

50

Кількість заходів та концертів, в яких приймають участь учні

одиниць

28

29

30

Показники ефективності

 

 

 

 

Середня витрата на 1 учня

тис.грн.

35,047

64,576

62,003

Діто-дні відвідування дітей

діто-дні

32835

33000

33825

Показник якості

 

 

 

 

Динаміка збільшення кількості концертів:

%

10

10

10

Збільшення рівня дітей, що відвідують заклад

%

10

10

10

 

Соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

 

Завдання та показники

одиниця

виміру

2023

2024

2025

Завдання 1. 

Забезпечення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Показники витрат  

Обсяг видатків на забезпечення соціального захисту за рахунок коштів міського бюджету всього:

З них

тис.грн

2042,155

2741,524

3706,94

-        обсяг видатків надання одноразової допомоги дітям сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку, із них:

тис.грн.

18,100

9,050

18,100

дівчата

тис.грн

10,860

5,430

9,050

хлопці

тис.грн

7,240

3,620

9,050

-        обсяг видатків на надання матеріальної допомоги здобувачам освіти за рахунок коштів фонду загальнообов'язкового навчання

тис. грн

2024,055

2732,474

3688,840

дівчата

тис. грн

1092,285

1476,063

1986,298

хлопці

тис. грн

931,770

1256,411

1702,542

Показники продукту  

Кількість дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягли 18-річного віку, із них:

чол

10

5

10

дівчат

чол

6

3

5

хлопців

чол

4

2

5

Кількість здобувачів освіти що потребують матеріальної допомоги за рахунок коштів фонду загальнообов'язкового навчання

чол

1551

1555

1560

дівчат

 

837

840

840

хлопців

 

714

715

720

Показники ефективності  

Середній розмір одноразової матеріальної допомоги на одну особу з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

тис.грн.

1,810

1,810

1,810

з них:                                   дівчата

тис.грн.

1,810

1,810

1,810

                                              хлопці

тис.грн.

1,810

1,810

1,810

Середні витрати на 1 здобувача освіти за рахунок коштів фонду

тис. грн

1,305

1,757

2,365

загальнообов'язкового навчання

 

 

 

 

 

з них:                                   дівчата

тис.грн.

1,305

1,757

2,365

 

                                              хлопці

тис.грн.

1,305

1,757

2,365

 

Показник якості  

 

 

 

 

 

Частка осіб  з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким виплачена одноразова матеріальна допомога після досягнення ними 18-ти річного віку

%

100

100

100

 

Частка здобувачів освіти що потребують матеріальної допомоги за рахунок коштів фонду загальнообов'язкового навчання

%

100

100

100

 

 

 

 

 

 

 

 

             
  1. Доручити відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності Мереф’янської міської ради здійснювати фінансування заходів, відповідно до даної програми.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, молодіжної політики, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

 

 

Міський голова                                                                          Веніамін СІТОВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень