Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Рішення виконкому №7 «Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2023 рік»

Кількість переглядів: 40
Скликання: VIII
Сесія: ПРОТОКОЛ 2 (2024 рік)
Тип документу: Рішення виконкому
Дата прийняття: 16.01.2024
Дата оприлюднення: 22.01.2024
Автор: Ірина ЛЕЩЕНКО
Номер документу: 7
Назва документу: Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2023 рік
Прикріплені файли:

МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 16 січня 2024 року    

м. Мерефа

№ 7

 

 

 

Про виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2023 рік

 

       

 

 

Заслухавши звіт начальника відділу інформаційної діяльності та забезпечення доступу до публічної інформації Мереф’янської міської ради І.В. ЛЕЩЕНКО про виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2023 рік, у відповідності до ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Мереф’янської міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Звіт про виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2023 рік взяти до відому.

 

 

 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради                                     

 

Сергій ЄРШОВ

 

 

Ірина ЛЕЩЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

від 16.01.2024 р. № 7

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ

«ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН » ЗА 2023 РІК

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відділами Мереф’янської міської ради і окремими спеціалістами проводиться прийом мешканців та ведеться робота по розгляду звернень громадян.

Відповідальність за організацію роботи із зверненнями Мереф’янської міської ради несе міський голова, а безпосередньо робота зі зверненнями проводиться спеціалістами (посадовими особами місцевого самоврядування), які проводять особистий прийом громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інструкції з питань діловодства в Мереф’янській міській раді та її виконавчих органах.

Так, за звітній період надійшло 29 511 звернення ( від жінок – 20059, від чоловіків – 9452), в основному це на особистому прийомі – 25690, поштою – 3821, через органи влади (СЕВ ОВВ) - 22. Майже всі звернення були первинні за наступними формами:

  • заяви – 29501,
  • скарги - 6
  • електронні петиції - 4

Індивідуальних звернень – 15 895, колективних – 61 (у яких 1613 підпис). Більшість питань вирішені позитивно за іншими дані письмові розʼяснення.

Надано 51 відповіді на запити згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації». Із них від громадян – 19.

За звітний період, через форму зворотнього зв’язку, через веб-сайт Мереф’янської міської ради та її виконавчого комітету у інформаційній мережі Інтернет, найдійшло 23 звернень; через чат-бот «СВОЇ» надійшло 10 звернення.

      

 За 2023 рік через «Центр надання адміністративних послуг» було оформлено 19 992 адміністративних справ, а саме:

  • Декларування/реєстрація місця проживання/перебування,  зняття з задекларованого, зареєстрованого місця проживання/перебування - 1169.
  • Видано довідок/інформації з РТГ Мереф’янської громади, витягів з РТГ ДМС України, всього- 2854:
  • видано Витягів з Реєстру територіальної громади Державної міграційної служби України – 931,
  • видано інформації з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради- 1923.

Проведено реєстраційних дій державними реєстраторами, всього-  2250:

  • внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень   -37,
  • державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно-468,
  • державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно-14,
  • державна реєстрація права власності на нерухоме майно-1022,
  • заборона вчинення реєстраційних дій-1,
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно-118,
  • скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду)-1,
  • державна реєстрація фізичних осіб- підприємців та юридичних осіб– 589.

Проведено державної реєстрації актів цивільного стану, всього-769:

  • шлюбу –11 ,
  • Смертей – 632,
  • народжень –126  ( з них: хлопчиків-60, дівчаток- 66).

Оформлення паспортних документів, всього - 1628:

  • оформлення паспортних документів- 1168,
  • вклеювання фотокартки до паспорту громадянина України- 460.

Послуги Держгеокадастру, всього- 17 :

  • видача інформації з Держгеокадастру – 17.

Надання разової грошової матеріальної допомоги – 691,

Комплексна послуга «єМалятко» – 12,

Інші адміністративні послуги:

  • Заяви про постановку на квартирний облік - 8,
  • Питання щодо підключення до мережі водо/газопостачання -2,
  • Питання щодо наявності пічного опалення - 13,
  • Присвоєння (упорядкування поштових адрес) –14,
  • заяви громадян щодо земельних питань (сесія міської ради) -236 ,
  • Інші адміністративні послуги-694,
  • Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами (видача,анулювання,дублікат)- 17,
  • Послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України-30,
  • Реєстрація пошкодженого майна через ДП «ДІЯ» - 32,
  • Прийом документів на компенсацію комунальних витрат власникам житла, які прихистили ВПО –9311,
  • Видача довідки про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи- 214,
  • Послуги у сфері соціального захисту ветеранів-31.

 

Кількість вихідної кореспонденції ради за звітній період становить 7869 листів (з них через СЕВ ОВВ 1202).

 

Начальник відділу

інформаційної діяльності та забезпечення

доступу до публічної інформації

Мерефʼянської міської ради                                                 Ірина ЛЕЩЕНКО


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень