Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Рішення сесії №1540/24 «Про виконання плану роботи   Відділу соціального захисту населення Мереф’янської міської ради за 2023 рік»

Кількість переглядів: 26
Скликання: VIII
Сесія: XLVI (від 09.02.2024 р.)
Тип документу: Рішення сесії
Дата прийняття: 09.02.2024
Дата оприлюднення: 14.02.2024
Автор: Олена Слиш
Номер документу: 1540/24
Назва документу: Про виконання плану роботи   Відділу соціального захисту населення Мереф’янської міської ради за 2023 рік
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.1 МБ)
http://zakonst.rada.gov.ua/images/gerb.gif
 

 

 

МЕРЕФ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

XLVІ сесія Мереф’янської міської ради VIII скликання

 

                                                         РІШЕННЯ

 

від 09 лютого 2024 року               м. Мерефа                                 № 1540/24


 

Про виконання плану роботи  
Відділу соціального захисту населення
Мереф’янської міської ради за 2023 рік

 

З метою контролю роботи Відділу соціального захисту населення Мереф’янської міської ради, відповідно до 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи Положення про Відділ соціального захисту населення Мереф’янської міської ради, затвердженого рішенням ХІІ сесії Мереф’янської міської ради VIII скликання № 424/21 від 11 червня 2021 року, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Взяти до відома звіт про виконання плану роботи Відділу соціального захисту населення Мереф’янської міської ради за 2023 рік (додається).

 

 

Міський голова                                                                                   Веніамін СІТОВ

 

 

Олена Слиш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Додаток

до рішення XLVІ сесії

Мерефʼянської міської ради VIII  скликання

від «09» лютого 2024р. № 1540/24

 

Звіт

про виконання плану роботи Відділу соціального захисту населення

Мереф’янської міської ради за 2023 рік

1. Надання різних видів державної допомоги:

У 2023 році спеціалістами Відділу соціального захисту населення Мереф’янської міської ради було прийнято 6868 пакетів документів для призначення різних видів державних соціальних допомог, які було зареєстровано та передано до Управління соціального захисту населення Харківської РДА (далі – УСЗН ХРДА  (Нововодолазька філія) , у тому числі 6169 заяв для призначення допомог та 569 заяв для призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу твердого та рідкого пічного побутового палива та для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, які були передані для призначення до Головного управління Пенсійного фонду України, а саме:

398 –  для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

171 – для призначення пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу твердого та рідкого пічного побутового палива;

2325 – допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам (у т.ч. допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання);

843 – для призначення державної допомоги сім’ям з дітьми, з них:

  • державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування – 104;
  • державної допомоги при народженні дитини – 174;
  • державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 22;
  • державної допомоги на дітей одиноким матерям –  161;
  • державної соціальної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 56;

236 – для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

90 – для призначення грошової компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;

56 – для призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

75 – для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, з них:

  • допомога особам з інвалідністю ІІ групи – 28;
  • допомога особам з інвалідністю ІІІ групи – 21;
  • допомога особам, які досягли віку, що дає право на призначення допомоги – 10;
  • допомога дитині померлого годувальника –  16;
  • тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату – 22;

6 – для призначення компенсаційних виплат та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них:

  • щорічна допомога на оздоровлення учасникам ліквідації аварії  ЧК 2 категорії – 1;
  • одноразова компенсація дружині (дитині), яка втратила годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та смерть яких пов’язана з ЧК – 1;
  • компенсація  25 процентів вартості продуктів харчування за медичними (фізіологічними) нормами, встановленими Міністерством охорони здоров’я України, громадянам, які віднесені  до 2 категорії – 1;
  • компенсація 50 відсотків вартості продуктів харчування за медичними (фізіологічними) нормами, встановленими Міністерством охорони здоров’я України, громадянам, які віднесені до 1 категорії – 2;
  • компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування (ЧАЕС) - 1

11 – для призначення тимчасової державної допомоги дітям (батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме);

5 – для призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;

3 – для призначення компенсації за надання соціальних послуг особам з інвалідністю І групи;

1 – для призначення компенсації за надання соціальних послуг дітям з інвалідністю;

7 – для призначення компенсації за надання соціальних послуг громадянам похилого віку з когнітивними порушеннями;

31 – для призначення компенсації за надання соціальних послуг невиліковним хворим;

5 – для призначення допомоги на поховання;

1 – для призначення грошового забезпечення та соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя;

25 – взято на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням шляхом укладення тристороннього договору із санаторієм, з них:

  • оздоровлено осіб з інвалідністю загального захворювання – 23 (1 вдова померлого громадянина із числа ліквідаторів ЧАЕС  та 1 особа з інвалідністю, пов’язана з виконанням обов’язків військової служби);
  • оздоровлено осіб І категорії ЧАЕС – 3;

93 – на забезпечення технічними засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації;

9 – для направлення дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ для отримання реабілітаційних послуг;

 Для видачі або подовження посвідчень:

  • багатодітної родини та дітей з багатодітної родини – 170;
  •        посвідчення на дітей з інвалідністю до 18 років – 23;
  • посвідчення по інвалідності – 95;
  • встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення – 26;
  • встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача     посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення –  5;
  • посвідчення особи з інвалідністю внаслідок ЧАЕС – 2 ;
  • посвідчення ЧАЕС 2 категорії – 1;
  • посвідчення вдови ЧАЕС – 2;
  • посвідчення «Ветеран праці» – 67.

Крім того було прийнято 857 уточнюючих заяв, з них:

40 – для переведення виплати соціальної допомоги на банківський рахунок;

96 – уточнюючих заяв з питань призначення соціальних допомог;

46  – для отримання довідок про перебування на обліку;

163 – для зняття з обліку внутрішньо переміщених осіб;

512 – корегування даних для призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

За 2023 рік спеціалістами Відділу надано 13736 консультацій (з них 1145 – телефонні консультації), надіслано 112 запитів до різних організацій, видано 72 повідомлення про призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та всіх видів соціальних допомог.

2. Прийом документів за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада»:

Станом на 31.12.2023 року спеціалістами Відділу соціального захисту населення за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада» було прийнято: 6743 (у т.ч. 3058  – заяви про взяття на облік до ЄІБД ВПО)  для призначення різних видів соціальних допомог, пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги та довідок взяття на облік ВПО.

3. Забезпечення санаторно-курортним лікуванням пільгових категорій громадян в санаторно-курортних закладах Харківської області:

З квітня 2021 року спеціалісти Відділу займаються організацією санаторно-курортного лікування пільгових категорій громадян в санаторно-курортних закладах Харківської області. 

У 2023 році взято на облік у Мереф’янській громаді для забезпечення санаторно-курортним лікуванням шляхом укладення тристороннього договору із санаторієм 53 особи.

На організацію санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю загального захворювання, осіб з інвалідністю з дитинства, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», постраждалих учасників Революції Гідності у 2023 році було виділено субвенцію з обласного бюджету  у розмірі 229 800,00 та оздоровлено 25 осіб з інвалідністю на загальну суму 222 717, 60 грн.

Для оздоровлення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І категорії було складено 3 договори на загальну суму 26 322, 00 грн. (виплачено

4. Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій громадян:

Згідно із постановою Кабінету Міністрів № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» від  05.04.2012 року (зі змінами), з 01 липня 2021 року спеціалісти Відділу здійснюють прийом документів для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації.

За 2023 рік прийнято та передано до Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів 93 пакети документів.

5. Забезпечення виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги:

 У 2023 році спеціалісти Відділу здійснювали роботу над забезпеченням виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

Станом на 31.12.2023 року на обліку у Відділі перебуває 35 осіб, які здійснюють догляд за громадянами похилого віку, особами та дітьми з інвалідністю, невиліковно хворими особами.

За 2023 рік нараховано та сплачено компенсацію у розмірі 839 635,35 грн. з коштів місцевого бюджету.

6. Вирішення питання щодо відшкодування у 2023 році пільг з послуги зв’язку:

Спеціалістами Відділу щомісячно проводилася підготовка реєстрів та аналіз динаміки відшкодування пільг з послуги зв’язку згідно поданих розрахунків організаціями-надавачами послуг окремим категоріям громадян відповідно до Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основи соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про жертв нацистських переслідувань», «Про охорону дитинства». 

За 2023 рік сума відшкодування пільг за послуги зв’язку окремим категоріям громадян становить 51 708,00 грн.

7. Організація та проведення комісій з питань соціального захисту та надання матеріальної допомоги:

Комісією з питань соціального захисту та надання матеріальної допомоги протягом 2023 року було проведено 13 засідань та розглянуто 662 звернення громадян з наступних питань:

  • про надання матеріальної допомоги на лікування – 405;
  • про надання матеріальної допомоги на придбання технічних засобів, а саме підгузок для осіб з інвалідністю – 24;
  • про надання матеріальної допомоги на ліквідацію наслідків знищення або пошкодження житла і майна – 66;
  • про надання допомоги особам (сім’ї), які опинились в складних життєвих обставинах – 23;
  • про надання матеріальної допомоги на поховання – 53;
  • про надання матеріальної допомоги членам сім’ї загиблого учасника воєнних (бойових) дій – 30;
  • про надання деревини паливної – 61.

У 2023 році загальна сума матеріальної допомоги склала – 4 259 500, 00 грн.

8. Вирішення питання опіки та піклування над недієздатними або обмежено дієздатними особами:

На території Мереф’янської міської ТГ діє опікунська рада з питань забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки та піклування. У 2023 році було проведено 3 засідання опікунської ради.

Також було підготовлено 2 висновка до суду про доцільність (недоцільність) призначення  опікуном (піклувальником).

Спеціалістами Відділу соціального захисту населення ведеться облік повнолітніх недієздатних осіб, які потребують опіки (піклування).

Станом на 31.12.2023 року на обліку в опікунській раді перебуває 9 повнолітніх недієздатних осіб, які потребують опіки або піклування.

Протягом року з опікунами проводилась інформаційно-роз’яснювальна робота щодо діючого законодавства з питань опіки та піклування; здійснювався контроль за їх діяльністю; здійснювали відвідування підопічних з метою перевірки необхідних побутових умов, здійснення за ними належного догляду, забезпечення їх лікуванням (із складанням акту обстеження).

9. Надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги:

Проводиться прийом та реєстрація заяв від громадян на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг».

За  2023 рік взято на обслуговування:

1) відділенням соціальної допомоги вдома -20 осіб;

2) відділенням денного перебування на отримання соціальної послуги:

- натуральна допомога –13 осіб;

- транспортна послуга – 15 осіб;

-фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями – 9 осіб;

- соціальна адаптація – 2 особи.

3) відділенням надання соціальних послуг 50 сімей, з них 41 сім’я, що перебувають у складних життєвих обставинах.

Кількість громадян, які отримали соціальні послуги в КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» протягом звітного періоду:

- відділення соціальної допомоги вдома – 205;

- відділення денного перебування – 152;

- відділення надання соціальних послуг сім’ям  - 1110;

- відділення надання соціальних послуг Захисникам та Захисницям України та членам їх сімей- 77.

Крім того, відділенням надання соціальних послуг сім’ям здійснюється:

- соціальний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах – 52 сім’я (в них 50 дітей та 91 дорослих);

- соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сиріти та діти, позбавлені батьківського піклування – 31 сім’я (в них 67 дітей та 56 дорослих);

- соціальне супроводження – 3 прийомних сім’ї (в них 6 дітей) та 4 дитячих будинків сімейного типу (в них 22 дитини і 1 особа).

Протягом 2023 року соціальними робітниками здійснено 18899 відвідування та надано 106723  послуги .

На обслуговуванні в комунальній установі з ІІІ групою рухової активності перебувають 160 осіб, з ІV – 45 особа.

Складено 317 Актів перевірок якості обслуговування громадян соціальними робітниками, проведена самооцінка роботи 15 соціальних робітників.

У відділенні денного перебування отримують послуги:

-   соціальної адаптації -57 осіб;

- транспортну послугу - 52 особи та дітей з інвалідністю, здійснено 355  перевезень;

-   натуральної допомоги – 34 особи;

- фізичного супроводу осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями – 9 осіб.

В пункті прокату засобів технічної реабілітації видано 33 засоби реабілітації.

Було надано 101 перукарську послугу, з них 41– платно, на загальну суму 1371,45 грн.

Постійно проводиться робота із забезпечення соціального та правового захисту населення та запобіганню насильства:

-протягом 2023 року надійшло 68 повідомлень про вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі. Фахівцями із соціальної роботи було складено 69 Актів оцінки потреб сім’ї/особи, 170 особам надано 510 соціальних послуг консультування, інформування, соціальної профілактики, соціальної адаптації та допомога психолога.

10. Підготовка статистичних звітів та взаємодія з організаціями:

Відділ соціального захисту населення постійно взаємодіє з різними структурними підрозділами Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації та Управління соціального захисту населення Харківської районної державної адміністрації з метою вирішення питань у сфері соціального захисту населення, з громадськими організаціями з метою залучення громадськості до вирішення нагальних проблем людей з особливими потребами.

Крім того, з метою підвищення якості надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям громади спеціалісти Відділу співпрацюють з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області, Фондом соціального страхування Харківської області, Державною службою зайнятості, КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг», Харківським місцевим центром надання безоплатної вторинної правової допомоги «Мереф’янське бюро правової допомоги».

У 2023 році спеціалістами Відділу соціального захисту населення щомісячно надавалися статистичні звіти до ДСЗН ХОВА та УСЗН ХРВА щодо основних показників роботи.

У 2023 році спеціалісти Відділу брали участь у різноманітних семінарах-тренінгах з питань соціального захисту населення, у роботі постійних комісій Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, займались підготовкою проектів рішень на засідання виконавчого комітету та засідання сесії Мереф’янської міської ради стосовно питань, які стосуються сфери соціального захисту населення та діяльності Відділу загалом.

 

 

Начальник Відділу

соціального захисту населення

Мереф’янської міської ради                                                            Яніна ЖУВАГА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень