Ласкаво просимо до Електронного кабінету платника
Ласкаво просимо до Електронного кабінету платника
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
- відкрита (загальнодоступна);
- приватна (особистий кабінет).
Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та забезпечує такі можливості для платника податків:
- перегляд в режимі реального часу даних оперативного обліку, системи електронного адміністрування податку на додану вартість, системи електронного адміністрування реалізації пального;
- одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу в т.ч (документа про стан розрахунків, довідок та інших документів, які видаються податковими органами);
- надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків, про перехід на спрощену систему оподаткування;
- автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності, рахунків для сплати податків конкретним платником податків;
- заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;
- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
- отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;
- адміністративне оскарження рішень контролюючих органів;
- перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну (статус реєстрації платником ПДВ, наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу);
- внесення змін до реєстраційних даних платника податку;
- взяття на облік на митниці, подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1;
- реєстрація РРО, подання звітності про використання РРО;
Передбачається також впровадження програмного продукту, який автоматично спрямовуватиме довідку про відсутність заборгованості в он-лайн систему публічних закупівель proZorro, що буде досить зручно для суб’єктів господарювання.
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
При виникненні питань з приводу користування ЕКП звертайтеся за телефоном 0800501007 або на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.