Круглий стіл «Професійна орієнтація в загальноосвітніх навчальних закладах»
Круглий стіл «Професійна орієнтація в загальноосвітніх навчальних закладах»
7 лютого у приміщені комунального закладу «Мереф’янська міська центральна бібліотека» відбулось засідання круглого столу на тему: «Професійна орієнтація в загальноосвітніх навчальних закладах».
До конструктивного діалогу були запрошені викладачі освітніх закладів Мереф’янської громади, які займаються питаннями профорієнтації, та методист Навчально-методичного центру Мереф'янської міської ради.
На початку заходу всі присутні разом з О.В. Кобою, заступником директора Харківського Районного центру зайнятості (РЦЗ), обговорили особливості сучасного ринку праці. Опісля О. М. Орлова, начальник відділу Харківського РЦЗ, розповіла про особливості профорієнтаційної роботи в освітніх закладах, а Н.Г.Щербань, провідний спеціаліст з питань зайнятості інформаційно-консультаційного центру Харківського районного центру зайнятості м. Мерефа, презентувала роботу Харківського центру професійно-технічної державної служби зайнятості.
Провідна роль, на думку всіх учасників круглого столу, відводиться саме профорієнтаційній роботі, починаючи ще зі шкільного віку майбутніх випускників. Було зазначено, що центри зайнятості мають потужний профінформаційний потенціал – відеофільми та описи різноманітних професій, професіокарти та професіограми, інформацію про особливості навчання у вищих та професійно-технічних навчальних закладах, в тому числі в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, інтернет-ресурси з пошуку місць праці тощо.
Таким чином, заслухавши та обговоривши виступи з питань профорієнтаційної роботи з учнями освітніх закладів та перспектив спільної діяльності суб’єктів профорієнтаційної роботи учасники засідання окреслили основні шляхи спільної роботи з питань запобігання молодіжному безробіттю та здійснення заходів щодо якнайшвидшого працевлаштування молоді, в тому числі випускників навчальних закладів.
Варто зазначити, що саме спільна, системна профорієнтаційна робота із залученням усіх сторін діалогу є найбільш дієвим засобом запобіганню молодіжному безробіттю та формуванню у молоді мотивації до праці, усвідомленого вибору професій, потрібних на ринку праці.