A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Практичні навички комунікацій для ОТГ

Дата: 17.12.2017 12:58
Кількість переглядів: 847

Практичні навички комунікацій для ОТГ


12 грудня в Харкові, в приміщенні HUB «A-Level», відбувся тренінг, на тему: «Як зробити ОТГ відкритою та цікавою – для своєї громади, для країни, для партнерів та інвесторів? Практичні навички комунікацій для ОТГ», який був організований в рамках програми «DOBRE» (Децентралізація приносить кращі результати та ефективність»), за підтримки Українського кризового медіа-центру.
На заході були присутні: Оксана Якуніна, координатор з комунікації програми DOBRE в центральних областях України; Арина Сатовська, експерт із комунікацій та Анна Балацька, проектний менеджер. У тренінгу взяли участь представники об’єднаних територіальних громад Харківщини. Від Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади захід відвідали: Ірина Михайлик, начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та Марина Торбіна, відповідальний за вихід щотижневика «Мереф’янські вісті».
На сьогодні внутрішня комунікація – це важливий аспект роботи об’єднаних територіальних громад. Майже усі громади сьогодні стикаються з тим, щоб якісно презентувати свої території та проекти. Саме тому, за словами тренера Арини Сатовської, сьогодні важливо навчити представників громад презентувати ОТГ потенційним партнерам, інвесторам, журналістам і налагоджувати зв’язки з громадою, залучати людей до управління, до реалізації проектів. Тренінг мав на меті навчити представників Харківських ОТГ основним практичним навичкам комунікації. Саме ці навички допоможуть учасникам зробити свої громади більш відкритими та цікавими, як для жителів, так і для потенційних інвесторів. 
Програма заходу, перш за все, включала вправи прикладного характеру. Захід розпочався зі знайомства та перегляду надихаючих відео, які були прикладами вдалої презентації міста чи селища. Опісля Арина Сатовська розповіла про основні навички, якими потрібно володіти при підготовці презентацій. Далі, для закріплення отриманих знань, кожен учасник мав обрати практичне завдання для виконання: створити візитівку громади або Pitch deck (презентацію інвестиційного проекту). Після виконання завдань кожна громада презентувала свої доробки аудиторії, під час чого були розглянуті переваги та недоліки кожної презентації. Також обговорювали те, як реагувати та будувати комунікацію в кризових ситуаціях чи, наприклад, як зацікавити засоби масової інформації, щоб вони звернули увагу на ту чи іншу громаду. 
Загалом захід видався досить корисним та пізнавальним, адже навички правильної презентації громад і інвестиційних проектів, ефективна комунікація з інвесторами та партнерами є невід’ємною складовою успішного розвитку будь-якої громади. 
Тренер з комунікації Арина Сатовська відзначила високий рівень відповідальності, ініціативність, креативність учасників тренінгу: «Тренінг у Харкові вразив перш за все великою кількістю молодих учасників. Коли ми бачимо, що в селах і селищах є активна молодь, яка планує розвивати громаду – це захоплює. А по-друге – Слобожанщина має великий економічний потенціал. І в цій сфері ще багато чого потрібно зробити».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень