A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 18.03.2018 15:15
Кількість переглядів: 898

Щотижневий звіт!


Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 12.03.2018 р. по 16.03.2018 р., звітують чотири відділи:

Загальний відділ

- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 10
- Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 2
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 33
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 39
- Отримано телефонограм (факсограм) – 5
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості - 73
- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у черговому засіданні Виконавчого комітету
- Спеціалісти відділу відвідали круглий стіл "Бюджет участі – інструмент прямої демократії" , що проходив в залі засідань Мереф'янської міської ради з представниками програми DOBRE з напрямку «Впровадження реформи бюджетних відносин в громаді – впровадження механізму бюджету участі

Відділ реєстрації

- Зареєстровано місце проживання – 39 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 29 осіб
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання- 46 особам
- Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1 КУпАП відносно 7 громадян
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 12 особам
- Надано консультацій – 78 особам 
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації - 68
- Оформлено карток реєстрації особи- 98
- Оформлено адресних карток- 37
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 18
- Направлено 2 відповіді до державного реєстру виборців 
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів - 6
- Зареєстровано народження – 12 (8 – хлопчиків, 4– дівчинки)
- Зареєстровано шлюбів - 3
- Померло - 18 осіб
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу-3
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено звіт до пенсійного фонду
- Направлено звіт до районного відділу ДРАЦС
- Зареєстровано фізичних осіб-підприємців – 9
- Зареєстровано юридичних осіб – 3
- Надано консультацій – 14 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву – 12
- Надання відомостей з ДЗК – 1 витяг
- Видано довідок про склад сім’ї – 124

Відділ військового обліку

- Поставлено на військовий облік військовозобов'язаних - 4 чол.
- Знято з військового обліку військовозобов'язаних - 3 чол.
- Проведено перепрописку військовозобов’язаних – 2 чол. 
- Надано консультацій – 21 чол.
- Проводиться робота по оповіщенню юнаків 1991-1998 років народження про явку до військкомату на медичне обстеження.
- Проведено річну звірку з Харківським ОРВК

Відділ соціального захисту населення

- Надано консультацій – 75
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 35
- Запити в інші організації – 27
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 4
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 8
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 8
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 12
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 10
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 2
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 2
- Прийом документів на призначення пільг – 2
- Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 4
- Компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за особою, яка досягла 80 років


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень