A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 25.03.2018 19:32
Кількість переглядів: 568

Щотижневий звіт!


Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної 
роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 19.03.2018 р. по 23.03.2018 р., звітують дев’ять відділів:

 

Загальний відділ

 

- Надійшло письмових звернень  від громадян з різних питань – 9

- Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА (ХОДА) – 7

- Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 2

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 44

- Прийнято вхідної документації  від підприємств, організацій, установ – 43

- Отримано телефонограм (факсограм) – 3

- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію  у кількості – 97

- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету

- Спеціаліст відділу взяла участь у  тренінгу з інтерактивних методик викладання для дорослої аудиторії швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні», що проходив у м. Київ у рамках проекту DESPRO

 

Відділ реєстрації

 

- Зареєстровано місце проживання – 17 осіб

- Знято з реєстрації місця проживання – 30 осіб

- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 22 особам

- Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 8 громадян

- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 8 особам

- Надано консультацій – 74 особам

- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 47

- Оформлено карток реєстрації особи – 98

- Оформлено адресних карток – 37

- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 28

- Направлено відповідь на запит державного реєстру виборців

- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 4

- Зареєстровано народження – 8 – хлопчиків, 4 – дівчинки

- Зареєстровано шлюбів – 4

- Померло – 15 осіб

- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 3

- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

- Направлено  повідомлено до відділу військового  обліку про померлих громадян

- Направлено звіт до пенсійного фонду

- Зареєстровано фізичних осіб-підприємців – 3

- Зареєстровано юридичних осіб – 3

- Надано консультацій – 11 ФОП/ЮО

- Направлено матеріалів до архіву – 2

- Видано довідок про склад сім’ї – 71 З

 

Відділ військового обліку

 

- Інспекторами відділу поставлено на військовий облік  військовозобов'язаних – 3 чол.

- Інспекторами відділу знято з військового обліку  військовозобов'язаних – 1 чол.

- Інспекторами відділу проведена перепрописка військовозобов’язаного – 1 чол.

- Працівниками відділу надано консультації – 19 чол.

- Інспекторами відділу проводиться робота по оповіщенню юнаків 1991-1998 років народження про явку до військкомату на медичне обстеження

- Інспекторами відділу проведена  звірка первинного обліку з військовим обліком підприємств  громади а саме:

- ВКП «Служба замовника»;

- Інститут овочівництва і баштанництва.

- Інспекторами відділу проводилось оповіщення військовозобов’язаних які не стали на військовий облік – 2 чол;

- Інспекторами відділу проведена перевірка встановлення місцезнаходження осіб які самовільно залишили розташування військової частини – 4 чол.

 

Служба у справах  дітей та сім'ї

 

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 5

- Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 4 адресами

- Надано листів, запитів та відповідей на листи, запити, звернення, що надійшли до відділу – 4

- Оброблено анкет щодо з’ясування потреби мешканців Мереф’янської міської ОТГ у отриманні безоплатної послуги «Няня на годину» та «Кризовий центр для жінок» – 18

- Взято участь у проведенні соц. опитування «Впровадження соціальних проектів» у соціальній мережі Facebook –  5 осіб взяли участь у опитуванні

- Публікації на сайті – 1

- Зроблено витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 2

- Сприяння у забезпеченні дровами родини СЖО – 1

- Здійснення спільного рейду будинками ОСББ «Мрія» з метою виявлення випадків проживання або перебування на об’єктах комунальної власності житлового (підвали, технічні поверхи, горища) та господарського призначення дітей, сімей з дітьми, безхатченків та асоціальних осіб – 19 будинків

- Участь начальника у міжвідомчій нараді ХОДА з приводу діяльності Служби

- Робота над проектом «Центр соціальної підтримки дітей та сім’ї «Домашній затишок»

- Підготовка презентації про Мереф’янську міську ОТГ

 

Відділ житлово-комунального господарства

 

- Щоденно контролюється використання основних енергетичних ресурсів по закладам освіти та соціально-культурної сфери

- Ведеться постійний контроль по забезпеченню безаварійної роботи технологічного обладнання котелень та топкових

- З метою забезпечення обліку виробленого тепла в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, фахівцями відділу ведуться переговори з організацією на проектування та встановлення теплових лічильників

- Підготовлені проекти рішень на сесію – 7шт.

- Надано інформацію на запит відділу ведення Державного реєстру виборців

- Надано інформацію ХОДА про перелік планових робіт по ремонту доріг комунальної власності

- Надано відповіді на звернення до Урядової гарячої лінії – 1

 

Відділ соціального захисту населення

 

- Надано консультацій – 58

- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 21

- Запити в інші організації – 38

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 7

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 23

- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 25

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 2

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 4

- Державна соціальна допомога особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам – 2

- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 13

- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 2

- Прийом документів на призначення пільг – 1

- Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд на п’ять адрес

- Була проведена зустріч між відділом державної реєстрації актів державного стану по Харківському району та відділом соціального захисту населення з питань щодо звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через Веб-портал – зустріч відбулася 22.03.18 р.

 

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності

 

- Супроводження Проекту «Реформа в сфері енергоефективності України», що виконується Deutsche Gesellschaft fьr Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH від Програми «U-LEAD з Європою»

- Консультації з експертами та фахівцями щодо розробки реєстру Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади

- Консультації з експертами та фахівцями щодо впровадження інтелектуальної системи вуличного освітлення на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади

- Консультації з експертами та фахівцями щодо впровадження геоінформаційної системи на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади

- Збір інформації, необхідної для соціально-економічного аналізу Стратегії розвитку Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади на 2018-2025 роки

- Консультації з експертами та фахівцями щодо розробки Схеми просторового планування Мереф’янської громади

- Взято участь у тренінгу для тренерів (випускників Школи місцевого самоврядування DESPRO-2017), який проходив 19-23 березня у місті Києві, в рамках Швейцарського-українського проекту "Підтримка децентралізації в Україні" DESPRO

- Взято участь у заключній сесії третьої групи Академії Лідерства, яка відбулася 19-21 березня у місті Києві, у рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)»

- Підготовка до участі у першій сесії п'ятої групи Академії Лідерства, яка проводиться у рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)

- Проходження дистанційного навчання у рамках ініціативи "Розумна взаємодія", у рамках програми "Активні громадяни" Британської Ради в Україні

- Вирішення організаційних питань щодо проведення першого тренінгу для педагогів закладів освіти Мереф’янської міської ОТГ, який відбудеться 27 березня, у рамках Проекту «Зміцнення спроможності українських територіальних громад до прийняття внутрішньо переміщених осіб в Україні», за підтримки Німецького товариства Міжнародного співробітництва (GIZ)

- Вирішення організаційних питань щодо проведення першого тренінгу для сімейних лікарів з розвитку комунікативних навичок та психосоціальної підтримки у роботі з пацієнтами, який відбудеться 5 квітня, у рамках Проекту «Зміцнення спроможності українських територіальних громад до прийняття внутрішньо переміщених осіб в Україні», за підтримки Німецького товариства Міжнародного співробітництва (GIZ)

- Вирішення організаційних питань щодо проведення заходу з питань активізації молоді Мереф’янської міської ОТГ, який відбудеться 28 березня, в приміщенні Комунального закладу «Мереф’янська міська центральна бібліотека», в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

- Підготовка проекту співробітництва для участі у обласному конкурсі міні-проектів розвитку територіальних громад "Разом в майбутнє"

- Заповнено опитувальник для участі у туристичному хабі «Розвиток туризму в умовах нових громад», який відбудеться 17-18 травня, у рамках Програми USAID DOBRE, спільно з партнером програми Українським кризовим медіа-центром

- Заповнено опитувальник для розроблення одноденного семінару з питань молодіжної політики для представників об'єднаних територіальних громад, за ініціативи Міністерства молоді та спорту України та в рамках проекту "Громадянське суспільство задля демократії та прав людини в Україні, який впроваджується Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй, за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії

- Пошук потенційних інвесторів та грантодавців

 

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

 

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам

- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста

- Спеціаліст відділу приймав участь в начальній програмі для представників органів державної влади та місцевого самоврядування «Публічно-приватний діалог», яка відбулася в м.Київ, за підтримки міжнародної технічної допомоги ПРООН в Україні «Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств» спільно з Києво-Могилянською бізнес-школою

- Спеціалісти відділу приймали участь в поглибленому тренінгу із Гендерно-орієнтованого бюджетування в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)», що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID)

- Спеціаліст відділу приймав участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік

- Спеціалістами відділу надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Спеціалістами відділу надано 2 звіти до відділу розрахунків за енергоносії  Департаменту фінансів Харківської ОДА

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію про дотримання вимог ст.77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в повному обсязі потреби в асигнуваннях на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та оплату за спожиті енергоносії

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту економіки і міжнародних відносин  Харківської ОДА графік введення в експлуатацію соціально-значущих об’єктів, які плануються ввести в експлуатацію у 2-му кварталі 2018 року

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій місцевих бюджетів області

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів

- Спеціалістами відділу надано до Управління державного казначейства у Харківському районі інформацію щодо надходження доходів до Мереф’янської міської ОТГ за 2017 рік

- Спеціалістами відділу надано до Харківської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області інформацію щодо надходження доходів до Мереф’янської міської ОТГ за 2017 рік

- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Прийнято 8 фізичних осіб-підприємців з усними зверненнями (надано роз’яснення, з питань оподаткування)

- Спеціалістами відділу було здійснено 43 обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг

- Спеціалістами відділу було складено графік проведення семінарів та роз’яснювальної роботи на березень 2018 року з питань оформлення трудових відносин, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, своєчасної та у повному обсязі оплати праці узгодженого з організаціями та підприємцями

- Спеціалістами відділу підготовлено та направлено 10 листів затвердженим базовим підприємствам для аналізу цінової ситуації на споживчому ринку Мереф’янської міської ОТГ

- Спеціалістами відділу була проведена роз’яснювальна робота та направлення листів з вимогою сплатити борг по рекламі – 3;

- Спеціалістами відділу було видано 2 приписи про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування

- Підготовка 2 проектів рішень на позачергове засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

- Спеціалістами відділу ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф’янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок на території Мереф’янської міської ОТГ

- Спеціалістами відділу прийнято 15 громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо)

- Спеціалістами відділу підготовлено 3 вихідних листа щодо запрошення фізичних осіб – підприємців на засідання постійної комісії з питань визначення розміру збитків власнику землі (Мереф’янській міській раді) та відшкодування збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф’янської міської ради, яке відбудеться в квітні 2018 року

- Спеціалістами відділу підготовлено 3 акта про визначення збитків

- Спеціалістами відділу підготовлено 3 проекти рішення на засідання виконавчого комітету Мереф?янської міської ради

- Спеціалістами відділу видано 34 довідки про наявність у громадян земельних ділянок

- Спеціалістами відділу ведеться робота з базою платників земельного податку

- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

 

Відділ благоустрою

 

- Проведені роботи з усунення наслідків непогоди, а саме – прочистка центральних вулиць, вулиць, що ведуть до шкіл, садків, комунальних закладів, місць захоронення (кладовищ) від снігу та шуги. Також були прочищені зупинки транспорту міського та міжміського сполучення

- Прочищені канави для відводу талої води

- Проводилась підсипка вулиць шлаком

- Заготівля та забезпечення дровами та вугіллям комунальних закладів

- Виконані роботи з усунення несправностей вуличного освітлення

- Підготовка кронштейнів для встановлення світильників вуличного освітлення

- Була проведена вакцинація домашньої тварини (собаки) після укусу дикої лисиці

- Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг

- Виїзди на розгляд звернень та жалоб мешканців

- Відповіді на звернення громадян

- Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень