Щотижневий звіт!
Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної
роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 26.03.2018 р. по 30.03.2018 р., звітують п’ять відділів:
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 5
- Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 41
- Отримано телефонограм (факсограм) – 4
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 91
- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради разом зі спеціалістами Управління праці та соціального захисту населення Харківської районної державної адміністрації провели консультаційну нараду щодо розробки та укладання колективного договору
- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету
- Спеціалістами відділу кадрів було оброблено документи та прийнято на роботу 2 чоловіка
- Спеціалістами відділу кадрів було проведено 2 конкурси на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування
Відділ реєстрації
- Зареєстровано місце проживання – 27 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 29 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 28 особам
- Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1 КУпАП відносно 2 громадян
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 15 особам
- Надано консультацій – 80 особам
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 56
- Оформлено карток реєстрації особи – 103
- Оформлено адресних карток – 28
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 35
- Направлено відповідь на запит державного реєстру виборців
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 4
- Зареєстровано народження – 1 – хлопчиків, 2– дівчинки
- Зареєстровано шлюбів – 4
- Померло – 15 осіб
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 5
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено звіт до пенсійного фонду
- Зареєстровано фізичних осіб-підприємців – 9
- Зареєстровано юридичних осіб – 1
- Надано консультацій – 15 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву – 8
- Надано витягів з ДЗК – 2
- Видано довідок про склад сім’ї – 104
Відділ житлово-комунального господарства
- Щоденно контролюється використання основних енергетичних ресурсів по закладам освіти та соціально-культурної сфери
- Ведеться постійний контроль по забезпеченню безаварійної роботи технологічного обладнання котелень та топкових
- З метою забезпечення обліку виробленого тепла в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, фахівцями відділу ведуться переговори з організацією на проектування та встановлення теплових лічильників
- Підготовлені проекти рішень на засідання Виконавчого комітету – 1шт.
- Надано відповіді на звернення до Урядової гарячої лінії – 3шт.
- Прийнято пакет документів для присвоєння поштової адреси – 1 шт.
Відділ соціального захисту населення
- Надано консультацій – 77
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 26
- Запити в інші організації – 12
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 14
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 16
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1
- Державна соціальна допомога особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам – 1
- Компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1-ї групи – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 14
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 2
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 3
- Прийом документів на призначення пільг – 4
- Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 6
Відділ соціально-економічного розвитку та бюджету
- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Спеціаліст відділу приймав участь в начальному до Великопольського воєводства, в рамках проекту STUDY TOURS TO POLAND з відвідуванням місько-сільської гміни Сьрода великопольська, Мурована госліна та сільської гміни Гізалка, та були розглянуті теми:
- Місцеве самоврядування у Польщі. Регіональне планування;
- Презентація діяльності великопольських інституцій підтримки підприємництва;
- Спеціаліст відділу приймав участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Спеціалістами відділу надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надано 5 звітів до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалісти відділу приймали участь в постійно діючій комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради
- Спеціалістами відділу надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад
- Спеціалістами відділу надано до Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської ОДА інформацію про стан виконання і освоєння субвенції з обласних бюджетів
- Спеціалістами відділу підготовлено та надано проект рішення на сесію
- Видано 2 дозволи на розміщення зовнішньої реклами
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Прийнято 4 фізичних осіб-підприємців з усними зверненнями (надано роз’яснення, з питань оподаткування)
- Спеціалістами відділу було здійснено уточнення обстежень суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг
- Спеціалістами відділу в складі робочої групи було виявлено не оформлених найманих працівників в кількості 8 осіб, в зв’язку з чим була проведена роз’яснювальна робота
- Спеціалістами відділу була проведена роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо сплатити боргу за розміщення рекламних конструкцій -4
- Спеціалістами відділу була проведена роз’яснювальна робота з базовими підприємствами, які були затверджені для дослідження цінової ситуації на споживчому ринку щодо заповнення таблиць
- Спеціалістами відділу була надана консультація суб’єктам господарювання щодо поданням пакету документів на погодження режиму роботи
- Спеціалістами відділу було внесено до бази даних Харківської ОДПІ в м. Чугуїв 190 платників земельного податку
- Спеціалістами відділу ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф’янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок на території Мереф’янської міської ОТГ
- Спеціалістами відділу прийнято 23 громадянина на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо)
- Спеціалістами відділу підготовлено 3 вихідних листа щодо заборгованості по орендній платі
- Спеціалістами відділу підготовлено та зареєстровано 24 договори про добровільне відшкодування збитків заподіяних Мереф’янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок на території Мереф’янської міської ОТГ
- Спеціалістами відділу видано 34 довідки про наявність у громадян земельних ділянок
- Спеціалістами відділу ведеться робота з базою платників земельного податку
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу