A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 30.03.2018 19:41
Кількість переглядів: 422

Щотижневий звіт!


Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної 
роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 26.03.2018 р. по 30.03.2018 р., звітують п’ять відділів:

 

Загальний відділ

 

- Надійшло письмових звернень  від громадян з різних питань – 5

- Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37

- Прийнято вхідної документації  від підприємств, організацій, установ – 41

- Отримано телефонограм (факсограм) – 4

- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію  у кількості – 91

- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради разом зі спеціалістами Управління праці та соціального захисту населення Харківської районної державної адміністрації провели консультаційну нараду щодо розробки та укладання колективного договору

- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету

- Спеціалістами відділу кадрів було оброблено документи та прийнято на роботу 2 чоловіка
- Спеціалістами відділу кадрів було проведено 2 конкурси на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування

 

Відділ реєстрації

 

- Зареєстровано місце проживання – 27 осіб

- Знято з реєстрації місця проживання – 29 осіб

- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 28 особам

-  Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 2 громадян

- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 15 особам

- Надано консультацій – 80 особам

 Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 56

- Оформлено карток реєстрації особи – 103

- Оформлено адресних карток – 28

- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 35

- Направлено  відповідь на запит державного реєстру виборців

- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 4

- Зареєстровано народження – 1 – хлопчиків,   2– дівчинки

- Зареєстровано шлюбів – 4

- Померло – 15 осіб

- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 5

- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

- Направлено   повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

- Направлено звіт до пенсійного фонду

- Зареєстровано фізичних осіб-підприємців – 9

- Зареєстровано юридичних осіб – 1

- Надано консультацій – 15 ФОП/ЮО

- Направлено матеріалів до архіву – 8

- Надано витягів з ДЗК – 2

- Видано довідок про склад сім’ї – 104

 

Відділ житлово-комунального господарства

 

- Щоденно контролюється використання основних енергетичних ресурсів по закладам освіти та соціально-культурної сфери

- Ведеться постійний контроль по забезпеченню безаварійної роботи технологічного обладнання котелень та топкових

- З метою забезпечення обліку виробленого тепла в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, фахівцями відділу ведуться переговори з організацією на проектування та встановлення теплових лічильників

- Підготовлені проекти рішень на засідання Виконавчого комітету – 1шт.

- Надано відповіді на звернення до Урядової гарячої лінії – 3шт.

- Прийнято пакет документів для присвоєння поштової адреси – 1 шт.

 

Відділ соціального захисту населення

 

- Надано консультацій – 77

- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 26

- Запити в інші організації – 12

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 14

- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 16

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

- Державна соціальна допомога особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам – 1

- Компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1-ї групи – 1

- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 14

- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 2

- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 3

- Прийом документів на призначення пільг – 4

- Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території  Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 6

 

Відділ соціально-економічного розвитку та бюджету

 

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам

- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста

- Спеціаліст відділу приймав участь в начальному до Великопольського воєводства, в рамках проекту STUDY TOURS TO POLAND з відвідуванням місько-сільської гміни Сьрода великопольська,  Мурована госліна та сільської гміни Гізалка, та були розглянуті теми:

  • Місцеве самоврядування у Польщі. Регіональне планування;
  • Презентація діяльності великопольських інституцій підтримки підприємництва;

- Спеціаліст відділу приймав участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області

- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік

- Спеціалістами відділу надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА

- Спеціалістами відділу надано 5 звітів до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА

- Спеціалісти відділу приймали участь в постійно діючій комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад

- Спеціалістами відділу надано до Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської ОДА інформацію про стан виконання і освоєння субвенції з обласних бюджетів

- Спеціалістами відділу підготовлено та надано проект рішення на сесію

- Видано 2 дозволи на розміщення зовнішньої реклами

- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків

- Прийнято 4 фізичних осіб-підприємців з усними зверненнями (надано роз’яснення, з питань оподаткування)

- Спеціалістами відділу було здійснено уточнення обстежень суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг

- Спеціалістами відділу в складі робочої групи було виявлено не оформлених найманих працівників в кількості 8 осіб, в зв’язку з чим була проведена роз’яснювальна робота

- Спеціалістами відділу була проведена роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо сплатити боргу за розміщення рекламних конструкцій -4

- Спеціалістами відділу була проведена роз’яснювальна робота з базовими підприємствами, які були затверджені для дослідження цінової ситуації на споживчому ринку щодо заповнення таблиць

- Спеціалістами відділу була надана консультація суб’єктам господарювання щодо поданням пакету документів на погодження режиму роботи

- Спеціалістами відділу було внесено до бази даних Харківської ОДПІ в м. Чугуїв 190 платників земельного податку

- Спеціалістами відділу ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф’янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок на території Мереф’янської міської ОТГ

- Спеціалістами відділу прийнято 23 громадянина на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо)

- Спеціалістами відділу підготовлено 3 вихідних листа щодо заборгованості по орендній платі

- Спеціалістами відділу підготовлено та зареєстровано 24 договори про добровільне відшкодування збитків заподіяних Мереф’янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок на території Мереф’янської міської ОТГ

- Спеціалістами відділу видано 34 довідки про наявність у громадян земельних ділянок

- Спеціалістами відділу ведеться робота з базою платників земельного податку

- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь