A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 13.04.2018 15:53
Кількість переглядів: 234

Щотижневий звіт!

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 09.04.2018 р. по 13.04.2018 р., звітують вісім відділів:

 

Загальний відділ

 

- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 8

- Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 3

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 39

- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 41

- Отримано телефонограм (факсограм) – 3

- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 82

- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у черговому засіданні Виконавчого комітету

- Начальник загального відділу взяла участь у робочій нараді, щодо заходів екологічного двомісячника: «Зелена весна 2018».

- Спеціалістами відділу ведеться робота з макетування «Пам’ятки домовласника Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади»

- Спеціалістами відділу кадрів:

  • Було проведено роботу по очищенню влади та формуванню особових справ
  • Формували посадові інструкції до архіву
  • Надавали консультації по працевлаштуванню
  • Співпрацювали з Харківським районним центром зайнятості

 

Відділ державної реєстрації

 

- Зареєстровано місце проживання – 22 особи

- Знято з реєстрації місця проживання – 10 осіб

- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 16 особам

- Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 8 громадян

- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 11 особам

- Надано консультацій – 45 особам

- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 32

- Оформлено карток реєстрації особи – 58

- Оформлено адресних карток – 34

- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 17

- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

- Надано інформацій на запити / виконано запитів – 4

Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження – 2 – хлопчики, 1– дівчинка
- Померло – 16 осіб
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 6
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії 
- Фізичні особи-підприємці – 3
- Надано консультацій – 12 ФОП/ЮО
- Направлено матерілів до архіву ХРДА – 5

- Направлено матерілів до Департаменту реєстрації ХОДА – 2
Видано довідок про склад сім’ї – 58

 

Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна

 

- Здійснено комісійні виїзди в складі комісії по упорядкування адрес в смт. Утківка та с. Лелюки

- Щоденно контролюється використання основних енергетичних ресурсів по закладам освіти та соціально-культурної сфери

- Ведеться постійний контроль з забезпечення безаварійної роботи технологічного обладнання котелень та топкових

- Триває підготовка документів на реконструкцію системи газопостачання в Утківському селищному клубі

- З метою забезпечення обліку виробленого тепла в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, фахівцями відділу були проведені переговори з організацією щодо проектування та встановлення теплових лічильників в КЗ «Мереф’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №3»

- Виконано виїзд до всіх твердопаливних котелень, що належать закладам освіти та культури для оцінки технічного стану теплового господарства після опалювального сезону

- В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємств – 18

- Надано відповіді на урядову гарячу лінію

 

Відділ благоустрою

 

- Розпочато роботи по впорядкуванню та озелененню клумб на території громади

- Приводяться у відповідний естетичний вигляд фасади приміщень, рекламні вивіски, огорожі тощо

- Розпочато роботу з вивозу сміття від кладовищ, житлових масивів, вулиць громади та автошляху Харків-Симферопіль

- Вивезено сміття з території майдану Шевченка (більше 30 куб.м.), а також по вул. Дніпровській зібрано та вивезено 10 куб.м ґрунту

 - Впорядковуються території навколо міських кладовищ, місць поховань воїнів Другої Світової війни, пам’ятних знаків. На цей час до кладовищ привезено 50 куб.м. піску

 - Продовжується робота з прибирання сухостійних чагарників та кронуванню дерев, які уражені омелою та обрізка сухих гілок

- Проводяться роботи з обстеження технічного та естетичного стану дитячих та спортивних майданчиків, влаштованих на території Мереф’янської громади

- Розпочинаються роботи по впорядкуванню парків, скверів, прибудинкових територій прибережних смуг річок Мжа та Мерефа;

- Проводяться роботи з усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп

- Проводиться підведення води з підтоплених садиб мешканців вул. Станційна та Конституції

- Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території громади

 

Відділ соціального захисту населення

 

- Надано консультацій – 53
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 13
- Запити в інші організації – 10
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 10
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 5
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 5

- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1

- Допомога на поховання – 1

- Компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за особою, яка досягла 80 років – 1

- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 2

- Прийом документів на призначення пільг – 2

Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території  Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за чотирма адресами

 

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

 

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам

- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста

- Взято участь в навчальній поїздці організованою ГС «Харківський університетський консорціум» та Охтирською міською радою в рамках проекту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Харківській області, що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується АВгенством США з міжнародного розвитку (USAID)

- Взято участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області

- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік

- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо напрямів використання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА розрахунок прогнозу доходів місцевого бюджету на 2019-2021 роки в розрізі фондів та джерел надходжень, а також оцінку очікуваного виконання доходів у 2018 році, за кодами доходів 33010000 та 21110000

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА прогнозні показники надходження коштів від орендної плати за водні об’єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди на 2019-2021 роки по громаді

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій місцевих бюджетів області

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо субвенцій з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів

- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад

- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків

- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 22

- Видано 6 довідок про наявність у громадян земельних ділянок

- Ведеться робота з базою платників земельного податку

- Підготовлено та направлено до Харківської обласної державної адміністрації розрахунок прогнозу доходів місцевого бюджету на 2019 – 2021 р.р. від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення що перебувають у комунальній власності

- Підготовлено 19 актів про визначення збитків

- Підготовлено 19 проект рішень на засідання виконавчого комітету Мереф?янської міської ради, яке відбудеться 20 квітня 2018р.

- Здійснення обстеження суб’єктів господарювання з питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Мереф’янської міської ради (робоча група) – 65 об’єктів

- Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування

- Підготовлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ»

- Підготовлено проект рішення на чергове засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради»

- Прийнято участь у засідання комісії з питань підприємництва та соціально-економічного розвитку виконавчого комітету  Мереф’янської міської ради

- Підготовлено проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про встановлення режиму роботи суб’єктам підприємницької діяльності»

- Надано консультацію суб’єктам господарювання щодо оформлення дозволу на розміщення рекламних конструкцій – 3

- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

 

Служба у справах дітей та сім’ї

 

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 9

- Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзд за 2 адресами

- Надано листів, запитів та відповідей на листи, запити, звернення, що надійшли до відділу – 5

- Публікації на сайті – 2

- Проведення анкетування щодо необхідності впровадження соціального проекту «Кризовий центр для жінок» – 84

- Ведеться робота з аналізу отриманих даних під час анкетування

- Приймання обліків та банків даних від Харківського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

- Написання листа щодо приєднання до ініціативи «Громада, дружня до дітей та молоді»

- Формування списків сімей з дітьми ВПО, що проживають на території Мереф’янської міської ОТГ

- Ведеться робота з діловодства

 

Відділ військового обліку

 

- Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 2

- Поставлено на тимчасовий облік військовослужбовця, що прибув у відпустку – 1

- Прийнято громадян з особистих питань – 9

- Вносились зміни облікових даних до карток первинного обліку на підставі відповідних документів – 3

- Оповіщено офіцерів запасу щодо прибуття до ХОРВК – 42

- Інспекторами відділу постійно проводиться робота по оповіщенню юнаків 1991-1998 років народження про явку до військкомату

- Направлено призовників до ХОРВК для відправки до Збройних сил України на строкову службу – 3


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь