A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 20.04.2018 16:05
Кількість переглядів: 441

Щотижневий звіт!

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 16.04.2018 р. по 20.04.2018 р., звітують п’ять відділів:

 

Загальний відділ

- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 5

- Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 1

- Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 1

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 44

- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 41

- Отримано телефонограм (факсограм) – 2

- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 81

- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету

- Спеціалістами відділу ведеться робота з макетування «Пам’ятки домовласника Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади»

 

Відділ соціального захисту населення

 - Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 9

- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 9

- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 4

- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці»  – 2

- Прийнято документів на призначення пільг – 1

- Підписано угоду про взаємодію між Мереф’янською міською радою та Харківським районним центром зайнятості в сфері надання послуг із соціальної підтримки населення

- Начальник відділу соціального захисту населення виконкому Мереф’янської міської ради Я.Б. Жувага     брала участь у практикумі з галузевої законотворчості  та адвокасі за напрямом «Соціальний захист» в м. Києві

 

Відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам

- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста

- Взято участь в засіданні секторальної платформи «Місцеві бюджети та фінанси» в м. Київ

- Взято участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області

- Взято участь у практичному семінарі «Знай свою громаду», в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DODRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) в м. Харків

- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік

- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо напрямів використання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій місцевих бюджетів області

- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо субвенцій з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів

- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад;

- Надано звіт до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА

- Підготовлено інформацію згідно Додатку 3 до порядку, форм та вимог щодо подання Антимонопольному комітету України інформації про чинну державну допомогу суб’єктам господарювання

- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків

- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 18

- Видано 19 довідок про наявність у громадян земельних ділянок

- Ведеться робота з базою платників земельного податку

- Підготовлено 9 листів – запрошень на засідання комісії по визначенню збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок з порушенням чинного законодавства

- Здійснення обстеження суб’єктів господарювання з питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Мереф’янської міської ради (робоча група) – 44 об’єктів

- Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування

- Підготовлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ»

- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Мереф’янської міської ради  «Про внесення змін до рішення XVI сесії VIII скликання «Про міський бюджет на 2018 рік»»

- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Мереф’янської міської ради  Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельної ділянки комунальної власності

- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Про затвердження Положення «Про оренду земельних ділянок та встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки розташовані на території Мереф” янської міської ради

- Надано консультацію суб’єктам господарювання щодо оформлення дозволу на розміщення рекламних конструкцій – 2

- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

 

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання –19 осіб
  • Знято з реєстрації місця проживання  – 25 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 24 особам
  • Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 3 громадян
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 13 особам
  • Надано консультацій – 37 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 44
  • Оформлено карток реєстрації особи – 54
  • Оформлено адресних карток – 29
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 21
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 2

Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 2 – хлопчики,   1– дівчинка
  • Померло – 14 осіб
  • Зареєстрували шлюб  – 10 пар
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 6
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

  • Фізичні особи- підприємці – 2
  • Надано консультацій – 16 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 3
  • Надано витягів з ДЗК – 1
  • Видано довідок про склад сім’ї – 72

- Співробітники відділу взяли участь в проходженні тренінгу «Ефективна комунікація» та отримали сертифікати в рамках проекту «Адміністративним послугам-нову якість!»

 

Служба у справах дітей та сім’ї

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 8

- Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 3 адресами

- Надано листів, запитів та відповідей на листи, запити, звернення, що надійшли до відділу – 3

- Публікації на сайті – 1

- Проведення анкетування щодо необхідності впровадження соціального проекту «Кризовий центр для жінок» - оброблено 6 анкет
- Приймання обліків та банків даних від Харківського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та їх обробка

- Спеціалісти відділу взяли участь у круглому столі за участі громадської духовно-просвітницької організації «Чачімо» 19 квітня 2018 р.

- Фахівцями із соціальної роботи прийнято участь у тренінгу «Послуга з патронату над дитиною», що проводився на базі Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 17-18 квітня 2018 р.

- Прийнято вхідної документації – 32



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь