Щотижневий звіт!
Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 16.04.2018 р. по 20.04.2018 р., звітують п’ять відділів:
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 5
- Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 1
- Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 1
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 44
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 41
- Отримано телефонограм (факсограм) – 2
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 81
- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету
- Спеціалістами відділу ведеться робота з макетування «Пам’ятки домовласника Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади»
Відділ соціального захисту населення
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 9
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 9
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 4
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 2
- Прийнято документів на призначення пільг – 1
- Підписано угоду про взаємодію між Мереф’янською міською радою та Харківським районним центром зайнятості в сфері надання послуг із соціальної підтримки населення
- Начальник відділу соціального захисту населення виконкому Мереф’янської міської ради Я.Б. Жувага брала участь у практикумі з галузевої законотворчості та адвокасі за напрямом «Соціальний захист» в м. Києві
Відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету
- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Взято участь в засіданні секторальної платформи «Місцеві бюджети та фінанси» в м. Київ
- Взято участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
- Взято участь у практичному семінарі «Знай свою громаду», в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DODRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) в м. Харків
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо напрямів використання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій місцевих бюджетів області
- Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо субвенцій з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів
- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад;
- Надано звіт до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовлено інформацію згідно Додатку 3 до порядку, форм та вимог щодо подання Антимонопольному комітету України інформації про чинну державну допомогу суб’єктам господарювання
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 18
- Видано 19 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Підготовлено 9 листів – запрошень на засідання комісії по визначенню збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок з порушенням чинного законодавства
- Здійснення обстеження суб’єктів господарювання з питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Мереф’янської міської ради (робоча група) – 44 об’єктів
- Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Підготовлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ»
- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Мереф’янської міської ради «Про внесення змін до рішення XVI сесії VIII скликання «Про міський бюджет на 2018 рік»»
- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Мереф’янської міської ради Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельної ділянки комунальної власності
- Підготовлено проект рішення на чергове сесійне засідання Про затвердження Положення «Про оренду земельних ділянок та встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки розташовані на території Мереф” янської міської ради
- Надано консультацію суб’єктам господарювання щодо оформлення дозволу на розміщення рекламних конструкцій – 2
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
- Зареєстровано місце проживання –19 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 25 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 24 особам
- Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1 КУпАП відносно 3 громадян
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 13 особам
- Надано консультацій – 37 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 44
- Оформлено карток реєстрації особи – 54
- Оформлено адресних карток – 29
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 21
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 2
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження – 2 – хлопчики, 1– дівчинка
- Померло – 14 осіб
- Зареєстрували шлюб – 10 пар
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 6
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
- Фізичні особи- підприємці – 2
- Надано консультацій – 16 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 3
- Надано витягів з ДЗК – 1
- Видано довідок про склад сім’ї – 72
- Співробітники відділу взяли участь в проходженні тренінгу «Ефективна комунікація» та отримали сертифікати в рамках проекту «Адміністративним послугам-нову якість!»
Служба у справах дітей та сім’ї
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 8
- Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 3 адресами
- Надано листів, запитів та відповідей на листи, запити, звернення, що надійшли до відділу – 3
- Публікації на сайті – 1
- Проведення анкетування щодо необхідності впровадження соціального проекту «Кризовий центр для жінок» - оброблено 6 анкет
- Приймання обліків та банків даних від Харківського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та їх обробка
- Спеціалісти відділу взяли участь у круглому столі за участі громадської духовно-просвітницької організації «Чачімо» 19 квітня 2018 р.
- Фахівцями із соціальної роботи прийнято участь у тренінгу «Послуга з патронату над дитиною», що проводився на базі Харківського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 17-18 квітня 2018 р.
- Прийнято вхідної документації – 32