Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 11.05.2018 18:49
Кількість переглядів: 1083

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної 
роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 07.05.2018 р. по 11.05.2018 р., звітують сім відділів:

Загальний відділ

- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 8
- Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА (ХОДА) – 2
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 27
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 31 отримано телефонограм (факсограм) – 2
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 73
- Керуючий справами Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету
- Спеціалістами відділу ведеться робота з макетування інформаційних стендів, що будуть встановлені на території Мереф’янської міської ОТГ
- Начальник відділу відвідала нараду з представниками «Правової допомоги особам без громадянства та особам, що знаходяться під ризиком без громадянства»

Відділ реєстрації

- Зареєстровано місце проживання – 15 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 38 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 20 особам
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 12 особам
- Надано консультацій – 48 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 35
- Оформлено карток реєстрації особи – 34
- Оформлено адресних карток – 19
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 32
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 5
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження – 2 – хлопчики, 2– дівчинки
- Померло – 15 осіб
- Зареєстрували шлюб – 2 пари
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
- Фізичні особи-підприємці – 5
- Юридичні особи – 2
- Надано консультацій – 12 ФОП/ЮО
- Надано відомостей з ЄДР – 1
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 2
- Направлено матеріалів до архіву ДДР Харківської міської ради – 1
- Видано довідок про склад сім’ї – 68

Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна

- Щоденний контроль за використанням основних енергетичних ресурсів по закладам освіти та соціально-культурної сфери
- Проведено роботу щодо заключення договору з підрядною організацією для перевірки сигналізаторів газу комунальних установ
- Підготовка проектів рішень на чергове засідання виконкому:
- щодо перекриття вул.Савченка в зв’язку з ремонтними роботами;
- щодо упорядкування та присвоєння поштових адрес на території Мереф’янської ОТГ: 4шт.;
- про початок підготовки житлового фонду та об?єктів соціально-культурної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2018– 2019рр..
- Підготовка схеми об’їзду автотранспортом перекритої ділянки дороги по вул.Савченка в м.Мерефа, погодження даної схеми з ПАТ «Харківгаз», АК «Харківобленерго», ПАТ «Укртелеком»
- Збір інформації щодо можливих постачальників твердого палива на осінньо-зимовий період 2018-2019рр.
- Надано усні консультації щодо постановки на квартирний облік при виконкомі Мереф’янської міської ради
- Ннадано відповіді та інформацію на звернення громадян, в тому числі на до  Урядової гарячої лінії; надіслані листи до ПАТ «Харківгаз», АК «Харківобленерго», ПП «Транссервіс», ПП «Мереф’янське АТП», Держенергонагляд Харківського району

Відділ соціального захисту населення

- 8 травня 2018 року спеціалісти відділу взяли участь у зустрічі із представниками Благодійного фонду «Право на захист», які за сприяння Агентства ООН  справах біженців (UNHCR) проводять роботу з консультування осіб без громадянства у рамках проекту «Правова допомога особам без громадянства та особам ,що знаходяться під ризиком безгромадянства»
- 10 травня 2018 року було проведено засідання комісії з розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги, під час якого розглянули – 11 питань
- 11 травня 2018 року спеціалісти відділу взяли участь в нараді, яка відбулась в Управлінні соціального захисту населення Харківської районної державної адміністрації, де були розглянуті питання стосовно змін у призначенні житлових субсидій
- Надано консультацій – 36
- Запити в інші організації – 10
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 5
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 11
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 10
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 2
- Прийом документів на призначення пільг – 1
- Було здійснено 1 виїзд за 4 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території  Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади

Відділ соціально-економічного розвитку та бюджету

- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовка даних для економічного профілю Мереф’янської міської ОТГ
- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад
- Підготовлено та направлено до Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської ОДА інформацію про стан виконання і освоєння субвенції у 2018 році за рахунок обласних бюджетів
- Надано  звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано  звіт до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Надання інформації щодо фактично отриманих власних доходів за 2017 рік по зведеному бюджету виконавцю послуг з Проекту «Оцінка управління фінансами в ОТГ» в рамках програми DOBRE
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 29
- Видано 13 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Підготовлено 8 актів про визначення збитків власнику землі
- Підготовлено 8 проект рішень на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
- Підготовлено 8 договорів про добровільне відшкодування збитків (неодержаного доходу)
- Спеціалістом відділу взято участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
- Здійснення обстеження суб’єктів господарювання з питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Мереф’янської міської ради (робоча група) – 9  об’єктів
- Спеціалістом відділу підготовлено та особисто було вручено під підпис листи та топографо-геодезичні зйомки для погодження або відмови у погодженні на розміщення 8 спеціальних конструкцій зовнішньої реклами
- Проведено роз’яснювальна робота з питань оформлення трудових відносин, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці,своєчасної та у повному обсязі оплати праці  узгодженого  з  організаціями та підприємцями
- Прийнято 20 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування)
- Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Підготовлено проект рішення на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами»
- Підготовлено 3 проект рішення на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради»
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

Відділ військового обліку

- Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 1
- Знято з військового обліку  військовозобов'язаних  – 1
- Прийом громадян з особистих питань – 12
- Поставлено на тимчасовий облік  військовослужбовця, що  прибув у відпустку – 1
- Направлено призовників до ХОРВК для відправки до Збройних сил України на строкову службу – 1
- Щоденно надається доповідна інформація до ХРДА, щодо оповіщення та призову юнаків в армію
- Ведеться розшук призначених до війська – 4
- Інспектори відділу взяли участь у заході присвяченому Дню пам’яті  та примирення
- Начальник відділу брав  участь у святкуванні Дня Перемоги
- Постійно проводяться роз’яснювально-консультаційні співбесіди з батьками юнаків призовного віку щодо їх відношення до військового обов’язку синів
-  Звірено список військовозобов’язаних, які мають бронь зі списком ХОРВК

Служба у справах дітей та сім’ї

- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 15
- Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 7 адресами
- Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 11
- Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 11
- Публікації на сайті – 4
- Надання допомоги у вигляді речей б/в – 2 сім’я / 42 одиниць одягу
- Робота з діловодства
- Підготовка проведення заходів до Дня сім’ї
- Підготовка до проведення літньої оздоровчої кампанії -2018
 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень