Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 21.05.2018 р. по 25.05.2018 р., звітують шість відділів:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 11
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА (ХОДА) – 2
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 47
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 31
Отримано телефонограм (факсограм) – 3
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 101
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачергових засіданнях Виконавчого комітету.
Начальник загального відділу та спеціалісти відділу взяли участь у дводенному тренінгу «Прозорість місцевих бюджетів», що проходив у м. Харків
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяла участь у нараді-семінарі «Вдосконалення діяльності виконавчих органів місцевого самоврядування шляхом застосування наукових підходів до управляння на прикладі Чугуївської міської ради», що проходив в м. Чугуїв
Спеціаліст загального відділу взяла участь у Всеукраїнській акції спрямованій на залучення молоді до суспільно значущої діяльності
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
Зареєстровано місце проживання – 17 осіб
Знято з реєстрації місця проживання – 14 осіб
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 18 особам
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топоніміки – 22 особам
Надано консультацій – 88 особам
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 31
Оформлено карток реєстрації особи – 40
Оформлено адресних карток – 63
Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 35
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 5
Реєстрація актів цивільного стану
Зареєстровано народження: 1 – хлопчик, 2 – дівчинки
Померло – 7 осіб
Зареєстрували шлюб – 1 пара
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
Фізичні особи-підприємці – 3
Юридичні особи – 4
Надано консультацій – 10 ФОП/ЮО
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 6
Направлено до Барвінківської РДА – 1
Направлено до Нововодолазької РДА – 1
Надано витягів з ДЗК – 1
Видано довідок про склад сім’ї – 745
Відділ благоустрою
Проводились роботи з висадки квітів на квітниках міста, обробки квітників, планування, забезпечення водою для поливу.
Було заготовлено необхідний матеріал, згідно актів комісійного обстеження, для ремонту елементів дитячих майданчиків. Проведені ремонтні роботи, заміна, монтаж, фарбування елементів дитячих майданчиків.
Покіс та вирубка порослі на ділянках: автошлях через ж/д колії, на території залізничного вокзалу (колишнє кафе «Відпочинок», район Нахаловки) та ін.
Видалення аварійних дерев по вул. Конституції, біля дитячого садку №1, в місцях близького проходження комунікацій ПАТ «Харівгаз», парк Шевченка (Артемівка), переробка гілок на щепу.
Встановлення дорожніх знаків.
Виготовлення розбірної огорожі по вул. Савченка, в місці проведення ремонтно-дорожніх робіт.
Прибирання та вивіз сміття по вулицям міста.
Усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп.
Виїзди на розгляд звернень та жалоб мешканців.
Відповіді на усні (в кількості більше 50) та письмові звернення громадян.
Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою.
Відділ соціального захисту населення
Надано консультацій – 91
Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 9
Запити в інші організації – 20
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 6
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 6
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 15
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 13
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 3
Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 2
Прийнято пакетів документів на призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 1
Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 2
Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 2
Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 3
Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1
Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 3
Прийом документів на призначення пільг – 2
Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за чотирма адресами
Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету
Ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам; лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
Взято участь в навчальному семінарі щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області;
Взято участь у робочій нараді з головами ОСББ та РКОСН.
Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік;
Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо напрямів використання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів;
Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо інших субвенцій місцевих бюджетів області;
Надано до Департаменту фінансів Харківської ОДА інформацію щодо субвенцій з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів;
Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської ОДА інформацію про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам об’єднаних територіальних громад;
Надано звіт до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;
Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) - 20;
Видано 20 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;
Ведеться робота з базою платників земельного податку;
Підготовлено 8 листів-запрошень на засідання комісії по визначенню збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок з порушенням чинного законодавства;
Проведено демонтаж спеціальної конструкції зовнішньої реклами – 4.
Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про відмову у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 1.
Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 1.
Підготовлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ»;
Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.
Підготовка інформації для Міністерства соціальної політики щодо необхідного обсягу фінансування служби «Соціальне таксі».
Підготовка даних для економічного профілю громади.
Взято участь в тренінгу «Прозорість бюджетного процесу та фінансового управління в ОТГ» в рамках проекту «Доброчесні громади», який реалізує громадське партнерство «За прозорі місцеві бюджети!» за підтримки програми DOBRE USAID.
Служба у справах дітей та сім’ї
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 62
Здійснено комісійних виїздів – 3 виїзди за 5 адресами
Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 12
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 12
Публікації на сайті – 2
Видано наказів – 14
Організовано поїздку для дітей пільгових категорій до Харківського цирку
Проведення спільно з благодійною організацією «ХБФ «Парус» молодіжної акції «ВІЛ-невидимий. Пройди тест – врятуй життя» – 225 залучених
Взяття участі у навчанні для користувачів ЄІАС «Діти», проведений ССД ХРДА – 3 співробітника
Підготовка до підключення ЄІАС «Діти»
Сформовано списки дітей пільгових категорій, що направляються на оздоровлення до ДЗСТ «Лісова пісня» ТОВ «Азов-стиль» – 15 дітей
Сформовано списки дітей пільгових категорій, що направляються на оздоровлення до ПЗОВ «Біле озеро» Зміївської РДА – 2 дитини
Сформовано списки дітей пільгових категорій, що направляються на оздоровлення до ДЗСТ «Патрія» ДП «Південь – Курорт - Сервіс» – 2 дитини
Сформовано списки дітей пільгових категорій, що направляються на оздоровлення до ДПУ «МДЦ «Артек» – 5 дітей
Зустріч з проектантами та робота над проектом «Соціальний центр для сім’ї та дітей «Домашній затишок»