Щотижневий звіт!
Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 21.05.2018 р. по 25.05.2018 р., звітують шість відділів:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 6.
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА (ХОДА) – 2.
Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 3.
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 41.
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 37.
Отримано телефонограм (факсограм) – 1.
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 103.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяла участь у позачерговому засіданні виконавчого комітету.
Спеціалісти відділу протягом тижня взяли участь:
- у візиті-консультації з написання Плану місцевого економічного розвитку, організований в рамках DOBRE;
- у тренінгу «Практичне написання громадських проектів», організований в рамках програми DOBRE;
- у семінарі з обміну досвідом «Кращі практики місцевого самоврядування у сфері підзвітності та прозорості місцевого самоврядування», який відбувся 4 – 5 червня у м. Дрогобич та м. Івано-Франківськ.
Відділ державної реєстрації
- Зареєстровано місце проживання – 27 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 43 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 28 особам
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топоніміки – 21 особам
- Надано консультацій – 78 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 70
- Оформлено карток реєстрації особи – 58
- Оформлено адресних карток – 45
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 31
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 7
- Направлено звіт до державного реєстру виборців
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
- Направлено звіт до ГУ Статистики
- Направлено звіт до Харківський ОРВК
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження: 2 – хлопчики, 4– дівчинки
- Померло – 17 осіб
- Зареєстрували шлюб – 2 пари
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 3
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
- Фізичні особи-підприємці – 2
- Надано консультацій – 6 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 2
- Направлено матеріалів до архівуДДР ХОДА– 1
Видано довідок про склад сім’ї – 659
Начальник відділу, взяла участь у конференції в форматі відкритого простору «Інновації громад: #адміністративні_послуги #міжмуніципальне_співробітництво #сталий_розвиток»
Відділ благоустрою
Відділом благоустрою проводились роботи з обробки квітників, планування, забезпечення водою для поливу, ремонту поливального інвентарю.
Проведені роботи:
- з відновлення та фарбування елементів дитячих майданчиків, сигнальних блоків;
- зі скосу трави та вирубки порослі на ділянках по вул. Леонівська, вул. Соборна, вздовж автошляху, на території стадіону «Авангард», на території та навколо дитячих майданчиків;
- з підготовки території (прибирання та покіс) під встановлення контейнерів для збору ТПВ по вул. Леонівській;
- з кронування та обрізки дерев.
- з прибирання та вивозу сміття по вулицям міста, вздовж автошляху, в с. Селекційне;
- з усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп.
Крім того, виконано демонтаж старої огорожі в Мереф’янському медичному ліцеї для подальшого встановлення нової; засипку ям боєм цегли по вул. 5 вересня, вул. Дніпровська, вул. Конституції, вул. Спортивна.
Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території ММР; на розгляд звернень та жалоб мешканців.
Проведено прийом та надано консультації мешканцям громади з питань благоустрою. Надано відповіді на усні (в кількості більше 50), та письмові звернення громадян.
Відділ соціального захисту населення
Надано консультацій – 174.
Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 30.
Запити в інші організації – 24.
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 10.
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 7.
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 17.
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 17.
Прийнято два пакети документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
Прийнято один пакет документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років.
Прийнято один пакет документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом.
Прийнято один пакет документів для призначення державної соціальної допомоги, які не мають права на пенсію та інвалідам.
Прийнято два пакети документів на призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу.
Прийнято 17 пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП.
Прийом два пакети документів на призначення пільг.
Прийнято один пакет документів на придбання дров на пільгових умовах від Мереф’янської міської ради.
Здійснено 1 виїзд за 12 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади.
Здійснено 1 виїзд до Будянського стаціонарного відділення Мереф'янської центральної районної лікарні для оформлення особи до будинку-інтернату загального типу.
Спеціалістами відділу проведено зустріч з мешканцями смт. Утківка з приводу змін до порядку надання субсидії.
Відділ військового обліку
Поставлено на військовий облік – 5військовозобов’язаних.
Поставлено на тимчасовий облік – 1 військовозобов’язаний.
Надано 12 консультацій громадянам з особистих питань.
Оброблено матеріали ХОРВК щодо даних первинного обліку військовозобов’язаних – 16.
Проводяться роз’яснювально-консультаційні співбесіди з батьками юнаків 2002 року народження щодо необхідності отримання приписного посвідчення.
Оформлено особових справ юнаків 2002 року народження – 9.
Взято участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету.
Проведено звірку облікових даних щодо померлих громадян у травні 2018 року.
Переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 27.
Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету
Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;
Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік;
Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Прийнято участь в семінарі з питань оподаткування сільхозробітників, який відбувся в м.Харків;
Підготовка презентації результатів оцінки фінансового менеджменту Мереф’янської ОТГ;
Прийнято участь в засіданні робочої групи з розробки Стратегії розвитку Мереф’янської ОТГ;
Прийнято участь в засіданні координаційної ради щодо формування Плану місцевого економічного розвитку Мереф’янської міської ОТГ;
Прийнято участь в засіданні постійної комісії з питань регуляторної політики, прав людини, законності, депутатської діяльності та етики;
Прийнято участь в засіданні постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та житлово-комунального господарства;
Прийнято участь в засіданні постійної комісії з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища;
Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;
Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації інформацію про цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;
Здійснення обстеження 28 суб’єктів господарювання з питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території Мереф’янської міської ради (робоча група);
Надано 1 звіт до відділу доходів за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;
Підготовка проекту рішення на засідання виконавчого комітету про відмову у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
Підготовлено та направлено звіти до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ»;
Підготовлено 38 актів прийому-передачі наданих послуг по розміщенню рекламних конструкцій;
Видано 2 приписи про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування;
Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) - 38;
Видано 35 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;
Ведеться робота з базою платників земельного податку;
Прийнято участь в засіданні постійної комісії з питань визначення розміру збитків власнику землі (Мерефєянській міській раді) та відшкодуванню збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф?янської міської ради;
Підготовлено 3 акта про визначення збитків;
Підготовлено 3 проекти рішення на засідання виконавчого комітету Мереф?янської міської ради;
Нараховано земельного податку в сумі 5088 грн. 23 коп.;
Проведення роз’яснювальної роботи серед власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування;
Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.
Служба у справах дітей та сім’ї
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 124
Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 5 адресами
Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 10
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 3
Публікації на сайті – 1
Видання наказів – 1
Участь у тренінгах, семінарах, нарадах – 2 семінари/3 співробітника
Сформовано списки дітей пільгових категорій, що направляються на оздоровлення до ДЦ ТОТ «Зоряний» – 55
Сформована заявка на отримання квитків на потяг №0810 «Харків-Новоолексіївка» – 45 дитячих/ 19 дорослих
Сформована заявка на отримання квитків на потяг №082П «Новоолексіївка-Харків» – 43 дитячих/ 18 дорослих
Сформовано списки дітей пільгових категорій, що направляються на оздоровлення до ДПУ «МДЦ «Артек» – 2 дитини
Зустріч з проектантами та робота над проектом «Соціальний центр для сім’ї та дітей «Домашній затишок»
Планування профілактичних заходів з учнівською молоддю
Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна
Фахівцями відділу ведеться робота з ДП «Харківським регіональним науково-виробничим центр стандартизації, метрології та сертифікації» по повірці сигналізаторів газу.
Триває підготовка документів на реконструкцію системи газопостачання в закладах освіти та культури, а саме: Утківський клуб та ДНЗ №2.
Виконано ремонт приладу опалення в КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг», що знаходиться за адресою: м. Мерефа, вул. Дніпровська, 248/1.
Співпраця з головами ОСББ щодо надання інформації про підготовку житлового фонду до опалювального періоду 2018 – 2019 рр.
Триває збір та перевірка даних щодо заходів по підготовці до опалювального періоду 2018 – 2019 рр.
Фахівець відділу взяв участь у засіданні постійної бюджетної комісії.
З метою забезпечення обліку виробленого теплоенергії в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, фахівцями ведуться переговори з організацією на проектування та встановлення теплових лічильників в КЗ «Мереф’янська загальноосвітня школа №3».
Підготовлено 9 проектів рішень на сесійне засідання, та на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради.
В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємств – 18.
Надано відповіді на урядову гарячу лінію – 5.