Щотижневий звіт!
Дата: 15.06.2018 15:35
Кількість переглядів: 886
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 11.06.2018 р. по 15.05.2018 р., звітують вісім відділів:
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 7
- Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2
- Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 1
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 47
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 35
- Отримано телефонограм (факсограм) – 3
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 112
- Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та начальник відділу взяли участь у черговому засіданні виконавчого комітету
Спеціалісти відділу протягом тижня взяли участь:
- у тренінгу для представників органів місцевого самоврядування з просування та впровадження підходів гендерної рівності при ухвалення політичних та суспільних рішень на регіональному рівні.
- у тренінгу для представників органів місцевого самоврядування на виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- у засіданні робочої групи з розробки стратегічного плану розвитку Мереф’янської ОТГ
Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна
- Триває підготовка документів на реконструкцію системи газопостачання в закладах освіти та культури, а саме: Утківський клуб та ДНЗ №2
- Фахівцями відділу ведеться робота з ДП «Харківським регіональним науково-виробничим центр стандартизації, метрології та сертифікації» по повірці сигналізаторів газу
- Співпраця з головами ОСББ щодо надання інформації про підготовку житлового фонду до опалювального періоду 2018-2019рр..
- Фахівець відділу відвідав семінар у м. Дніпро на тему «Розробка Планів удосконалення послуг в ОТГ, партнерами ДОБРЕ»
- Фахівець відділу приймав участь у засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
- З метою забезпечення обліку виробленого теплоенергії в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, закінчили встановлення теплових лічильників в КЗ «Мереф’янська загальноосвітня школа 3»
- Підготовка проектів рішень на сесійне засідання, та на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради -4
- В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємств-23
- Надано відповіді на урядову гарячу лінію – 2.
Відділ благоустрою
- Фахівцями відділу проводились роботи по обробці квітників, планування, забезпечення водою для поливу
- Прибирання сміття по вулицям міста
- Покіс трави та вирубка порослі на ділянках по вулицям Леонівська та Соборна, вздовж автошляху та за межами міста
- Обрізка та кронування дерев на території загальноосвітньої школи №6, по вул. Савченка, по вул. Дніпровська (на містку через струмок Ржавчик), вул. Культури, пров. Шевченка, а також дроблення гілок на щепу
- Ведуться підготовчі робити до святкування Івана Купала: для встановлення та облаштування містку через річку Мжа проведено заміри глибини річки
- Вивіз демонтованого асфальтового покриття з вул. Кримська, вул. Московської, пров. Утківського, вул. Лесі Українки для повторного використання. Засипка та вирівнювання дороги по вул. Спортивна
- Вивіз будівельних відходів для підсипки ям по вулицям
- Прочистка водовідвідної канави у парку Перемоги
- Усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп
- Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
- Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою, відповіді на усні (в кількості більше 50), та письмові звернення громадян.
Відділ соціального захисту населення
- Надано консультацій – 290
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 65
- Запити в інші організації – 21
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1
- Прийнято 3 пакети документів для призначення допомоги при народженні дитини
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 13
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 15
- Прийнято один пакет документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років
- Прийнято один пакет документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом
- Прийнято один пакет документів для призначення компенсації як фізичній особі, якам надає соціальні послуги
- Прийнято два пакети документів для призначення державної соціальної допомоги, які не мають права на пенсію та інвалідам
- Прийнято один пакет документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям
- Прийнято один пакет документів для призначення допомоги на поховання
- Прийнято 50 пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП
- Прийнято 3 документа та видача посвідчень «Ветеран праці»
- Прийнято 4 заяви на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг»
- Здійснено 1 виїзд за 11 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади
- Спеціалістами відділу проведено зустріч з головами РК ОСН з приводу змін у наданні населенню субсидій на ЖКП та монетизації
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
- Зареєстровано місце проживання – 32 особи
- Знято з реєстрації місця проживання 47 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання 17особам
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топоніміки 19 особам
- Надано консультацій 150 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 79
- Оформлено карток реєстрації особи– 77
- Оформлено адресних карток– 30
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 35
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 5
- Направлено звіт до державного реєстру виборців
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
- Направлено звіт до ГУ Статистики
- Направлено звіт до Харківський ОРВК
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження: 2 – хлопчики, 4– дівчинки
- Померло 8 осіб
- Зареєстрували шлюб 5 пар
- Прийнято 6 заяв на реєстрацію шлюбу
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
- Реєстраційні дії
- Фізичні особи- підприємці – 13
- Юридичні особи–7
- Надано консультацій – 35 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 14
- Направлено матеріалів до архіву Департаменту м. Харкова – 4
- Направлено матеріалів до архіву Первомайської РДА– 1
- Надано витягів з ДЗК– 4
- Видано довідок про склад сім’ї – 840
Відділ військового обліку
- Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних 4 особи
- Знята з військового обліку 1 особа
- Надано 13 консультацій громадянам з особистих питань
- Проведено агітаційні заходи щодо залучення військовозобов’язаних до служби в Збройних силах України шляхом укладання контракту
- Оформлено 2 особові справи юнаків 2002 року народження
- Внесено зміни в облікові документи 3 військовозобов’язаних
- Переоформлення 54 карток первинного обліку нового зразку
Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету
- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Прийнято участь у презентації результатів оцінки фінансового менеджменту громад-партнерів DOBRE, яке відбулося в м. Київ
- Прийнято участь у сесійному засіданні Мереф?янської міської ради
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі 44 довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Прийнято участь в засіданні робочої групи з розробки Стратегії розвитку Мереф’янської ОТГ
- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад області
- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації інформацію про цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад області
- Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 2 звіти до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Підготовлено та направлено звіти до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф’янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф’янської міської ОТГ»
- Видано 11 приписів про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Проведення роз’яснювальної роботи серед 4 власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Прийнято 4 заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Підготовка 1 проекту рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Підготовлено та надіслано до відповідних органів топографо-геодезичні зйомки для погодження або відмови у погодженні на розміщення 8 спеціальних конструкцій зовнішньої реклами
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 34
- Видано 36 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Вихідні листи щодо заборгованості по орендній платі– 8 шт.
- Нараховано земельного податку в сумі 2037 грн. 25 коп
- Ведеться робота з податковими – повідомленнями рішеннями по податку на землю
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу
Служби у справах дітей та сім’ї
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 54
- Здійснено комісійних виїздів1 виїзд за 8 адресами
- Надійшло 11 листів, запитів та іншої кореспонденції
- Надано 40 відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції
- Публікації на сайті – 1
- Видано 3 накази
- Участь у тренінгах, семінарах, нарадах, засіданнях – 1 засідання/1 працівник