Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 15.06.2018 15:35
Кількість переглядів: 886

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 11.06.2018 р. по 15.05.2018 р., звітують вісім відділів:

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 7
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2
  • Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 1
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 47
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 35
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 3
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 112
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф’янської міської ради  та начальник відділу взяли участь у черговому засіданні виконавчого комітету

Спеціалісти відділу протягом тижня взяли участь:

  • у тренінгу для представників органів місцевого самоврядування з просування та впровадження підходів гендерної рівності при ухвалення політичних та суспільних рішень на регіональному рівні.
  • у тренінгу для представників органів місцевого самоврядування на виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  • у засіданні робочої групи з розробки стратегічного плану розвитку Мереф’янської ОТГ

Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна

  • Триває підготовка документів на реконструкцію системи газопостачання в закладах освіти та культури, а саме: Утківський клуб та ДНЗ №2
  • Фахівцями відділу ведеться робота з ДП «Харківським регіональним науково-виробничим центр стандартизації, метрології та сертифікації» по повірці сигналізаторів газу
  • Співпраця з головами ОСББ щодо надання інформації про підготовку житлового фонду до опалювального періоду 2018-2019рр..
  • Фахівець відділу відвідав семінар у м. Дніпро на тему «Розробка Планів удосконалення послуг в ОТГ, партнерами ДОБРЕ»
  • Фахівець відділу приймав участь у засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
  • З метою забезпечення обліку виробленого теплоенергії в твердопаливних котельнях, що знаходяться на балансі закладів освіти та культури, закінчили встановлення теплових лічильників в КЗ «Мереф’янська  загальноосвітня школа 3»
  • Підготовка проектів рішень на сесійне засідання, та на засідання Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради -4
  • В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємств-23
  • Надано відповіді на урядову гарячу лінію – 2.

Відділ благоустрою

  • Фахівцями відділу проводились роботи по обробці квітників, планування, забезпечення водою для поливу
  • Прибирання сміття по вулицям міста
  • Покіс трави та вирубка порослі на ділянках по вулицям Леонівська та Соборна, вздовж автошляху та за межами міста
  • Обрізка та кронування дерев на території загальноосвітньої школи №6, по вул. Савченка, по вул. Дніпровська (на містку через струмок Ржавчик), вул. Культури, пров. Шевченка, а також дроблення гілок на щепу
  • Ведуться підготовчі робити до святкування Івана Купала: для встановлення та облаштування містку через річку Мжа проведено заміри глибини річки
  • Вивіз демонтованого асфальтового покриття з вул. Кримська,  вул. Московської, пров. Утківського, вул. Лесі Українки для повторного використання. Засипка та вирівнювання дороги по вул. Спортивна
  • Вивіз будівельних відходів для підсипки ям по вулицям
  • Прочистка водовідвідної канави у парку Перемоги
  • Усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп
  •  Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
  • Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою, відповіді на усні (в кількості більше 50), та письмові звернення громадян.

Відділ соціального захисту населення

  • Надано консультацій – 290
  • Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 65
  • Запити в інші організації – 21
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1
  • Прийнято 3 пакети документів для призначення допомоги при народженні дитини
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 13
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 15
  • Прийнято один пакет документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років
  • Прийнято один пакет документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом
  • Прийнято один пакет документів для призначення компенсації як фізичній особі, якам надає соціальні послуги
  • Прийнято два пакети документів для призначення державної соціальної допомоги, які не мають права на пенсію та інвалідам
  • Прийнято один пакет документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям
  • Прийнято один пакет документів для призначення допомоги на поховання
  • Прийнято 50 пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП
  • Прийнято 3 документа та видача посвідчень «Ветеран праці»
  • Прийнято 4 заяви на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг»
  • Здійснено 1 виїзд за 11 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади
  • Спеціалістами відділу проведено зустріч з головами РК ОСН з приводу змін у наданні населенню субсидій на ЖКП та монетизації

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання – 32 особи
  • Знято з реєстрації місця проживання 47 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання 17особам
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топоніміки 19 особам
  • Надано консультацій 150 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 79
  • Оформлено карток реєстрації особи– 77
  • Оформлено адресних карток– 30
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 35
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 5
  • Направлено звіт до державного реєстру виборців
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
  • Направлено звіт до ГУ Статистики
  • Направлено звіт до Харківський ОРВК

Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження: 2 – хлопчики, 4– дівчинки
  • Померло 8 осіб
  • Зареєстрували шлюб 5 пар
  • Прийнято 6 заяв на реєстрацію шлюбу
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено  повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду
  • Реєстраційні дії
  • Фізичні особи- підприємці – 13
  • Юридичні особи–7
  • Надано консультацій – 35 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 14
  • Направлено матеріалів до архіву Департаменту м. Харкова – 4
  • Направлено матеріалів до архіву Первомайської РДА– 1
  • Надано витягів з ДЗК– 4
  • Видано довідок про склад сім’ї – 840

Відділ військового обліку

  • Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних 4 особи
  • Знята з військового обліку 1 особа
  • Надано 13 консультацій  громадянам з особистих питань
  • Проведено агітаційні заходи щодо залучення військовозобов’язаних до служби в Збройних силах України шляхом укладання контракту
  • Оформлено 2 особові справи юнаків 2002 року народження
  • Внесено зміни в облікові документи 3 військовозобов’язаних
  • Переоформлення 54 карток первинного обліку нового зразку

 

Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

  • Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
  • Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
  • Прийнято участь у презентації результатів оцінки фінансового менеджменту громад-партнерів DOBRE, яке відбулося в м. Київ
  • Прийнято участь у сесійному засіданні Мереф?янської міської ради
  • Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі 44 довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
  • Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Прийнято участь в засіданні робочої групи з розробки Стратегії розвитку Мереф’янської ОТГ
  • Надано до Департаменту капітального будівництва  Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад області
  • Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації інформацію про цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад області
  • Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 2 звіти до бюджетного відділу  Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
  • Підготовлено та направлено звіти до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф’янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф’янської міської ОТГ»
  • Видано 11 приписів про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
  • Проведення роз’яснювальної роботи серед 4 власників рекламних конструкцій та засобів щодо необхідності оформлення дозволу або звільнення місця, яке зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
  • Прийнято 4 заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовка 1 проекту рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовлено та надіслано до відповідних органів топографо-геодезичні зйомки для погодження або відмови у погодженні на розміщення 8 спеціальних конструкцій зовнішньої реклами
  • Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 34
  • Видано 36 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
  • Ведеться робота з базою платників земельного податку
  • Вихідні листи щодо заборгованості по орендній платі– 8 шт.
  • Нараховано земельного податку в сумі 2037 грн. 25 коп
  • Ведеться робота з податковими – повідомленнями рішеннями по податку на землю
  • Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 54
  • Здійснено комісійних виїздів1 виїзд за 8 адресами
  • Надійшло 11 листів, запитів та іншої кореспонденції
  • Надано 40 відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції
  • Публікації на сайті – 1
  • Видано 3 накази
  • Участь у тренінгах, семінарах, нарадах, засіданнях – 1 засідання/1 працівник

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень