Розпочато роботу над комунікаційною стратегією громади
21 червня у приміщенні Мереф’янської міської ради відбулося засідання робочої групи з розробки комунікаційної стратегії розвитку Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади. На нараді були присутні Оксана Якуніна, координатор з комунікацій програми DOBRE в центральних областях України, та Арина Сатовська, експерт із комунікацій. Членами робочої групи від Мереф’янської громади були усі відповідальні за інформаційне наповнення офіційного сайту та офіційних сторінок громади у соціальних мережах, а саме: Тетяна Дядченко, Ірина Михайлик, Світлана Коновалова, Аліса Гриненко, Вероніка Пилипенко, Наталія Копаницька, Ольга Дядченко та Марина Торбіна.
Під час роботи з експертами, Арина Сатовська відзначила: «Мереф’янська ОТГ вмотивована удосконалювати комунікативну складову, бракує лише певних навичок. Але вона має великий економічний потенціал, гарне географічне розташування і може стати однією з родзинок Слобожанщини. Та для цього необхідно визначити перелік комунікаційних цілей і завдань, а також розробити візитівку громади для зацікавлення інвесторів».
«На сьогодні внутрішня комунікація – це важливий аспект роботи об’єднаних територіальних громад. Майже усі вони стикаються з тим, щоб якісно презентувати свої території інвесторам, журналістам і налагоджувати зв’язки з громадою, залучати людей до реалізації проектів» – доповнила свою колегу Оксана Якуніна.
По завершенню засідання учасники підсумували наявні інформаційні продукти та канали, почули поради від експертів як саме вдосконалити комунікацію та розширити цільову аудиторію. Пізніше разом з Іриною Михайлик відвідали місця, які можуть бути цікаві для інвесторів та лягти в основу візитівки громади.