Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

До уваги!

Дата: 23.06.2018 13:44
Кількість переглядів: 975

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 18.06.2018 р. по 23.06.2018 р., звітують сім відділів:

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 12
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) –  1
  • Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» –  1
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 41
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 39
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 2
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості –93
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради взяли участь у позачергових засіданнях Виконавчого комітету
  • Начальник загального відділу та спеціалісти відділу 21 червня взяли участь у робочій нараді із створення комунікаційної стратегії громади

Відділ благоустрою

  • Проводились роботи з обробки та поливу квітників, обробка, забезпечення водою для поливу
  • Прибирання сміття по вулицям міста
  • Покіс трави та вирубка порослі в парку Перемоги, на ділянках по вулицям міста, вздовж автошляху, і т. п.
  • Обрізка гілок та самосіву по вул. Савченка, вул. Нетечинська, а також дроблення гілок на щепу по вул.  Нетечинській, по вул.  Савченка, на території Утківського кладовища
  • Підготовчі робити до святкування Івана Купала – заготівля матеріалу: паль (свай)  для встановлення та облаштування містку через річку
  • Грейдування вулиць Гоголя, Озеряна, Кринички (центральні вулиці), заїзд на р. Мжа, вул. Борова, вул. Ломоносова, вул. Пролетарська, вул. Яковівська, дорога на сел. Рокитне, вул. Щасливу, вул. Московську, вул. Лесі Українки, вул. Зеленогайську, вул. Чехова, біля кладовища сел. Утківка
  • Ремонт сходів на підйомі на шляхопровід через залізничні колії
  • Усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп
  • Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території ММР
  • Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
  • Відповіді на усні (в кількості більше 50), та письмові звернення громадян
  • Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою

Відділ соціального захисту населення

  • Надано консультацій – 250
  • Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» –205
  • Запити в інші організації – 22
  • Прийнято 3 пакети документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами
  • Прийнято 5 пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини
  • Прийнято 17 пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 17
  • Прийнято 14 пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
  • Прийнято 14 пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
  • Допомога інвалідам I групи – 1
  • Прийнято один пакет документів для призначення компенсації як фізичній особі, якам надає соціальні послуги
  • Прийнято 2 пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років
  • Прийнято 1 пакет документів для призначення державної соціальної допомоги, які не мають права на пенсію та інвалідам
  • Прийнято 49 пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП
  • Прийнято 6 документів та видача посвідчень «Ветеран праці»
  • Здійснено 1 виїзд за 10 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади
  • Прийом 5 документів на призначення пільг

Відділ військового обліку

  • Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 6
  • Знято з військового обліку – 4 
  • Надано консультацій  громадянам з особистих питань –10 
  • Поставлено на тимчасовий облік – 2
  • Оформлено особових справ юнаків 2000 року народження – 1
  • Переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 13
  • До ХОРВК підготовлено список кандидатів зі складу військовозобов’язаних, які не підлягають призову на військову службу з поважних причин і будіть виконувати обов’язки посильних та первинних посильних
  • Начальник відділу взяв участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету
  • Надано інформацію до ХРДА щодо заходів по охороні та обороні адміністративних споруд Мереф’янської ОТГ в особливий період
  • Здійснено виїзд у село Лелюки стосовно з’ясування інформації по захороненню солдата Великої Вітчизняної війни Мусаева К.Д.

Відділ реєстрації актів цивільного стану

     Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання-   30 особи
  • Знято з реєстрації місця проживання - 26 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання -   26 особам
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 17 особам
  • Надано консультацій –  165 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації - 56
  • Оформлено карток реєстрації особи- 84
  • Оформлено адресних карток- 31
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 15
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 10
  • Направлено звіт до державного реєстру виборців
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

 

    Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 6 – хлопчики,   1– дівчинки
  • Померло -   7 осіб
  • Зареєстрували шлюб-  4 пар
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу - 5
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

  • Фізичні особи- підприємці – 3
  • Юридичні особи-4
  • Надано консультацій – 31 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 7
  • Направлено матеріалів до архіву Балаклійської РДА-1

Видано довідок про склад сім’ї – 1325

 Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

  • Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
  • Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
  • Прийнято участь у семінарі на тему «Формування проекту місцевого бюджету», який відбувся в м.Київ
  • Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі 7 довідок про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
  • Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Підготовлено та надано проекти рішень на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
  • Надано до Департаменту капітального будівництва  Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
  • Надано 2 контролі до Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 1 звіт до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
  • Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 26 актів, 11 попереджень
  • Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування)
  • Підготовка документів на видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Прийнято 1 заяву про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовка 2 проектів рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовка проекту рішення виконавчого комітету про відмову у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами
  • Підготовлено та надіслано до відповідних органів листи для погодження або відмови у погодженні на розміщення спеціальної конструкції зовнішньої реклами
  • Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) - 29
  • Видано 36 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
  • Підготовлено 1 акт про визначення збитків
  • Підготовлено 1 проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф?янської міської ради
  • Підготовлено розрахунок пені за несвоєчасну оплату орендної плати суб’єкта господарювання за червень 2015 – червень 2018 р.
  • Прийнято участь у круглому столі на тему «Підвищення ефективності управління земельними ресурсами в аграрній сфері. Можливості та інструменти для розвитку сільських громад та агровиробників» за участю представників Проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку», Світового банку та ВГО «Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України», підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України»
  • Прийнято участь у 2 засіданнях комісії з питань конкурсного відбору виконавців робіт із землеустрою та підготовлено 2 протоколи
  • Ведеться робота з базою платників земельного податку
  • Нараховано земельного податку в сумі 3362 грн. 00 коп
  • Ведеться робота з податковими – повідомленнями рішеннями по податку на землю
  • Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 51
  • Здійснено комісійних виїздів1 виїзд за 8 адресами
  • Надійшло 15 листів, запитів та іншої кореспонденції
  • Надано 25 відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції
  • Публікації на сайті – 2
  • Виданий 1 наказ
  • Участь у тренінгах, семінарах, нарадах, засіданнях – 1 засідання/1 працівник
  • Фото без опису

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень