Роз'яснення Пенсійного фонду України щодо отримання інформації за формами ОК-5 та ОК-7
Харківське приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області інформує, що згідно Постанови Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України” (із змінами) надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування згідно заяв громадян проводиться відділами обслуговування громадян. Отримати зазначену інформацію можна в громадських приймальнях управління за місцем проживання.
Адреси громадських приймалень відділів обслуговування громадян:
- Харківський відділ:
м. Харків,
вул. Євгена Котляра, 4
- Мереф’янський відділ:
м. Мерефа,
вул. Дніпровська, 206
- Люботинський відділ:
м. Люботин
вул. Слобожанська, 12
- Нововодолазький відділ:
смт. Нова Водолага
вул. Воскресенська, 3.
Для отримання індивідуальних відомостей про застраховану особу форми 0К-5 та ОК-7 необхідно мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування чи пенсійне посвідчення. Інформація надається у формі індивідуальних відомостей про зареєстровану особу ( за формами ОК-5 та ОК-7) у день звернення застрахованої особи.
Графік роботи управління:
- понеділок-четвер 8.30-16.00
- п’ятниця 8.30-15.00