A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 27.07.2018 15:09
Кількість переглядів: 657

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 23.07.2018 р. по 27.07.2018 р., звітують сім відділів:

       Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 9
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1
  • Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 2
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 28
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 57
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 3
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у  кількості – 114
  • Начальник та спеціалісти загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у публічному обговоренні проектів в рамках «Бюджету участі»

       Відділ соціального захисту населення

  • Надано консультацій – 225
  • Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 105
  • Запити в інші організації – 34
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 2
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 23
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 10
  • Прийнято пакетів документів на  призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2
  • Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
  • Прийнято пакетів документів на призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу – 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 21
  • Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 3
  • Прийом документів на призначення пільг – 2
  • Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 66
  • Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у засіданні колегії Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації

Відділ військового обліку

  • Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 9
  • Знято з військового обліку – 3
  • Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 2
  • Знято з тимчасового обліку військовозобов’язаних – 1
  • Надано консультацій громадянам з особистих питань – 16
  • Переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 19
  • Оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 17
  • Направлено військовозобов’язаних до ХОРВК для уточнення облікових даних – 5
  • Отримано у ХОРВК повістки для виклику військовозобов’язаних щодо участі у навчальних зборах з резервістами оперативного резерву першої черги військової частини А0693
  • Оповіщено військовозобов’язаних запасу щодо необхідності прибуття на навчальні збори – 8

       Відділ державної реєстрації

       Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання – 41особа
  • Знято з реєстрації місця проживання – 28 осіб
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 21 особі
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 8 особам
  • Надано консультацій – 173 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 69
  • Оформлено карток реєстрації особи – 48
  • Оформлено адресних карток – 19
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 21
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 8
  • Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 13
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних
  • Направлено інформацію на запити до ВВДРВ

Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 8– хлопчиків, 6– дівчаток
  • Померло – 6 осіб
  • Зареєстрували шлюб – 5 пар
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 4
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

  • Фізичні особи- підприємці – 9
  • Юридичні особи– 1
  • Надано консультацій – 16 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 11
  • Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 1

Видано довідок про склад сім’ї – 156

Відділ благоустрою

  • Прибирання та вивіз сміття по вулицям міста
  • Обробка квітників.
  • Покіс трави та вирубка порослі по вул. Дніпровська, Соборна
  • Дроблення гілок по вул. Шевченко (кладовище), 5 Вересня, Жуковського, Гастелло (ОСББ «Центральне»), Культури, Павла Шейки, Київська, Козацька
  • Підсипка проїзної частини по вул. Чумацькій
  • Демонтаж бордюрів зливової каналізації, демонтаж огорожі, прочищення водовідвідної канави, обрізка гілок в сквері Батьківщина-Мати
  • Усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп.
  • Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
  • Відповіді на усні та письмові звернення громадян
  • Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою

       Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 12
  • Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 8 адресами
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 1
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 12
  • Видання наказів – 1
  • Надійшло звернень громадян – 1

Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

  • Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
  • Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
  • Взято участь в нараді щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
  • Прийнято участь в семінарі на тему: «Бюджетний процес в об’єднаних територіальних громадах: результати виконання місцевих бюджетів та основи бюджетного планування», який відбувся в м.Харків
  • Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
  • Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано до Департаменту капітального будівництва  Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад області
  • Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад по Мереф’янській об’єднаній територіальній громаді
  • Прийнято участь у засіданні постійно діючої комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради
  • Підготовлено та направлено інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету до Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Підготовлено та надано до відповідних органів влади довідку про коригування базових показників на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати за 2017 рік
  • Підготовлено та направлено листи 8 юридичним особам, які мають податковий борг по земельному податку
  • Підготовка та узагальнення інформації по звіту про виконання Програма економічного і соціального розвитку Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2018 року
  • Погоджено 2 висновки за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами, які підлягають розподілу між державними та місцевими бюджетами, які були надані до Харківської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області
  • Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 2 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 2 звіта до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
    • Надано відповідь на публічний запит, який надійшов до міської ради
  • Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
  • Підготовлено та направлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф’янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф’янської міської ОТГ» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА
  • Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
  • Проведено розрахунок земельного податку на 2018 рік по 18 ділянкам, внесено 12 платників до реєстру
  • Видано 48 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
  • Ведеться робота з базою платників земельного податку
  • Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки
  • Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень