Щотижневий звіт!
Дата: 27.07.2018 15:09
Кількість переглядів: 697
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 23.07.2018 р. по 27.07.2018 р., звітують сім відділів:
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 9
- Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1
- Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 2
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 28
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 57
- Отримано телефонограм (факсограм) – 3
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 114
- Начальник та спеціалісти загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у публічному обговоренні проектів в рамках «Бюджету участі»
Відділ соціального захисту населення
- Надано консультацій – 225
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 105
- Запити в інші організації – 34
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 23
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 10
- Прийнято пакетів документів на призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
- Прийнято пакетів документів на призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 21
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 3
- Прийом документів на призначення пільг – 2
- Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 66
- Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у засіданні колегії Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації
Відділ військового обліку
- Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 9
- Знято з військового обліку – 3
- Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 2
- Знято з тимчасового обліку військовозобов’язаних – 1
- Надано консультацій громадянам з особистих питань – 16
- Переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 19
- Оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 17
- Направлено військовозобов’язаних до ХОРВК для уточнення облікових даних – 5
- Отримано у ХОРВК повістки для виклику військовозобов’язаних щодо участі у навчальних зборах з резервістами оперативного резерву першої черги військової частини А0693
- Оповіщено військовозобов’язаних запасу щодо необхідності прибуття на навчальні збори – 8
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
- Зареєстровано місце проживання – 41особа
- Знято з реєстрації місця проживання – 28 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 21 особі
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 8 особам
- Надано консультацій – 173 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 69
- Оформлено карток реєстрації особи – 48
- Оформлено адресних карток – 19
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 21
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 8
- Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 13
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних
- Направлено інформацію на запити до ВВДРВ
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження – 8– хлопчиків, 6– дівчаток
- Померло – 6 осіб
- Зареєстрували шлюб – 5 пар
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 4
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
- Фізичні особи- підприємці – 9
- Юридичні особи– 1
- Надано консультацій – 16 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 11
- Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 1
Видано довідок про склад сім’ї – 156
Відділ благоустрою
- Прибирання та вивіз сміття по вулицям міста
- Обробка квітників.
- Покіс трави та вирубка порослі по вул. Дніпровська, Соборна
- Дроблення гілок по вул. Шевченко (кладовище), 5 Вересня, Жуковського, Гастелло (ОСББ «Центральне»), Культури, Павла Шейки, Київська, Козацька
- Підсипка проїзної частини по вул. Чумацькій
- Демонтаж бордюрів зливової каналізації, демонтаж огорожі, прочищення водовідвідної канави, обрізка гілок в сквері Батьківщина-Мати
- Усунення недоліків та несправностей вуличного освітлення, заміна ламп.
- Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
- Відповіді на усні та письмові звернення громадян
- Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою
Служби у справах дітей та сім’ї
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 12
- Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 8 адресами
- Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 1
- Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 12
- Видання наказів – 1
- Надійшло звернень громадян – 1
Відділ з питань соціально – економічного розвитку та бюджету
- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Взято участь в нараді щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
- Прийнято участь в семінарі на тему: «Бюджетний процес в об’єднаних територіальних громадах: результати виконання місцевих бюджетів та основи бюджетного планування», який відбувся в м.Харків
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано до Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об’єднаних територіальних громад області
- Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад по Мереф’янській об’єднаній територіальній громаді
- Прийнято участь у засіданні постійно діючої комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради
- Підготовлено та направлено інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету до Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовлено та надано до відповідних органів влади довідку про коригування базових показників на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати за 2017 рік
- Підготовлено та направлено листи 8 юридичним особам, які мають податковий борг по земельному податку
- Підготовка та узагальнення інформації по звіту про виконання Програма економічного і соціального розвитку Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2018 року
- Погоджено 2 висновки за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами, які підлягають розподілу між державними та місцевими бюджетами, які були надані до Харківської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області
- Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 2 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 2 звіта до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано відповідь на публічний запит, який надійшов до міської ради
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Підготовлено та направлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф’янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф’янської міської ОТГ» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Проведено розрахунок земельного податку на 2018 рік по 18 ділянкам, внесено 12 платників до реєстру
- Видано 48 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу