A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Увага! Щотижневий звіт

Дата: 03.08.2018 15:38
Кількість переглядів: 679

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 31.07.2018 р. по 03.08.2018 р., звітують вісім відділів:

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

  • Зареєстровано місце проживання-   37 особа
  • Знято з реєстрації місця проживання - 31 особа
  • Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання -   23 особі
  • Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 7 особам
  • Надано консультацій –  154 особам
  • Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації -68
  • Оформлено карток реєстрації особи- 48
  • Оформлено адресних карток- 19
  • Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 7
  • Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 9
  • Направлено повідомлень про зняття з реєстрації - 16
  • Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних 
  • Направлено звіт до  ВВДРВ
  • Направлено звіт до ГУ статистики в Харківській області 

Реєстрація актів цивільного стану

  • Зареєстровано народження – 1– хлопчик,   6– дівчинок
  • Померло -   7 осіб
  • Зареєстрували шлюб-  4 пари
  • Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу - 4
  • Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
  • Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян
  • Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
  • Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

  • Фізичні особи- підприємці – 8
  • Юридичні особи-1
  • Надано консультацій – 16 ФОП/ЮО
  • Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 8
  • Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 1

Видано довідок про склад сім’ї – 154

Відділ військового обліку

  • Поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 6
  • Знято з військового обліку – 0 
  • Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 3 
  • Знято з тимчасового обліку військовозобов’язаних – 1
  • Надано консультацій громадянам з особистих питань –12
  • Переоформлення карток первинного обліку нового зразку– 13 
  • Оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2
  • Направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 4
  • Отримано у ХОРВК повістки для виклику призовників на строкову військову службу – 627
  • Оповіщено допризовників про необхідність підготовки документів в особову справу для отримання приписного посвідчення – 31

Служби у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 24
  • Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 2 адресами
  • Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 3
  • Надійшло письмових звернень громадян – 5
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 20
  • Видання наказів – 1
  • Надійшло звернень громадян – 1
  • Публікації на сайті – 3
  • Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДЦ ТОТ «Зоряний», у серпні – 46 дітей
  • Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ПДЗОВ «Олімпія» – 3 дітей
  • Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДП УДЦ «Молода гвардія» – 1 дитина
  • Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДЛОТ «Динамо» ГО ЛООФСТ «Динамо» «України» – 4 дитини
  • Влаштування дітей, які перебувають на обліку СЖО та під соціальним супроводом до санаторного закладу – 3 дітей

Відділ соціального захисту населення

  • Надано консультацій – 198
  • Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 139
  • Запити в інші організації – 35
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 6
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 8
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 38
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям –26
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1
  • Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 1
  • Прийнято пакетів документів на  призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 2
  • Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 4
  • Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 2
  • Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 30
  • Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1
  • Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 1
  • Прийом документів на призначення пільг – 4
  • Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг – 1
  • Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 45
  • 1 виїзд за 10 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території  Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади
  • Спеціалісти відділу взяли участь у засіданні круглого столу  на тему «Небезпеку видно не одразу», присвяченого Всесвітньому дню боротьби з торгівлею людьми
  • Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь в засіданні щодо індексу спроможності місцевої ради в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (ДОБРЕ).

Відділ благоустрою

  • Прибирання та вивіз сміття по вулицям міста біля контейнерів для збору ТПВ
  • Покіс трави та вирубка порослі по вулицям Мереф’янської ОТГ
  • Проводилась обрізка сухостою та гілок дерев по вулицям міста: Лесі Українки, Дніпровська, порізка деревини та повалених дерев на дрова для опалення комунальних закладів міста
  • Дроблення на щепу гілок, зібраних біля контейнерів для збору ТПВ по вул. Козацька та Таранівська
  • У зв’язку з початком реконструкції будівлі для майбутнього ЦНАПу з площі Перемоги транспортуються будівельні матеріали (б/в бут та асфальт)
  • Встановлення дорожніх знаків по Мереф’янській ОТГ
  • Проводились роботи з прочистки канави для відводу зливових і талих вод по вул. Дніпровська в районі струмка Ржавець
  • Демонтаж покриття з тротуарної плитки в районі автобусної зупинки Артемівка - вул. Конституції
  • Облаштування пандуса (укладення плитки) в одноповерховому приміщенні міськради
  • Розвантаження та заготівля б/в бетонних залізничних шпал для подальшої укладки по вулицям міста
  • Транспортування будівельних матеріалів та розвантаження в місцях розташування колодязів громадського користування для подальшого проведення ремонтних робіт колодязів
  • Ремонт підсобних приміщень Мереф’янської міської ради
  • Ревізія об’єктів та елементів вуличного освітлення, усунення недоліків та заміна ламп
  • Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території ММР
  • Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
  • Відповіді на усні та письмові звернення громадян
  • Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою
  • Проведення нарад з інспекторами та робітниками відділу

Звіт по відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

  • Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
  • Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
  • Взято участь в нараді щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
  • Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
  • Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано щомісячну інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
  • Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді
  • Підготовлено та направлено щотижневу інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету
  • Підготовлено та направлено щомісячну інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету
  • Підготовлено та направлено до Міністерства соціальної політики України інформацію про цільове використання коштів субвенції за КПКВК 2511170 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням та забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс»»
  • Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, що були виділені у 2017 році та 2018 році;
  • Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
  • Підготовлено та направлено до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон) інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді Харківської області за бюджетною програмою КПКВК 2761130 (відповідно до постанови КМУ від 16.03.2016 року № 200 (із змінами) станом на 01 серпня 2018
  • Підготовлено та направлено до Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури  інформацію про стан виконання і освоєння субвенції у 2018 році за рахунок обласних бюджетів
  • Підготовлено та надіслано 6 листів-повідомлень суб’єктам господарювання щодо необхідності здійснення демонтажу рекламних конструкцій в зв’язку зі внесенням змін до ЗУ «Про рекламу»
  • Підготовлено 40 актів прийому-передачі наданих послуг по розміщенню рекламних конструкцій
  • Підготовлено 2 акти звірки щодо сплати за розміщення рекламних конструкцій
  • Надано 1 звіт до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 2 звіта до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 1 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Надано 2 звіта до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
  • Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
  • Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 43 акти
  • Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
  • Проведено розрахунок земельного податку на 2018 рік по 38 ділянкам, внесено 24 платників до реєстру
  • Видано 34 довідки про наявність у громадян земельних ділянок
  • Ведеться робота з базою платників земельного податку
  • Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки
  • Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань –7
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 5
  • Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 2
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ –38
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 2
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 86
  • Начальник та спеціалісти загального відділу взяли участь в робочій нараді з само оцінювання ОТГ за Індексом спроможності місцевої влади в рамках програми.
  • Спеціаліст відділу взяв участь у тренінгу «Зовнішнє позиціонування та маркетинг» у межах ініціативи ЄС «Мери за Економічне Зростання» в Україні

Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна

  • Фахівцями відділу ведеться робота з ПАТ «Харківське дослівно-конструкторське бюро автоматики хімавтоматика» по питанню ремонту сигналізаторів газу
  • Ведеться контроль за ремонтними роботами асфальтного покриття по вул. Конституція, тротуару по вул. Савченка
  • Ведеться контроль за реконструкцією нежитлової будівлі за адресою: м. Мерефа, вул.. Культури, 2б
  • Співпраця з головами ОСББ щодо надання інформації про підготовку житлового фонду до опалювального періоду 2018-2019рр.
  • В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємст – 15
  • Надано відповіді на урядову гарячу лінію – 10

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень