Увага! Щотижневий звіт
Дата: 03.08.2018 15:38
Кількість переглядів: 750
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 31.07.2018 р. по 03.08.2018 р., звітують вісім відділів:
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
- Зареєстровано місце проживання- 37 особа
- Знято з реєстрації місця проживання - 31 особа
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання - 23 особі
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 7 особам
- Надано консультацій – 154 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації -68
- Оформлено карток реєстрації особи- 48
- Оформлено адресних карток- 19
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 7
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 9
- Направлено повідомлень про зняття з реєстрації - 16
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних
- Направлено звіт до ВВДРВ
- Направлено звіт до ГУ статистики в Харківській області
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження – 1– хлопчик, 6– дівчинок
- Померло - 7 осіб
- Зареєстрували шлюб- 4 пари
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу - 4
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
- Фізичні особи- підприємці – 8
- Юридичні особи-1
- Надано консультацій – 16 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 8
- Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 1
Видано довідок про склад сім’ї – 154
Відділ військового обліку
- Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 6
- Знято з військового обліку – 0
- Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 3
- Знято з тимчасового обліку військовозобов’язаних – 1
- Надано консультацій громадянам з особистих питань –12
- Переоформлення карток первинного обліку нового зразку– 13
- Оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2
- Направлено військовозобов’язаних до ХОРВК для уточнення облікових даних – 4
- Отримано у ХОРВК повістки для виклику призовників на строкову військову службу – 627
- Оповіщено допризовників про необхідність підготовки документів в особову справу для отримання приписного посвідчення – 31
Служби у справах дітей та сім’ї
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 24
- Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 2 адресами
- Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 3
- Надійшло письмових звернень громадян – 5
- Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 20
- Видання наказів – 1
- Надійшло звернень громадян – 1
- Публікації на сайті – 3
- Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДЦ ТОТ «Зоряний», у серпні – 46 дітей
- Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ПДЗОВ «Олімпія» – 3 дітей
- Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДП УДЦ «Молода гвардія» – 1 дитина
- Направлено на оздоровлення дітей пільгових категорій до ДЛОТ «Динамо» ГО ЛООФСТ «Динамо» «України» – 4 дитини
- Влаштування дітей, які перебувають на обліку СЖО та під соціальним супроводом до санаторного закладу – 3 дітей
Відділ соціального захисту населення
- Надано консультацій – 198
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 139
- Запити в інші організації – 35
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 6
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 8
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 38
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям –26
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 1
- Прийнято пакетів документів на призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 4
- Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 30
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1
- Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 1
- Прийом документів на призначення пільг – 4
- Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг – 1
- Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 45
- 1 виїзд за 10 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади
- Спеціалісти відділу взяли участь у засіданні круглого столу на тему «Небезпеку видно не одразу», присвяченого Всесвітньому дню боротьби з торгівлею людьми
- Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь в засіданні щодо індексу спроможності місцевої ради в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (ДОБРЕ).
Відділ благоустрою
- Прибирання та вивіз сміття по вулицям міста біля контейнерів для збору ТПВ
- Покіс трави та вирубка порослі по вулицям Мереф’янської ОТГ
- Проводилась обрізка сухостою та гілок дерев по вулицям міста: Лесі Українки, Дніпровська, порізка деревини та повалених дерев на дрова для опалення комунальних закладів міста
- Дроблення на щепу гілок, зібраних біля контейнерів для збору ТПВ по вул. Козацька та Таранівська
- У зв’язку з початком реконструкції будівлі для майбутнього ЦНАПу з площі Перемоги транспортуються будівельні матеріали (б/в бут та асфальт)
- Встановлення дорожніх знаків по Мереф’янській ОТГ
- Проводились роботи з прочистки канави для відводу зливових і талих вод по вул. Дніпровська в районі струмка Ржавець
- Демонтаж покриття з тротуарної плитки в районі автобусної зупинки Артемівка - вул. Конституції
- Облаштування пандуса (укладення плитки) в одноповерховому приміщенні міськради
- Розвантаження та заготівля б/в бетонних залізничних шпал для подальшої укладки по вулицям міста
- Транспортування будівельних матеріалів та розвантаження в місцях розташування колодязів громадського користування для подальшого проведення ремонтних робіт колодязів
- Ремонт підсобних приміщень Мереф’янської міської ради
- Ревізія об’єктів та елементів вуличного освітлення, усунення недоліків та заміна ламп
- Виїзди у складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території ММР
- Виїзди на розгляд звернень та скарг мешканців
- Відповіді на усні та письмові звернення громадян
- Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою
- Проведення нарад з інспекторами та робітниками відділу
Звіт по відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету
- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Взято участь в нараді щодо здійснення повноважень об’єднаними територіальними громадами контрольних повноважень за додержанням законодавства про працю, яке відбулося в Головному управлінні Держпраці у Харківській області
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано щомісячну інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
- Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді
- Підготовлено та направлено щотижневу інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету
- Підготовлено та направлено щомісячну інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету
- Підготовлено та направлено до Міністерства соціальної політики України інформацію про цільове використання коштів субвенції за КПКВК 2511170 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням та забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс»»
- Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про стан використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, що були виділені у 2017 році та 2018 році;
- Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва інформацію про цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
- Підготовлено та направлено до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон) інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді Харківської області за бюджетною програмою КПКВК 2761130 (відповідно до постанови КМУ від 16.03.2016 року № 200 (із змінами) станом на 01 серпня 2018
- Підготовлено та направлено до Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури інформацію про стан виконання і освоєння субвенції у 2018 році за рахунок обласних бюджетів
- Підготовлено та надіслано 6 листів-повідомлень суб’єктам господарювання щодо необхідності здійснення демонтажу рекламних конструкцій в зв’язку зі внесенням змін до ЗУ «Про рекламу»
- Підготовлено 40 актів прийому-передачі наданих послуг по розміщенню рекламних конструкцій
- Підготовлено 2 акти звірки щодо сплати за розміщення рекламних конструкцій
- Надано 1 звіт до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 2 звіта до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 1 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 2 звіта до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 43 акти
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Проведено розрахунок земельного податку на 2018 рік по 38 ділянкам, внесено 24 платників до реєстру
- Видано 34 довідки про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань –7
- Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 5
- Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 2
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ –38
- Отримано телефонограм (факсограм) – 2
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 86
- Начальник та спеціалісти загального відділу взяли участь в робочій нараді з само оцінювання ОТГ за Індексом спроможності місцевої влади в рамках програми.
- Спеціаліст відділу взяв участь у тренінгу «Зовнішнє позиціонування та маркетинг» у межах ініціативи ЄС «Мери за Економічне Зростання» в Україні
Відділ житлово-комунального господарства та комунального майна
- Фахівцями відділу ведеться робота з ПАТ «Харківське дослівно-конструкторське бюро автоматики хімавтоматика» по питанню ремонту сигналізаторів газу
- Ведеться контроль за ремонтними роботами асфальтного покриття по вул. Конституція, тротуару по вул. Савченка
- Ведеться контроль за реконструкцією нежитлової будівлі за адресою: м. Мерефа, вул.. Культури, 2б
- Співпраця з головами ОСББ щодо надання інформації про підготовку житлового фонду до опалювального періоду 2018-2019рр.
- В установленому порядку розглянуто та надано відповіді на звернення громадян, державних і недержавних підприємст – 15
- Надано відповіді на урядову гарячу лінію – 10