Увага! Щотижневий звіт
Дата: 10.08.2018 15:26
Кількість переглядів: 955
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 06.08.2018 р. по 10.08.2018 р., звітують шість відділів:
Відділ благоустрою
- Прибирання та вивіз сміття та гілок по вулицям міста біля контейнерів для збору ТПВ
- Покіс трави та вирубка порослі по вулицям Мереф’янської ОТГ
- Проводилась обрізка сухостою та гілок дерев за межами міста (Шовкостанція) порізка деревини та повалених дерев на дрова для опалення комунальних закладів міста
- Ремонтні роботи (реконструкція) сходів по вул. Ватутіна
- Вивезення (транспортування) демонтованих вікон, дверей, меблі, підлогового покриття з приміщення майбутнього ЦНАПу на площі Перемоги
- Розвантаження та заготівля б/у бетонних залізничних шпал для подальшої укладки по вулицям міста
- Ремонт підсобних приміщень Мереф’янської міської ради
- Ревізія об’єктів та елементів вуличного освітлення, усунення недоліків та заміна ламп
- Виїзди на розгляд звернень та жалоб мешканців
- Відповіді на усні та письмові звернення громадян
- Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою
- Проведення нарад з інспекторами та робітниками відділу
Відділ державної реєстрації
- Реєстрація місця проживання
- Зареєстровано місце проживання- 28 осіб
- Знято з реєстрації місця проживання – 47 осіб
- Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання - 35 особам
- Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1 КУпАП відносно 34 громадян
- Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 17 особам
- Надано консультацій – 175 особам
- Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації -68
- Оформлено карток реєстрації особи- 79
- Оформлено адресних карток- 58
- Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 12
- Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 8
- Направлено повідомлень про зняття з реєстрації - 14
- Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних
Реєстрація актів цивільного стану
- Зареєстровано народження – 7– хлопчиків, 4– дівчинки
- Померло - 10 осіб
- Зареєстрували шлюб- 5 пар
- Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу - 5
- Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
- Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
- Направлено звіт до пенсійного фонду
- Реєстраційні дії
- Фізичні особи- підприємці – 7
- Юридичні особи-3
- Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО
- Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 4
- Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 3
Видано витягів ДЗК – 2
Видано довідок про склад сім’ї – 171
Відділ військового обліку
- Проводиться оповіщення військовозобов’язаних щодо участі у навчальних зборах бригади територіальної оборони з 28.08.2018 по 06.09.2018 року у Харківській області
- Надано доповідну до ХОРВК про кількість оповіщених військовозобов’язаних на виконання Розпорядження №60/5 від 30.07.2018
- Оповіщено призовників щодо явки до ХОРВК з метою підготовки до осіннього призову - 22
- Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 11
- Знято з військового обліку – 4
- Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 1
- Надано консультацій громадянам з особистих питань – 9
- Переоформлення карток первинного обліку нового зразку - 38
- оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 1
- направлено військовозобов’язаних до ХОРВК для уточнення облікових даних – 4
- старший інспектор відділу взяла участь у черговому засіданні Виконавчого комітету
Відділ соціального захисту населення
- Надано консультацій – 170
- Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 128
- Запити в інші організації – 13
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами– 5
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини– 7
- Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям– 16
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 17
- Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 1
- Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 2
- Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1
- Прийнято пакетів документів на призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу – 1
- Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 36
- Прийом документів на призначення пільг – 3
- Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 42
- Проведено комісію та розглянуто 11 питань щодо виділення матеріальної допомоги мешканцям Мереф’янської ОТГ
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань –12
- Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 7
- Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) –41
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ –43
- Отримано телефонограм (факсограм) – 4
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 97
- Керуючий справами (секретар) Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету.
Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету
- Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам
- Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста
- Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік
- Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Підготовлено та надано до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України інформацію щодо об’єктів, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів за бюджетною програмою КПКВК 2751320 «Будівництво футбольних полів зі штучним покриттям в регіонах України»
- Підготовлено та направлено до Управління з питань місцевого самоврядування, розвитку громад та міжнародних зв’язків Харківської обласної ради інформацію щодо реалізації міні-проектів обласного конкурсу розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» на території Мереф’янської ОТГ
- Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області
- Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді
- Підготовлено та направлено щотижневу інформацію по заробітній платі та нарахуванням на неї по установам, що фінансуються з міського бюджету
- Підготовлено та направлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА
- Надано 4 консультації фізичним особам щодо оформлення дозволу на розміщення рекламних конструкцій
- Видано 5 приписів про звільнення місця, що зайняте без згоди особи, уповноваженої на надання місць у користування
- Прийнято 3 заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Підготовлено та надано проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
- Підготовлено проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради»
- Надано 2 звіта до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Надано 1 звіт до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА
- Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків
- Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 27 актів
- Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення, з питань оподаткування)
- За результатами роботи робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг було зареєстровано 4 фізичні особи – підприємця
- Надіслано лист до ГУ ДФС у Харківській області по платникам, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами, але не сплачують до місцевого бюджету акцизний податок
- Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа
- Проведено розрахунок земельного податку на 2018 рік по 31 ділянці, внесено 12 платників до реєстру
- Видано 37 довідок про наявність у громадян земельних ділянок
- Ведеться робота з базою платників земельного податку
- Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки
- Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу