A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Увага! Щотижневий звіт

Дата: 07.09.2018 15:25
Кількість переглядів: 567

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, наприкінці тижня буде надаватися звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 27.08.2018 р. по 31.08.2018 р., звітують п'ять відділів:

Відділ благоустрою

Прибирання, вивіз сміття та гілок по вулицям міста.

Покіс трави та вирубка порослі по вулицям Мереф’янської ОТГ.

Обрізка сухих гілок дерев по вулицям Руднєва, Островерхівська, Терентьєва.

Прибирання території центральної частини міста та скверу біля меморіалу «Батьківщина-Мати» від сміття, порості, об’яв на опорах. Побілка бордюрів, заготівля гілок та виготовлення гірлянд для покладання на меморіал.

Підвіз інвентарю до скверу для проведення урочистостей, присвячених 75-й річниці визволення м. Мерефи, та транспортування (перевезення на стадіон «Авангард») після закінчення.

Проведення робіт з укріплення узбіччя по вулицям Савченка, Лесі Українки.

Розвантаження та заготівля б/у бетонних залізничних шпал для подальшої укладки по вулицям міста.

Ревізія об’єктів та елементів вуличного освітлення, усунення недоліків та заміна ламп.

Виїзди на розгляд звернень та жалоб мешканців.

Відповіді на усні та письмові звернення громадян.

Прийом та консультація мешканців з питань благоустрою.

Проведення нарад з інспекторами та робітниками відділу.

 

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 263

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 156

Запити в інші організації – 19

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 10

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 16

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 18

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 3

Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 51

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 2

Прийом документів на призначення пільг – 3

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» – 2

Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 14

Прийнято заяв громадян для включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 95

1 виїзд за 15 адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади

 

Служба у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 19

Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзди за 9 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 5

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 12

Видання наказів – 1

Надійшло звернення громадян – 2

Підготовка проектів рішень до засідання виконкому – 5

Формування особових справ дітей під опікою та дітей-сиріт – 3

 

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік;

Підготовлено проект рішення «Про внесення змін до рішення «Про міський бюджет на 2018» на XXIV сесію Мереф’янської міської ради;

Надано щотижневу та щомісячну інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Підготовлено та надано до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України інформацію щодо об’єктів, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів за бюджетною програмою КПКВК 2751320 «Будівництво футбольних полів зі штучним покриттям в регіонах України»;

Начальником відділу та заступником начальника взято участь в нараді з питань формування місцевих бюджетів на 2019 рік в Департаменті фінансів Харківської Обласної Державної Адміністрації;

Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді;

Підготовлено та направлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА;

Підготовлено та надано проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про встановлення режиму роботи суб’єктам підприємницької діяльності»;;

Підготовлено проект рішення на засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, які самовільно розміщені на території Мереф’янської міської ради»;

Надано 2 звіта до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 2 звіта до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 2 звіта до відділу фінансів соцкультсфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано звіт до відділу фінансів невиробничої сфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Здійснено обстеження суб’єктів господарювання в складі робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, за результатами якого буде складено 10 актів;

Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування);

3.За результатами роботи робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг було зареєстровано 2 фізичні особи – підприємця;

Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;

Підготовлено та зареєстровано 3 договора про добровільне відшкодуванню збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф?янської міської ради;

Підготовлено інформацію про стан надходжень по орендній платі за серпень 2018р

Відрядження до ДФС у м.Чугуїв, внесено 80 платників земельного податку

Видано 30 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;

Ведеться робота з базою платників земельного податку;

Формування реєстру платників податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

 

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 12

Надійшло запитів на отримання інформації згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 47

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 51

Отримано телефонограм (факсограм) –3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 111

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяла участь у засіданні комісії присвоєння звання «Почесний ветеран м. Мерефа»

 

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 44 особи

Знято з реєстрації місця проживання – 58 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 31 особі

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 12 особам

Надано консультацій – 148 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 102

Оформлено карток реєстрації особи – 68

Оформлено адресних карток – 42

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 15

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 11

Направлено/ отримано повідомлень про зняття з реєстрації – 14

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження: 1– хлопчик, 5– дівчинок

Померло – 14 осіб

Зареєстрували шлюб – 1 пара

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи-підприємці – 10

Юридичні особи – 8

Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 11

Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 3

Видано витягів ДЗК – 3

Видано довідок про склад сім’ї – 221

 

Відділ військового обліку

Надано звіт за місяць до Харківського ОРВК;

Оповіщено призовників щодо явки до ХОРВК з метою підготовки до осіннього призову – 12;

Поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 3;

Поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 2;

Надано консультацій громадянам з особистих питань – 9;

переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 21;

оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2;

направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 5;

проходження диспансирізації юнаками 2002 року народження – 49.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень