A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Увага! Щотижневий звіт

Дата: 01.10.2018 23:11
Кількість переглядів: 833

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, ми будемо надавати звіт щодо проведеної роботи відповідними підрозділами за тиждень. Сьогодні, за період з 24.09.2018 р. по 30.09.2018 р., звітують шість відділів:

 

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 11

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) –48

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 53

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 117

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету.

Спеціаліст (по зв'язкам з громадськістю) 1 категорії взяла участь у трьоденному семінарі-тренінгу на тему «Запровадження партиципативних практик в українських громадах».

Оператор комп’ютерного набору взяла участь у тренінгу для представників об’єднаних громад, з питань налагодження зовнішніх комунікацій.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та на сторінці у соціальній мережі Facebook – 18.

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 12;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та інших районний і обласних служб – 6.

Здійснено фоторепортаж під час 6-ти заходів.

 

Відділ військового обліку

- оповіщено призовників щодо явки до ХОРВК з метою підготовки до осіннього призову – 182 чол.;

 - поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 9;

 - знято з військового обліку  військовозобов’язаних – 2;

- поставлено на тимчасовий облік на час відпустки військовозобов’язаних – 2;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 15;

- оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2;

- направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 11;

 

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2018 рік;

Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Начальником відділу взято участь у семінарі на тему «Голосування за громадські проекти від А до Я»;

Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2018 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді;

Надано 1 звіт до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 38;

Підготовлено та зареєстровано 11 договорів про добровільне відшкодуванню збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф?янської міської ради;

Видано 35 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;

Підготовлено 11 проектів рішення на засідання Виконавчого комітету Мереф?янської міської ради;

Ведеться робота з базою платників земельного податку;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

 

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання-   59 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 57 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання -    41 особам

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки –  12 особам

Надано консультацій –  186 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації -106

Оформлено карток реєстрації особи- 117

Оформлено адресних карток- 54

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток- 18

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 9

Направлено/ отримано повідомлень про зняття з реєстрації - 14

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Внесено до реєстру неповнолітніх – 236 осіб

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження: 6– хлопчиків,   4– дівчинки

Померло – 7 осіб

Зареєстрували шлюб – 5 пар

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 5

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи- підприємці – 5

Юридичні особи- 4

Надано консультацій – 18 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 5

Направлено матеріалів до архіву ДДР ХМР – 2

Видано витягів ДЗК - 2

Видано довідок про склад сім’ї – 192

Начальник відділу та державний реєстратор 27 вересня 2018 року прийняли участь у семінарі з суб’єктами державної реєстрації у м. Харків. У зазначеному заході прийняли участь: працівники Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Харківській області, представник Харківської філії ДП «Національні інформаційні системи», суб’єкти державної реєстрації.

 

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 16

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 7 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 7

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 19

Надійшло письмових звернень громадян – 2

Видання наказів – 8

Публікації на сайті – 2

Взяття участі у семінарах, нарадах, тренінгах – 3 працівники/3 семінари

Здача квартальної звітності до ССД ХОДА

Робота в базі даних ЄІАС Діти

 

Відділ соціального захисту населення

Надано консультацій – 338

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 227

Запити в інші організації – 24

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 6

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 13

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 11

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 2

Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 2

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 52

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 5

Прийом документів на призначення пільг – 9

Прийнято заяв для відшкодування витрат на оплату з послуги газопостачання – 12

Прийнято заяв громадян для включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 123

Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за 15 адресами

Проведено засідання комісії з роз’яснюванням  щодо виконання ст. 51 Конституції України, яка закріплює обов’язки повнолітніх дітей по відношенню до своїх непрацездатних батьків – 2

Спеціалісти відділу у складі комісії здійснили 1 виїзд адресами за зверненням громадян

Проведено зустріч із представником Харківського районного центру зайнятості

Після укладення угоди про співпрацю між відділом соціального захисту населення Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області, було проведено зустріч із представником Фонду Шолух Оленою Юріївною

Підготовлено та надано до Управління соціального захисту населення Харківського району та до Департаменту соціального захисту населення ХОДА щоквартальний звіт з переліком індикаторів

Надано допомогу у оформленні мешканки Мереф’янської ОТГ до КНП «ЦПМД» №1

Підготовлено та надано до Управління соціального захисту населення Харківського району щомісячний звіт

Підготовлено та передано до Управління соціального захисту населення Харківського району пакет документів для присвоєння громадянці Мереф’янської ОТГ почесного звання України «Мати-героїня»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень