Основні зміни щодо порядку застосування КОРО
Головне управління Державна фіскальна служба у Харківській області повідомляє, що з 01.10.2018 року набув чинності наказ Мінфіну України від 20.09.2018 року № 773, який вносить зміни до порядків реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), реєстрації та ведення розрахункових книжок і книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), а також порядку опломбування РРО.
Наказ скасовує вимогу вклеювати звітні чеки в КОРО наприкінці кожного дня. Також підприємці зможуть не використовувати КОРО. Але, якщо касовий апарат зламався або відключили електроенергію, вони зобов’язані припинити продаж або надання послуг до відновлення роботи РРО.
Відповідно до змін ДФС створює реєстр екземплярів РРО і реєстр ЦСО, які міститимуть всю необхідну інформацію про РРО. Це дасть можливість власникам РРО реєструвати їх в один крок за один день, подавши лише одну заяву за спрощеною формою.