Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 26.12.2018 08:59
Кількість переглядів: 568

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 17.12.2018 р. по 23.12.2018 р., звітують п’ять відділів:

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 21

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» - 147

Запити в інші організації – 17

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 14

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 12

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 3

Прийнято пакетів документів на призначення компенсаційної  виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом 1 групи або особою, яка досягла 80 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 55

Прийнято пакетів документів на придбання дров на пільгових умовах від Мереф’янської міської ради – 1

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 1

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (догляд вдома) – 1

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (відділення денного перебування) – 1

Прийнято заяв громадян для включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 3

Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо – переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за 4 адресами

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Протягом тижня медична сестра денного відділення КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» проводила бесіди щодо профілактики захворювання на грип та інші вірусні інфекції та надавала послуги вимірювання артеріального тиску для населення у приміщенні

Протягом тижня у відділі соціального захисту населення здійснював прийом представник Харківського районного центру зайнятості

Спеціаліст відділу соціального захисту населення взяла участь в черговій зустрічі із представниками громадської духовно-просвітницької організації «Чачімо»

Було проведено засідання комісії з розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги мешканцям Мереф’янської ОТГ та розглянуто 7 заяв

Відділ благоустрою

Відділом благоустрою були проведені наступні види робіт:

Прибирання та вивіз сміття вздовж автошляху Харків-Симферопіль та по вулицям Мереф’янської ОТГ;

Заготівля та розвезення твердопаливного матеріалу (деревини) по комунальним закладам міста;

Заготівля деревоматеріалу та каркасу для встановлення міської ялинки, транспортування та встановлення новорічних декорацій (будиночок Діда Мороза, новорічний банер, ялинки, підставки), прикрашання ялинки та підключення до мереж електроживлення для освітлення новорічної зони;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

 Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян.

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 3;

- знято з військового обліку – 2;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 6;

- оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 6;

- направлено військовозобов’язаних  до ХОРВК для уточнення облікових даних – 2;

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 9

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 1

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 17

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 55

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 117

Керуючий справами (секретар) та начальник загального відділу виконавчого комітету  брали участь у засіданні сесії та двох позачергових засіданнях виконавчого комітету.

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 18 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 24 особи

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 45 особам

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 12 особам

Надано консультацій – 118 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 37

Оформлено карток реєстрації особи – 71

Оформлено адресних карток – 42

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 23

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 17

Направлено/ отримано повідомлень про зняття з реєстрації – 8

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Внесено до реєстру неповнолітніх – 137 осіб

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 3 хлопчика 2 дівчинки

Померло – 12 осіб

Зареєстрували шлюб – 2 пари

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2 заяви

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено   повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи – підприємці –11

Юридичні особи – 10

Надано консультацій – 8 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архівів РДА – 12

Запит з ЄДР – 1

Витяги ДЗК – 2

Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 158

Начальник відділу Трубіцина І.О., 21.12.2018 прийняла участь у семінарі з питань державної реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції в Харківській області.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень