A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Можливості та переваги інформаційного сервісу Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України

Дата: 11.01.2019 09:18
Кількість переглядів: 516

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України - сучасний спосіб надання інформації, дистанційного обслуговування громадян за допомогою електронних сервісів. Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески;

переглянути дані власної пенсійної справи;

сформувати запити на попередню підготовку документів;

подати скаргу;

записатись на прийом до фахівців Фонду.

На порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників. У кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, - можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку - страховий стаж та розмір заробітної плати - надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Нагадаємо, раніше Пенсійний фонд України запровадив сервіс СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів. Також через веб-портал електронних послуг стало можливим отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

Для реєстрації на веб-порталі необхідно звернутись до територіального органу Пенсійного фонду України та оформити заяву. Також можна зареєструватись за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП) не виходячи з дому на персональному комп'ютері.

Більш детальнішу інформацію щодо реєстрації на Веб-порталі та отримання послуг можна отримати за телефонами 712-50-29.

Харківське приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень