A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 21.01.2019 08:45
Кількість переглядів: 602

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 14.01.2019 р. по 20.01.2019 р., звітують шість відділів:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 13

Надійшло звернень громадян, які надійшли з ХРДА, ХОДА – 1

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 20

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 30

Отримано телефонограм (факсограм) – 2

Прийнято інформаційних запити - 2

Оброблено та зареєстровано вихідної документації у кількості – 93

Керуючий справами (секретар) виконкому та начальник загального відділу взяли участь у позачерговому засіданні виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, який відбувся 17 січня;

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

обробки питань які надійшли до кабінету міського голови;

обробки петиції, яка була подана на сайт Мереф’янської громади;

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

обробки 1 інтерв’ю, підготовки 2 публікацій, верстки та корегування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

опрацювання звітів відділів за 2018 рік для підготовки Спецвипуску № 1 (3) «МВ» – річного звіту Мереф’янського міського голови;

підготовки на сайт громади інформації щодо діяльності ОСН та підготовка переліку вулиць, за які вони відповідальні;

Здійснено фоторепортажі під час 4-х заходів.

Підготовлена афіша до свята Водохрещі.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 15.

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 9;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 6.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 30

Здійснено комісійних виїздів – 3 виїзди за 6 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 17

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 19

Видання наказів з основної діяльності Служби у справах дітей – 8

Надійшло письмових звернень громадян – 9

Проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини, розглянуто два питання:

  • затвердження звітів опікунів та піклувальників;
  • затвердження індивідуальних планів дітей-сиріт та дітей ПБП.

Влаштовано дитину ПБП до Інституту охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН

Надано гуманітарну допомогу сім’ї пільгової категорії спільно з ГО «Благовіст 2013»

Вжиті заходи щодо тимчасового влаштування дітей до родини близьких родичів у зв’язку з перебування матері з меншою дитиною у лікарні в м.Харків

Підготовлено 3 проекти рішення на Виконком

Підготовлено висновки про стан утримання, виховання, навчання дітей ПБП та дітей-сиріт

Затвердження спільного плану роботи з попередження злочинності, правопорушень, безпритульності та бездоглядності у дитячо-підлітковому середовищі

Підготовка звіту про виконання програми Соціально-економічного розвитку за 2018 рік

Відділ благоустрою

Основною проблемою, вирішенням якої займався відділ благоустрою за цей період була - ліквідація наслідків снігових заметів (розчистка снігу та підсипка вулиць протиожеледною сумішшю) із залученням техніки по вулицям Мереф’янської ОТГ;

Заготівля та розвезення твердопаливного матеріалу (деревини та вугілля) по комунальним закладам міста;

Обрізка сухостою та дроблення гілок на щепу;

Підготовка території р. Мжа (розчищення снігу, прорубування ополонки, виготовлення лапника) та інші організаційні заходи (транспортування декорацій, туалетів) до проведення свята Водохреща;

Виготовлення декорацій до презентації хореографічної вистави у к/ц «Супутник»;

Облік та моніторинг зелених насаджень для внесення їх до реєстру та подальшої паспортизации;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН)

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 9;

- знято з військового обліку – 2;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 12;

- оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 6.

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 237

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» - 71

Запити в інші організації – 33

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 4

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 32

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 23

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям (батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме) – 3

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу – 2

Прийнято пакетів документів для призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 2

Прийнято пакетів документів для призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 48

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 3

Прийнято пакетів документів для надання пільгових дров від УСЗН ХРДА – 1

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці»

Прийом документів на посвідчення «Багатодітної родини» - 1

Прийом документів на призначення пільг – 1

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (догляд вдома) – 1

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (відділення денного перебування)

Виїзд за адресами для перевірки виконання опікунами своїх прав та обов’язків щодо захисту прав та інтересів підопічних – 1виїзд за 3 адресами

Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за 5 адресами

Протягом тижня медична сестра денного відділення КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» проводила бесіди щодо профілактики захворювання на грип та інші вірусні інфекції та надавала послуги вимірювання артеріального тиску для населення у приміщенні відділу соціального захисту населення

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 28 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 22 особи

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 48 особі

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 32 особам

Надано консультацій – 48 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації - 50

Оформлено карток реєстрації особи – 15

Оформлено адресних карток – 40

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 10

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 9

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 2 хлопчики, 2 дівчинки

Померло – 7 осіб

Зареєстрували шлюб – 2 пари

Прийнято заяв – 4

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці –5

Юридичні особи – 9

Надано консультацій – 17 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архівів ХРДА –9

Направлено матеріалів до архіву департаменту м. Харків – 2

Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 209

Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності 

1. Супроводження Проекту «Мери за економічне зростання» – Ініціативи Європейського Союзу. Написання плану Місцевого економічного розвитку. 
2. Консультації з експертами та фахівцями щодо розробки реєстру Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади. Консультації щодо встановлення тестових моделей. 
3. Наповнення інформацією вкладки «Проектна діяльність» на офіційному сайті Мереф’янської міської ради -http://merefyanska.gromada.org.ua/proekti-1528873821/ 
4. Робота над вдосконаленням та відпрацювання заходів в рамках Програми реформування та розвитку систем надання послуг бібліотечним закладам в Мереф'янській міській об'єднаній територіальній громаді на 2019-2021 роки.
5. Підготовлення щорічного звіту про роботу відділу Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності за 2018 рік та про роботу відділу на 2019 рік для публікації на офіційній сторінці відділу в соціальній мережі Фейсбук.
6. Вирішення організаційних питань щодо участі у гала-події та конференції «Бюджетна прозорість», яка відбудеться 29-30 січня у місті Києві. 
7. Розроблення комплексу заходів в рамках Комплексної програми розвитку молодіжної політики в Мереф’янській міській громаді на 2019 рік.
8. Вирішення організаційних питань щодо участі у тренінгу Практики фасилітації та модерації в українських громадах, блок 2» - GIZ - ініціативи інфраструктурної програми для України. Підтримки територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості ВПО. 
9. Взято участь у написанні паспорту бюджетної програми міського бюджету на 2019 рік для програми «Реалізація державної політики у молодіжній сфері».
10. Взято участь у написанні паспорту бюджетної програми міського бюджету на 2019 рік для Програми реформування та розвитку систем надання послуг бібліотечним закладам в Мереф'янській міській об'єднаній територіальній громаді на 2019-2021 роки.
11. Пошук відповідних електронних програм для Центру надання адміністративних послуг. 
12. Співпраця з проектом IFC (International Finance Corporation) «Енергоефективність у житловому секторі України» щодо перспективних проектів у сфері енергозбереження. 
13. Взято участь у семінарі «Реалізація енергоефективних проектів у багатоквартирному будинку», який відбувся 15 січня в актовій залі Мереф’янської міської ради.
14. Зустріч з потенційним інвестором щодо перспективних майданчиків для інвестицій в Мереф’янській ОТГ. 
15. Підготовка концепції проекту на участь у конкурсі грантів від Європейської комісії на підтримку громадянського суспільства в Україні.
16. Вирішення організаційних питань щодо участі в навчальному курсі «Молодіжне підприємництво для зростання громади», який відбудеться 18.02.2019 - 03.03.2019 у Телаві, Грузія.
17. Вирішення організаційних питань щодо участі у засіданні робочої групи по PMCI, 22 січня в залі засідань Мереф’янської міської ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень