Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 04.02.2019 08:48
Кількість переглядів: 578

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 28.01.2019 р. по 03.02.2019 р., звітують такі відділи:

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 20 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 28 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання - 31 особі

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 14 особам

Надано консультацій – 198 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 48

Оформлено карток реєстрації особи – 58

Оформлено адресних карток – 25

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 12

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 8

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 5 хлопчиків 1 дівчинка

Померло – осіб

Прийнято заяв – 3

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці –5

Юридичні особи - 1

Надано консультацій – 10 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архівів ХРДА –6

Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 133

Служба у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 17

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 6 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 17

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 7

Видання наказів з основної діяльності Служби у справах дітей – 6

Надійшло письмових звернень громадян – 5

Участь у тренінгах, семінарах, нарадах, засіданнях – 4 працівники/2 заходи

Проведення засідання Комісії з питань захисту прав дитини, розглянуто 9 питань

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 9

Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 1

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 64

Отримано телефонограм (факсограм) – 1

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 112

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні виконавчого комітету та черговому засіданні сесії Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

обробки питань які надійшли до кабінету міського голови;

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

опрацювання звітів відділів за 2018 рік для підготовки Спецвипуску № 1 (3) «МВ» – річного звіту Мереф’янського міського голови;

верстка чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Здійснено фоторепортажі під час 3-х заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 12.

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 5;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 7.

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 187

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» - 158

Запити в інші організації – 24

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 4

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 27

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 19

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям (батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме) – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом внаслідок психічного розладу

Прийнято пакетів документів для призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги

Прийнято пакетів документів для призначення компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 43

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 4

Прийнято пакетів документів для надання пільгових дров від УСЗН ХРДА

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 2

Прийом документів на посвідчення «Багатодітної родини» - 2

Прийом документів на призначення пільг

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (догляд вдома)

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (відділення денного перебування)

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у нараді з приводу підписання угоди між Виконавчим комітетом  Мереф’янської міської ради та УСЗН ХРДА

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь в засіданні ХХVІІІ сесії Мереф’янської міської ради VIІІ скликання від 01.02.2019 року

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Відділ благоустрою

Основною проблемою, вирішенням якої займався відділ благоустрою за цей період була - ліквідація наслідків снігових заметів та ожеледиці (розчистка снігу та підсипка вулиць протиожеледною сумішшю) із залученням техніки по вулицям Мереф’янської ОТГ;

Прочищення центральної площі від снігу із залученням грейдеру;

Заготівля та розвезення твердопаливного матеріалу (деревини та вугілля) по комунальним закладам міста;

Кронування та обрізка сухостою по вул. Сухоярська, дроблення деревини на щепу;

Усунення неполадок системи опалення в ДНЗ №2;

Ревізія водостоків дахів ЗОШ № 3, ЗОШ № 7, ДНЗ № 1 для визначення можливості подальшої розчистки дахів від снігу;

Робота з підприємцями – балансоутримувачів організацій, установ, магазинів щодо проведення необхідних заходів з розчищення снігу, криги, бруньок з дахів, навісів, при входах та на закріплених територіях для запобігання травматизму пішоходів;

Розвезення протиожеледної суміші по вулицям міста, розкидання її вручну робітниками відділу благоустрою;

Ревізія зливової каналізації по вулицям міста, розчистка решіток для відводу зливових та талих вод під час танення снігу, льоду;

Ревізія та перевірка наявної техніки, інструментів, обладнання та матеріалів для визначення необхідності придбання нового обладнання, устаткування тощо;

Облік та моніторинг зелених насаджень для внесення їх до реєстру та подальшої паспортизации;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН). 

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 6;

- знято з військового обліку – 1;

- надано консультацій громадянам з особистих питань – 11;

- оформлено особових справ юнаків 2002 року народження для отримання приписного посвідчення – 2;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 4

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень