Створення лінгафонного кабінету на базі Мереф'янської ЗОШ I-III ст. № 6
Проєкт спрямований на розв’язання проблем, які були визначені за результатами опитування мешканців громади:
- обмежений Інтернет-доступ; інформаційні та комунікаційні потреби;
- труднощі в організації змістовного дозвілля;
- нагальна потреба у вивченні іноземних мов;
- потреба у додатковому вивченні української мови;
- потреба у виконанні вимог Нової української школи.
Поряд з цим було виявлено, що 32% мешканців віком від 20 до 50 років потребують додаткової підготовки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку і 24% опитуваних потребують організації гуртків розвитку дітей на безоплатній основі через брак місць у ДНЗ м. Мерефа, а 27% батьків не мають можливості оплачувати заняття у міських клубах.
Створення лінгафонного кабінету дозволить проводити заняття з розвитку рідної та іноземних мов, організовувати відповідні конкурси і олімпіади, консультації та тренінги з мешканцями громади, підготовчі заняття для дітей дошкільного віку та молодшого шкільного віку, різноманітні гуртки.
Мета і завдання проєкту
Мета проєкту: підвищити ефективність навчально-виховного процесу та мотивації 620 учнів Мереф’янської ЗОШ I-III ст. №6 та 2 452 учнів семи закладів освіти Мереф’янської громади до вивчення іноземних мов, а саме: освоєння навичок аудіювання; подолання мовного бар’єру; особистий підхід у вивченні мови за рівнем, а не програмою; значне підвищення рівня знань з іноземних мов.
Завдання проєкту: створити на базі Мереф’янської ЗОШ I-III ст. №6 лінгафонний кабінет, для функціонування якого планується встановити в кабінеті закладу сучасний комплекс звукотехнічного, мультимедійного, акустичного обладнання та програмне забезпечення для ефективного вивчення іноземних мов та створення умов комунікативного середовища, з урахуванням індивідуальних потреб учнів під час уроку.