Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 18.02.2019 р. по 24.02.2019 р., звітують такі відділи:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань –11
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 9
Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 1
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 29
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 59
Отримано телефонограм (факсограм) – 3
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 103
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету брали участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;
верстка чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
Здійснено фоторепортажі під час 3-х заходів.
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 18.
З них:
написано публікацій спеціалістами відділу – 11;
відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 7.
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
Зареєстровано місце проживання – 16 осіб
Знято з реєстрації місця проживання – 19 осіб
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 34 особі
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 12 особам
Надано консультацій – 95 особам
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 35
Оформлено карток реєстрації особи – 68
Оформлено адресних карток – 23
Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 14
Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 11
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних
Надано відповідей на запити ДРВ Харківської РДА – 5
Реєстрація актів цивільного стану
Зареєстровано народження – 4 хлопчики 3 дівчинки
Померло – 8 осіб
Зареєстрували шлюб – 2 пари
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
Фізичні особи - підприємці – 12
Юридичні особи – 7
Надано консультацій – 24 ФОП/ЮО
Направлено матеріалів до архівів ХРДА –11
Направлено матеріалів до архівів РДА – 2
Направлено матеріалів до архіву Департаменту реєстрації м. Харкова – 3
Видано витягів ДЗК – 2
Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 108
Відділ благоустрою
відділом благоустрою були проведені наступні види робіт:
Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків;
Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які, згідно заявок мешканців, потребують санітарної обрізки, кронування тощо;
Заготівля та розвезення твердопаливного матеріалу (деревини та вугілля) по комунальним закладам ОТГ;
Кронування та обрізка сухостою по вул. Лесі Українки, вул. 1 Травня, дроблення деревини на щепу;
Робота з підприємцями – балансоутримувачами організацій, установ, магазинів щодо проведення необхідних заходів з благоустрою прилеглої території (розчищення снігу, криги, бруньок з дахів, навісів, при входах та на закріплених територіях, підсипка протиожеледною сумішшю для запобігання травматизму пішоходів);
Прочистка озера із залученням техніки в лісосмузі мікрорайон Заборянка;
Обробка інформації для подальшої паспортизации зелених насаджень;
Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;
Виїзди на розгляд звернень громадян;
Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).
Відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету
Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;
Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;
Взято участь в спільному засіданні секції об’єднаних територіальних громад Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області та Харківського регіонального відділення Асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад»;
Прийнято участь у навчальному модулі в рамках серії тренінгів програми місцевого системного розвитку за підтримки проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку»;
Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі 6 довідок про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2019 рік;
Надано щотижневу інформацію про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Погоджено 1 висновки за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами, які підлягають розподілу між державними та місцевими бюджетами, які були надані до Харківської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області;
Підготовлено проект рішення на позачергове засідання виконавчого комітету Мереф’янської міської ради;
Подано до Департаменту фінансів Харківської обласної державної адміністрації інформацію щодо оплати праці педагогічного персоналу загальноосвітніх навчальних закладів, професійно-технічних навчальних закладів та інклюзивно-ресурсних центрів, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції та інформацію щодо розподілу залишків коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, які склалися станом на 01.01.2019р.;
Подано до Департаменту фінансів Харківської обласної державної адміністрації інформацію щодо залишків загального фонду;
Прийнято участь у засіданні постійно діючої комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності при виконавчому комітеті Мереф’янської міської ради;
Надано 1 звіт до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Надано 1 звіт до відділу розрахунків за енергоносії Департаменту фінансів Харківської ОДА;
Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування);
Проведеного 10 семінарів інспектором праці згідно постанови №295від 26.04.2017 року Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні";
Підготовлено та направлено листа на Державну міграційну службу України стосовно перерахування ПДФО Харківським РВ ГУДМС України у Харківській області підрозділ якого знаходиться в м.Мерефа;
Підготовлено листа на Державну службу України безпечності харчових продуктів та захисту споживачів стосовно перерахування ПДФО Харківській районній Державній лікарні ветеринарної медицини підрозділ якого знаходиться в м.Мерефа;
Підготовлено листа на Харківське управління ГУ ДФС у Харківській області з проханням надання фахівців для участі у проведенні семінару з питань податку на нерухоме майно та єдиного податку;
Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;
Підготовлено та направлено звіти: «Інформація про рівень цін на продовольчих ринках Мереф'янської міської ОТГ», «Інформація про рівень роздрібних цін на підприємствах торгівлі Мереф'янської міської ОТГ» до Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА;
Ведеться облік надходжень по відшкодуванню збитків заподіяних Мереф?янській міській раді внаслідок використання земельних ділянок у м. Мерефа;
Прийнято 16 громадяна на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо);
Видано 37 довідок про наявність у громадян земельних ділянок;
Ведеться робота з базою платників земельного податку;
Підготовлено та зареєстровано 44 договорів про добровільне відшкодуванню збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф?янської міської ради;
Анульовано 1 дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.