A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 18.03.2019 08:39
Кількість переглядів: 214

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 11.03.2019 р. по 17.03.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 7

Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 5

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 33

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 67

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 117

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяли участь у черговому, позачерговому засіданні Виконавчого комітету та засіданні сесії Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

обробки питань які надійшли до кабінету міського голови;

корегування та здача до друку чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

верстка чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Здійснено фоторепортажі під час 4-х заходів.

Обробка 1 інтерв’ю

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 13.

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 4;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 9

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 39

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 36

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 40

Видання наказів з основної діяльності Служби у справах дітей – 5

Надійшло письмових звернень громадян – 6

Прийом малюнків дітей уразливих сімей для участі в обласному конкурсі дитячих малюнків «Дитяча дружба проти булінгу»

Пройдено курси підвищення кваліфікації фахівців соціальної сфери «Ромське соціальне посередництво, як інструмент роботи з ромським населенням» фахівцем із соціальної роботи Дядченко Ольгою

Проведено семінар-тренінг «Протидія торгівлі людьми та безпечне працевлаштування за кордоном спеціалісткою сектору профілактично-виховної роботи Зінченко Кариною

Взято участь у тренінгу від «Студії жіночого лідерства» у рамках проекту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді» завідувачкою сектору профілактично-виховної роботи Бондаренко Тетяною

Перевезення малолітніх дітей позбавлених батьківського піклування із Київської області до Центру соціально-психологічної реабілітації «Надія» працівниками Служби

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 165

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 1

Запити в інші організації – 20

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 13

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 12

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям (батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме) – 3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 3

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 3

Прийнято пакетів документів для забезпечення пільговим твердим паливом та скрапленим газом від УСЗН – 2

Прийом документів на призначення пільг – 2

Прийом документів на посвідчення «Багатодітної родини» – 2

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь в засіданні комісії з питань захисту прав дитини при Виконавчому комітету Мереф’янської міської ради

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Було проведено засідання комісії з розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги мешканцям Мереф’янської громади та розглянуто 14 заяв

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 15 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 7 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 36 особі

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 17 особам

Надано консультацій – 107 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 23

Оформлено карток реєстрації особи – 25

Оформлено адресних карток – 12

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 10

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 20

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Надано відповідей на запити ДРВ Харківської РДА – 7

Надано відповідей на запити – 20

Реєстрація актів цивільного стану

Померло – 10 осіб

Зареєстрували шлюб – 34пари

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 3 заяви

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці –7

Юридичні особи – 3

Надано консультацій – 15 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архівів ХРДА – 11

Запити з ЄДР – 2

 Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 88

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 6;

- знято з військового обліку – 1;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 52;

- оформлено особових справ юнаків 2001 року народження для отримання приписного посвідчення – 1;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 8.

- по адресне доведення повістками під розпис до юнаків про виклик їх до військкомату на медичне обстеження – 40 чол.

Відділ благоустрою

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків;

Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які, згідно заявок мешканців, потребують санітарної обрізки, кронування тощо.

Погодження з екологічною інспекцією актів обстеження зелених насаджень 

Заготівля та розвезення твердопаливного матеріалу (деревини та вугілля) по комунальним закладам ОТГ;

Санітарна обрізка та обрізка сухостою, порості по вул. Мічуріна, вул.1 Травня, вздовж автошляху по вул. Дніпровська (м/р-н Заборянка), дроблення деревини на щепу;

Очищення узбіччя від нанесеного ґрунту вздовж автошляху по вул. Дніпровській в межах міста;

Засипка щебенем б/у вибоїни (ями) на проїжджій частині по вул. Незалежності;

Очищення території вздовж автошляху по вул. Дніпровській (с. Селекційне): прибирання сміття, гілок дерев, розчищення від сухої трави та порості;

Прочистка русла р. Мерефа, згідно проекту-переможцю Стратегії розвитку Мереф’янської громади;

Обробка інформації для паспортизации зелених насаджень;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН). 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь