Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 25.03.2019 р. по 31.03.2019 р., звітують такі відділи:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 33
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 13
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 67
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 78
Отримано телефонограм (факсограм) – 4
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 115
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету брали участь у позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Проведено роботи з підготовки матеріалів для внесення змін до «Положення про запровадження бюджетування за участі громадськості (Бюджет участі) Мереф’янської міської ради»» та «Параметрів Бюджету участі» на 2020 рік
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;
корегування та підготовка до друку чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
Здійснено фоторепортажі під час 2-х заходів.
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 14
З них:
написано публікацій спеціалістами відділу – 4;
відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 10,
Служби у справах дітей та сім’ї
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 31
Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 1 адресою
Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 18
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 24
Надійшло письмових звернень громадян – 4
Видано наказів – 3
Публікації на сайті – 2
Взято участь у практикумі з розробки та управління проектами для розвитку соціальних послуг. Супровід проекту «Кризовий центр для жінок»
Супроводження для нагороди учасників конкурсу дитячих малюнків «Дитяча дружба проти булінгу» до Харківського національного університету внутрішніх справ, відвідування навчальної бази №1 – 1
Здача квартальної звітності
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
Зареєстровано місце проживання – 14 осіб
Знято з реєстрації місця проживання – 8 осіб
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 45 особам
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 5 особам
Надано консультацій – 52 особам
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 32
Оформлено карток реєстрації особи – 21
Оформлено адресних карток – 8
Видано інформацій про реєстрацію місця проживання – 8
Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 7
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних
Надано відповідей на запити ДРВ Харківської РДА – 3
Реєстрація актів цивільного стану
Зареєстровано народження – 3 хлопчики 2 дівчинки
Померло – 10 осіб
Зареєстрували шлюб – 3 пари
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2 заяви
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
Фізичні особи - підприємці – 2
Юридичні особи – 2
Надано консультацій – 8 ФОП/ЮО
Направлено матеріалів до архівів ХРДА – 2
Запити ЄДР – 0
Видано витягів ДЗК – 3
Видано довідок про склад зареєстрованих/сім’ї – 100
Державний реєстратор Денищенко О.А. та Микитенко Л.І. 29.03.2019 прийняли участь у семінарі з питань державної реєстрації, якій відбувся в приміщені ГТУЮ в Харківській області.
Відділ військового обліку
- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 7;
- знято з військового обліку – 1;
- надано консультацій громадянам з особистих питань – 4;
- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 2.
- по адресне доведення повістками під роспис до юнаків про виклик їх до військкомату на медичне обстеження – 8 чол.
- отримано повістка – виклик до Харківського ОРВК на призов на військову службу за призовом на посадах офіцерського складу – 13
Відділ благоустрою
відділом благоустрою були проведені наступні види робіт:
Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків;
Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які згідно заявок мешканців, потребують санітарної обрізки, кронування тощо.
Погодження з екологічною інспекцією актів обстеження зелених насаджень
Розвезення твердопаливного матеріалу по комунальним закладам ОТГ;
Дроблення гілок на щепу (купи гілок по вулицям та біля контейнерів);
Очищення узбіччя від нанесеного ґрунту вздовж автошляху по вул. Дніпровській в межах міста та на зупинках, по пров. Яковівському, по вул. Савченка, вул. Зоріна;
Очищення території вздовж автошляху по вул. Дніпровській (с. Селекційне), до знака «Харківський район» (поворот на Соколово), прибирання сміття, гілок дерев, покіс та розчищення від сухої трави та порості;
Прибирання на території спортивного майданчику (ЗОШ №1) – демонтаж спортінвентаря, демонтаж та вивезення огорожі та столбів;
Транспортування меблів (столи) з ЗОШ № 1 до виборчої дільниці КЗ «КЦ Супутник»;
Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;
Виїзди на розгляд звернень громадян;
Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).