Щотижневий звіт!
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 01.04.2019 р. по 07.04.2019 р., звітують такі відділи:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 25
Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 5
Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 2
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 58
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 45
Отримано телефонограм (факсограм) – 3
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 133
Начальник відділу взяла участь у засіданні комісії з питань Бюджету участі Мереф'янської міської ОТГ, за участі експерта-консультанта програми «DOBRE»
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
обробки питань які надійшли до кабінету міського голови;
висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;
корегування та підготовка до друку чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
Здійснено фоторепортажі під час 2-х заходів.
Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 13
З них:
написано публікацій спеціалістами відділу – 3;
відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 10,
Служби у справах дітей
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 23
Здійснено комісійних виїздів – 5 виїзд за 4 адресами
Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 15
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 35
Надійшло письмових звернень громадян – 6
Видання наказів – 5
Взяття участі у семінарах, нарадах, тренінгах – 1працівник / 1 захід
Супровід проекта та подання заяви створення притулку для тимчасового перебування осіб, які постраждали від насильства «Кризовий центр» – 1
Проведення засідання комісії з питань захисту прав дитини, на засідання розглянуто13 питань – 1
Відділ державної реєстрації
Реєстрація місця проживання
Зареєстровано місце проживання – 12 осіб
Знято з реєстрації місця проживання – 23 осіб
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 52 особам
Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1 КУпАП відносно 6 громадян – 5
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 18 особам
Надано консультацій – 160 особам
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 35
Оформлено карток реєстрації особи – 11
Оформлено адресних карток – 19
Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 15
Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 11
Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 1
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних
Реєстрація актів цивільного стану
Зареєстровано народження – 3 - хлопчиків, 1 - дівчинки
Померло – 10 осіб
Зареєстрували шлюб – 0 пар
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 3
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб
Направлено звіт до пенсійного фонду
Реєстраційні дії
Фізичні особи- підприємці – 5
Юридичні особи – 1
Надано витягів з ДЗК – 3
Надано консультацій – 15 ФОП/ЮО
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 5
Витяг з ЕДР-2
Видано довідок про склад сім’ї – 107
Відділ військового обліку
- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 3;
- знято з військового обліку – 7;
- надано консультацій громадянам з особистих питань – 8;
- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 4.
- по адресне доведення повістками під роспис до юнаків про виклик їх до військкомату на медичне обстеження – 19 чол.
- по адресне оповіщення офіцерів запасу про виклик до Харківського ОРВК на призов на військову службу за призовом на посадах офіцерського складу – 13 .
Відділ благоустрою
Проведені наступні види робіт:
Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;
Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які, згідно заявок мешканців, потребують санітарної обрізки, кронування тощо.
Погодження з екологічною інспекцією актів обстеження зелених насаджень
Розвезення твердопаливного матеріалу по комунальним закладам ОТГ;
Дроблення гілок на щепу (купи гілок по вулицям та біля контейнерів);
Демонтаж арматури на проїжджій частині при виїзді з вул. Терентьєва на вул. Дніпровська;
Підготовка до переносу пам’ятника радянським воїнам визволителям 1943 р. на кладовище по вул. Шевченка (обстеження території, визначення місцерозташування, визначення глибини фундаменту, тощо)
Забезпечення РК ОСН Мереф’янської ОТГ саджанцями лип, бирючини, горобини, висадка, полив, мульчування по вулицям ОТГ;
Підвезення ґрунту до шкіл № 7, Медичного ліцею, ДНЗ № 1 для посадки саджанців;
Прочищення узбіч від нанесеного ґрунту по пров. Яковівському;
Виготовлення кілочок для подальшої розмітки територій для проведення толок та для позначення місць висадження нових саджанців;
Підготовка та організація проведення толоки: визначення та розмітка території, отримання, підготовка матеріалів та інструментів, тощо;
Продовження вуличного освітлення (натягування СІП) по вул. Квітучій та встановлення нових діодних світильників у кількості 3 шт.; Продовження вуличного освітлення по вул. Заборянська та встановлення діодних світильників у кількості 2 шт.
Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;
Виїзди на розгляд звернень громадян;
Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).