A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 15.04.2019 08:49
Кількість переглядів: 453

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 08.04.2019 р. по 14.04.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 25

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) –51

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 58

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 112

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету брали участь у черговому засіданні та позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради та у засіданні сесії Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

обробки питань які надійшли до кабінету міського голови;

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

корегування та підготовка до друку чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Здійснено фоторепортажі під час 7-х заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 14

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 6;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 8.

Служба у справах дітей

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 23

Здійснено комісійних виїздів – 3 виїзд за 15 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 13

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 33

Надійшло письмових звернень громадян – 2

Видання наказів – 4

Взяття участі у семінарах, нарадах, тренінгах – 2 працівник / 2 заходи

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 12 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 23 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 30 особам

Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 10 громадян

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 21 особам

Надано консультацій – 141 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 35

Оформлено карток реєстрації особи – 15

Оформлено адресних карток – 22

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 11

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 10

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 1

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 1– хлопчиків, 2 – дівчинки

Померло – 8 осіб

Зареєстрували шлюб – 1 пар

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці – 7

Юридичні особи – 5

Надано витягів з ДЗК – 3

Надано консультацій – 9 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 7

Видано довідок про склад сім’ї – 97

Відділ соціального захисту

Запити в ТОВ «Харківгаззбут», АК ХОЕ, КП «Коммуненерго» – 24

Запити в інші організації – 12

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 4

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 6

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 10

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 10

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги багатодітним сім’ям – 27

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям (батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме) – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 3

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання твердого палива від УСЗН ХРДА – 1

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» – 5

Прийом документів на посвідчення «Багатодітної родини» – 15

Прийом документів на призначення пільг – 2

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» (догляд вдома) – 1

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у  черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Начальник відділу Жувага Я.Б. взяла участь у тренінгу «Сімейно-орієнтована соціальна робота, захист дитини та міжвідомча взаємодія», в рамках проекту «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг»

Провідний спеціаліст відділу  Антоненко О.К. взяла участь у семінарі на тему: «Особливості імплементації порядку взаємодії суб’єктів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству»

Спеціаліст відділу Торбіна М.А. взяла участь у засіданні круглого столу на тему: «Доступ до послуг соціальної профілактики, забезпечення сталості послуг на  території міста Мерефа для підлітків та молоді з ризикованими практиками поведінки».

  Відділ благоустрою

відділом благоустрою були проведені наступні види робіт:

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;

Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які, згідно заявок мешканців,  потребують санітарної  обрізки, кронування тощо.

Погодження з екологічною інспекцією актів обстеження зелених насаджень  

Дроблення гілок на щепу (купи гілок по вулицям та біля контейнерів);

Демонтаж пам’ятнику радянським воїнам визволителям 1943 р. в сквері біля КЦ «Супутник», перенесення його на територію братського поховання  по вул. Шевченко. Благоустрій території на попередньому та новому місцезнаходженні пам’ятнику (насип кургану, кріплення табличок тощо)

Лікування дерев (каштанів) вздовж автошляху по вул. Дніпровській;

Висадження, полив, догляд за зеленими насадженнями;

Побілка дерев, бордюрів вздовж автошляху та по вулицям ОТГ;

Піготовка до посадки дерев (туї) навколо спортивного майданчику по ул. Савченка;

Вивезення сміття з місць проведення толок на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;

Допомога в організації проведення толок на районних комітетах:  підготовка та розвезення матеріалів та інструментів, тощо;

Підвезення залізобетонних шпал в с. Нижня Озеряна для подальшого облаштуваня твердого покриття по вул. Чехова;

Продовження вуличного освітлення (натягування СІП 450 м) по вул. Маяковського та встановлення нових діодних світильників у кількості 3 шт; Продовження вуличного освітлення по вул. Севастопільська (натягування СІП 150 м) та встановлення діодних світильників у кількості 2 шт.

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН)

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень