A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 22.04.2019 08:41
Кількість переглядів: 435

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 15.04.2019 р. по 21.04.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 17

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 4

Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 5

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 44

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 48

Отримано телефонограм (факсограм) – 5

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 103

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

корегування та підготовка до друку чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Здійснено фоторепортажі під час 8-х заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 24

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 10;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 14.

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 18 осіб

Знято з реєстрації місця проживання – 10 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 45 особам

Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1  КУпАП відносно 6 громадян

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 14 особам

Надано консультацій – 132 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 28

Оформлено карток реєстрації особи – 19

Оформлено адресних карток – 10

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 11

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 3

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 5

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 1-хлопчик, 1-дівчинка

Померло – 17 осіб

Зареєстрували шлюб – 2 пар

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 2

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці – 8

Юридичні особи – 2

Надано витягів з ДЗК – 2

Надано консультацій – 11 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 16

Видано довідок про склад сім’ї – 97

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 24

Здійснено комісійних виїздів – 27 виїзд за 15 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 15

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 13

Надійшло письмових звернень громадян – 2

Видання наказів – 3

Проведено конференцію з кращих практик запобігання злочинам, що здійснюються з неповнолітніми особами спеціалісткою сектору з профілактично-виховної роботи Зінченко Кариною

Відділ благоустрою

відділом благоустрою були проведені наступні види робіт:

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;

Ревізія та обстеження зелених насаджень міста, які, згідно заявок мешканців,  потребують санітарної  обрізки, кронування тощо.

Погодження з екологічною інспекцією актів обстеження зелених насаджень  

Дроблення гілок на щепу (купи гілок по вулицям та біля контейнерів);

Покраска пам’ятнику радянським воїнам визволителям 1943 р, кріплення табличок;

Ремонт містка по вул. 5 вересня, укладка водовідвідного лотка та бордюрного каменю, планування території та прибирання ґрунту;

Прочищення узбіччя від нанесеного ґрунту під бордюрним каменем по вул. 5 вересня 

Ремонт пам’ятнику (виконання робіт по штукатурці) в с. Лялюки;

Вивезення ґрунту та планування території на вул. Козацькій в місці встановлення контейнерного майданчику;

Побілка дерев, бордюрів вздовж автошляху та по вулицям ОТГ;

Вивезення сміття з місць проведення толок на майданчик тимчасового зберігання ТПВ;

Організація та проведення толоки на місцях по Мереф’янській ОТГ:  підготовка, розвезення матеріалів та інструментів,  визначення території, тощо;

Продовження вуличного освітлення (натягування СІП 200 м) по пров. Утківському  та встановлення нових діодних світильників;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН). 

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 4

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 36

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 1

- зформовано особових справ юнаків 2003 року які підлягають приписці до призовної комісії – 21 чол.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень