A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 20.05.2019 09:50
Кількість переглядів: 489

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 13.05.2019 р. по 19.05.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 17

Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) –37

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 47

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 119

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф,янської міської ради взяли участь у засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

висвітлення на сайті Мереф’янської громади інформації, наданої відділами Виконавчого комітету міської ради;

корегування та підготовка до друку чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Здійснено фоторепортажі під час 3-х заходів.

Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 11

З них:

написано публікацій спеціалістами відділу – 3;

відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 8.

Відділ державної реєстрації

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання – 18 осіб

Знято з реєстрації місця проживання –35 осіб

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання – 40 особам

Виявлено адміністративних порушень за ст. 197 Ч. 1 КУпАП відносно 3 громадян

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки – 7 особам

Надано консультацій – 45 особам

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації – 53

Оформлено карток реєстрації особи – 12

Оформлено адресних карток – 3

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 8

Надано інформацій на запити/ виконано запитів – 13

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації – 2

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних

Реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження – 3– хлопчиків, 1– дівчинки

Померло – 6 осіб

Зареєстрували шлюб – 1 пар

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу – 1

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про громадян, які зареєстрували шлюб

Направлено звіт до пенсійного фонду

Реєстраційні дії

Фізичні особи - підприємці – 5

Юридичні особи – 12

Надано консультацій – 12 ФОП/ЮО

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 7

Запити з ЄДР – 11

Витяги ДЗК – 2

Видано довідок про склад сім’ї – 134

Співробітники  відділу ЦНАП взяли участь у тренінгу «Фаза Впровадження напряму з покращення якості адміністративних послуг для населення Програми U-LEAD з Європою.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 75

Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 10 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 12

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 20

Надійшло письмових звернень громадян – 3

Видано наказів – 6

Взято участь Зінченко Кариною та Борщ Мариною у круглому столі для працівників місцевих ЦСССДМ та представників ОТГ на тему: «Інноваційні форми та методи роботи з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах або можуть потрапити у складні життєві обставини»

Організація проведення круглого столу Бондаренко Тетяною та Дядченко Ольгою для ромчинь Мереф’янської ОТГ присвяченому міжнародному дню сім’ї

Підготовка відвідування Харківського державного академічного театру ляльок ім. В.А. Афанасьєва

Проведення літньої оздоровчої кампанії

Відділ благоустрою

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;

Обрізка сухих гілок та дроблення  на щепу (купи гілок по вулицям та біля контейнерів);

Обробка ґрунту, підготовка квітників міста до висадки квітів;

Копка квітників, висадка квітів на квітниках міста, догляд та полив;

Покіс трави та порості по вулицям, паркам, скверам міста;

Ревізія та ремонт елементів дитячих майданчиків по Мереф’янській ОТГ - демонтаж гірки на майданчику площа Перемоги, встановлення урн на майданчику на Селекційній, монтажні, зварювальні та теслярні роботи, тощо;

Встановлення тренажерів «ІнтерАтлетика» по вул. Козацькій;

Ревізія та встановлення знаків дорожнього регулювання по вул. Мірошниченко та нанесення дорожньої розмітки (пішохідний перехід) по вул. Незалежності, пров. Ветеринарний;

Розвезення піску по дитячим майданчикам, ДНЗ, школам;

Ремонт вбиральні загального користування;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Продовження мереж зовнішнього освітлення по пров. Леонівському (натягування СІП 250 м та встановлення 3 діодних світильників 32 Вт)

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН)

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень