A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 03.06.2019 11:07
Кількість переглядів: 498

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 27.05.2019 р. по 02.06.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

  • Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 17;
  • Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 4;
  • Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1;
  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37;
  • Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 49;
  • Отримано телефонограм (факсограм) – 2;
  • Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 99;
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради взяла участь у тренінгу, організованому в рамках Программи «U-LEAD з Європою» в частині створення ЦНАП;
  • Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф,янської міської ради взяли участь у зустрічі по обміну досвідом у питаннях місцевого самоврядування з представниками Золочівської громади.

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

  • Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
  • Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 14.
    З них:
    написано публікацій спеціалістами відділу – 5;
    відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 9.
  • Здійснено фоторепортажі під час 10-ти заходів.

Відділ благоустрою

За звітний період відділом благоустрою виконувались роботи з:

  • Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста Мерефа та біля контейнерних майданчиків громади. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;
  • Обрізки сухих гілок та порості; дроблення гілок на щепу, які знаходились на вулицях ОТГ, біля контейнерів та житлових масивів;
  • Обрізки сухих гілок та порості на ділянці під парковку та контейнерний майданчик по вул. Горького та по вул. 5 Вересня, вивезення гілок та сміття;
  • Перевезення ґрунту для планування території для подальшого облаштування парковки на вул. Горького;
  • Демонтаж залізобетонних опор на ділянці майбутньої парковки на вул. Горького;
  • Транспортування та розвантаження інвентарю (туалет, бак для води тощо) на вул. Київську для проведення змагань;
  • Транспортування та розвантаження інформаційних стендів по точкам їх встановлення в м/р-нах РК ОСН;
  • Обрізка гілок дерев вздовж автошляху по вул. Дніпровській для доступного читання знаків дорожнього регулювання;
  • Обробка ґрунту, підготовка квітників ОТГ до висадки квітів;
  • Висадка квітів на квітниках ОТГ, догляд та полив зелених насаджень;
  • Покіс трави та порості по вулицям, паркам, скверам міста;
  • Підсипка щебенем ям на проїжджій частині пров. Дніпровського;
  • Транспортування та розвантаження залізобетонних шпал для облаштування дорожнього покриття на вул. Квітуча та вул. Новопроїжджа;
  • Встановлення табличок «Купатися заборонено» на водоймах ОТГ;
  • Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;
  • Виїзди на розгляд звернень громадян;
  • Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).

Служба у справах дітей та сім’ї

  • Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 35
  • Здійснено комісійних виїздів – 1 виїзд за 1 адресою
  • Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 10
  • Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 25
  • Надійшло письмових звернень громадян – 2
  • Видано наказів – 4
  • Взято участь Дядченко Ольгою та Борщ Мариною участі у семінарі «Всеукраїнський семінар-тренінг, спрямований на формування здорового способу життя молоді»
  • Підвищення кваліфікації  завідувачем сектору та спеціалістами І кат. у Харкiвському регiональному iнституті державного управлiння Нацiональної академiї державного управлiння при Президентовi України
  • Взято участь Завідувачем сектору Скрипник Л. І. у тренінгу, організованому в рамках Программи «U-LEAD з Європою» в частині створення ЦНАП
  • Відвідування Харківського державного академічного театру ляльок ім. В.А. Афанасьєва дітьми пільгових категорій
  • Взяття участі начальником Цивковською О.М. у семінарі в рамках Программи «U-LEAD з Європою» а частині проекту «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг»
  • Формування пакету документів кандидата у патронатні вихователі
  • Підготовка рішень виконкому про відчуження житла/майна, яким мають право користуватись діти
  • Робота з потенційними опікунами, прийом та консультація
  • Організація виїзду до літніх таборів дітей пільгових категорій – 43 дитини
  • Бронювання квитків для виїзду дітей пільгових категорій на оздоровлення за кошти місцевого бюджету
  • Проведення літньої оздоровчої кампанії

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 1;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 8;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 2;

- з формовано особових справ юнаків 2003 року які підлягають приписці до призовної комісії – 4 чол.;

        Відділ Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності :

 

1. Вирішення технічних питань з організації аудіо та відео систем конференц-залу в будівлі Центру надання адміністративних послуг.

2. Вирішення юридичних питань проекту «Реконструкція житлового чотирьох квартирного будинку по вул. Шахбазова Академіка, 12 а, в м. Мерефа, Харківського району, Харківської області».

3. Вирішення юридичних питань щодо реєстрації доменного імені для сайту Центру надання адміністративних послуг.

4. Зустріч с представниками GIZ у їхньому офісі згідно проекту «Реконструкція житлового чотирьох квартирного будинку по вул. Шахбазова Академіка, 12 а, в м. Мерефа, Харківського району, Харківської області».

5. Зустріч з головами РК ОСН з питань організації Бюджету участі та Мобільної школи проектного менеджменту.

6. Підготовлено інвестиційну пропозицію «Мереф'янська скляна компанія» для Польсько-азіатської торгово-промислової палати.

7. Вирішення юридичних питань та питань стосовно корегування ПКД проекту «Реконструкція житлового чотирьохквартирного будинку по вул. Шахбазова Академіка, 12 а, в м. Мерефа, Харківського району, Харківської області».

8. Вирішення технічних питань та підготовка проектної документації стосовно встановлення систем сигналізації в приміщенні Мереф'янської міської ради.

9. Вирішення питань, щодо організації відрядження на регіональний жіночий конгрес у м. Маріуполь, який відбудеться 7 червня 2019 р.

10. Робоча зустріч з представниками Золочівської ОТГ, у рамках обміну досвідом та ознайомлення з кращими практиками Мереф'янської громади.

11. Підготовка запитань та пропозицій до Фонду Держенергоефективності.

12. Підготовка пропозицій зі створення Фінансового фонду з енергоефективності на засідання Асоціації ОТГ.

13. Підготовка переліку питань до регіональних агенцій з енергоефективності Словенії та її місцевих адміністрацій (за результатами навчальної поїздки до Словенії в рамках проекту "Енергоефективність в громадах - ІІ")

14. Вивчення комерційної пропозиції щодо встановлення інфобоксів у приміщеннях міської ради та технічної можливості здійснювати комунальні та інші платежі, що стосуються міської ради, населення громади у всіх інфобоксах існуючої мережі.

15. Вирішення питань щодо організації зустрічі з експертами програми DOBRE по активам для обговорення питання по Реєстру комунального майна.

16. Взято участь у відкритті Європейського тижня сталої енергії, який відбувся 1 червня у м. Миколаїв.

17. Взято участь у тренінгу «Адвокація в ОТГ» у рамках проходження навчання комплексної програми «Молодіжний працівник в ОТГ», який відбувся 27-29 травня у місті Харкові.

18. Надіслано інвестиційну пропозицію по Мереф'янській скляній компанії директору Департаменту економіки та міжнародних відносин ХОДА.

19. Подано проектну заявку на конкурс малих грантів DREAMactions.

20. Підготовка пакету документів для отримання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад у 2019 році.

21. Вирішення організаційних питань з відкриття другої хвилі реєстрації до Молодіжної ради Мереф'янської громади;

22. Вирішення організаційних питань щодо проведення заходу до Дня захисту дітей Молодіжною радою Мереф’янської громади;

23. Вирішення організаційних питань щодо участі спеціалістів відділу у міжнародному тренінговому курсі «Інструменти для сприяння молодіжному підприємництву» для молодіжних працівників, що буде проходити 09.06 - 15.06 у Телаві, Грузія;

24. Налагодження співпраці з представниками молодіжного хабу «Комора», що знаходиться у місті Первомайськ.

25. Підготовка інформаційних матеріалів для впровадження проекту «Мобільна школа проектного менеджменту» у Мереф'янській міській об'єднаній територіальній громаді;

26. Вирішення організаційних питань щодо написання Стратегії розвитку Молодіжної ради Мереф'янської громади;

27. Опрацювання проекту «Активізація сільських та селищних агентів змін громади», який був поданий на конкурс місцевих ініціатив в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE).

28. Підготовка проведення Європейського тижня сталої енергії в Мереф’янській громаді – розробка інформаційних та промоційних матеріалів.

29. Співпраця з Асоціацією «Енергоефективні міста України» в рамках підготовки проведення Тижня сталої енергії – отримання поліграфічної промоційної продукції.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень