Сучасні підходи до адміністрування соціального захисту на рівні ОТГ
Міністерством соціальної політики України спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку реалізується проект “Модернізація системи соціальної підтримки населення України”. В рамках реалізації проекту, з 1 березня цього року у Мереф'янській міській об'єднаній територіальній громаді розпочалося дослідне впровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Такі дії мають на меті підвищити якість надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям ОТГ. Суб'єктами дослідного впровадження програмного комплексу в Мереф'янській ОТГ є відділ соціального захисту населення та відділ надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради.
Крім того, за ініціативи Міністерства соціальної політики України, у м. Дніпро нещодавно відбувся семінар на тему «Сучасні підходи до адміністрування соціального захисту на рівні ОТГ». В ньому взяли участь 40 пілотних ОТГ проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України».
Мереф'янську міську ОТГ представляли: Світлана Рудницька, заступник Мереф'янського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради; Яна Жувага, начальник відділу соціального захисту населення Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради; Юлія Карпенко, адміністратор відділу надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради.
Протягом першого дня учасники розглянули актуальні питання адміністрування соціального захисту в громаді в умовах децентралізації, проаналізували інтегровану модель соціальної підтримки населення ОТГ.
Також були представлені досягнення та перспективи адміністрування надання послуг з соціальної підтримки населенню за принципом «єдиного вікна». Завершився перший день семінару роботою в групах над складанням соціального профілю громади та плануванням роботи на його основі.
Другого дня учасники більш детально розглянули тему, яка стосується впровадження Програмного комплексу «Соціальна громада» та обмінялися досвідом, який вони отримали під час роботи в цій програмі.
На 3-й день відбулися цікаві тренінги з комунікації, з розвитку комунікативних навичок, з мотивації та активізації особи до подолання складних життєвих обставин.
Загалом триденний семінар був насиченим і пізнавальним, адже кожен учасник отримав для себе нову та корисну інформацію, яку надалі можна використати для підвищення якості роботи в Програмному комплексі «Соціальна громада».
Підсумовуючи вищезазначене, варто сказати, що впровадження електронного документообігу при наданні адміністративних послуг соціального характеру допоможе збільшити продуктивність та заощадити час як спеціалістів, так і заявників.