A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 10.06.2019 09:02
Кількість переглядів: 539

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 3.06.2019 р. по 9.06.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 12

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 3

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 23

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 53

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 103

Керуючий справами (секретар) виконкому взяла участь у робочій нараді з головами районних комітетів органів самоорганізації населення

Керуючий справами (секретар) виконкому взяла участь у робочій нараді з представниками відділу надання адміністративних послуг, відділу житлово-комунального господарства, відділу архітектури та містобудування, відділу соціально-економічного розвитку

Керуючий справами (секретар) виконкому та начальник загального відділу взяли участь у засіданні постійних депутатських комісій

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 16
З них:
написано публікацій спеціалістами відділу – 5;
відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 11.

Здійснено фоторепортажі під час 4-ти заходів.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 123

Здійснено комісійних виїздів - 4 виїзд за 7 адресами

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 25

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 34

Надійшло письмових звернень громадян – 3

Видання наказів – 7

5 та 6 червня за сприянням Служби у справах дітей та сім’ї Харківським відділом поліції було проведено екскурсію для учнів з 3 освітніх закладів Мереф’янської міської ОТГ

Відправлення дітей на оздоровлення ПЗОВ «Каразінський»

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 25

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 18

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 35

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб – 3

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 7

Надано консультацій, осіб – 35

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 43

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 15

Оформлено адресних карток, шт – 5

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток, шт 10

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 21

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 3

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження, осіб - хлопчики – 2, дівчинки – 2

Спеціалістами відділу готується проект рішення Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради "Про затвердження інформаційних та технологічних карток" на засідання виконкому 11.06.2019

Спеціалістами відділу готується проект рішення Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради "Про затвердження Положення про РТГ"

Спеціалістами відділу готується проект рішення Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради "Про затвердження форми заяв та інформації, яка надається в РТГ"

Спеціалістами відділу було отримано сертифікати з вільного володіння української мови.

Спеціалістами відділу було підготовлено посадові інструкції.

Підготовлено проекти листів на ГУ ДМС щодо законності видачі копії ф.А та ф.б громадянам.

Підготовлено проекти листів на Уповноваженого по захисту прав щодо захисту інформації персональних даних в ЦНАП.

Планування проведення семінарів-тренінгів з ULEAD щодо надання адміністративних послуг

Триває робота з навчання адміністраторів ЦНАП з надання адміністративних послуг з суб'єктами надання цих послуг.

Продовження навчання адміністраторів з української мови, щовівторка

Проведення семінарів з представниками відділів Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради

Померло, осіб – 9

Зареєстрували шлюб, пар – 4

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 4

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 9

Державна реєстрація юридичної особи – 8

Надано консультацій – 12

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 13

Надано запитів з ЄДР-

Витяги ДЗК – 2

Видано довідок про склад сім’ї – 107

Центр надання адміністративних послуг

Підключення спеціалістів відділу до електронного документообігу, осіб – 13

Встановлення POS-терміналів для прийому платежів – 2

Наповнення РТГ, робочих місця – 2

Спеціалістами відділу було прийнято участь у семінарі – 5, 03.06.2019 щодо надання адміністративних послуг, осіб

Робота над формуванням звітності в електронному вигляді, шт. – 6

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 141

Запити в ТОВ «Харківгаззбут»,П, КП «Коммуненерго» - 42

Запити в інші організації – 21

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 6

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 10

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 11

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги багатодітним сім’ям – 3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей-інвалідів віком до 18 років – 2

Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2

Прийнято пакетів документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 9

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 1

Прийом документів на призначення пільг – 3

Прийнято заяв на соціальне обслуговування КУ «Мереф’янський центр надання соціальних послуг» - 1

Прийнято заяв громадян для включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 12

Виїзд за адресами для перевірки фактичного місця проживання внутрішньо-переміщених осіб, які мешкають на території Мереф’янської міської об’єднаної територіальної громади – 1 виїзд за 8 адресами

Провідний спеціаліст Щит М.П. взяла участь у двох комісіях Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Відділ благоустрою

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;

Обрізка сухих гілок  та порості, дроблення  на щепу (купи гілок по вулицям, біля контейнерів та житловий масив);

Транспортування та розвантаження інвентарю (туалет, бак для води тощо) з вул. Київської після проведення змагань;

Підготовка території під будівництво громадської вбиральні та контейнерного майданчику на території відділення Нової пошти (демонтаж складських приміщень, розбирання та вивезення будівельного сміття, вирубка порості, демонтаж та розбирання огорожі, планування території тощо);

Обробка ґрунту, підготовка квітників ОТГ до підсадки квітів;

Підсадка квітів на квітниках ОТГ, догляд та полив зелених насаджень;

Покіс трави та порості по вулицям, паркам, скверам міста;

Підвезення ґрунту для планування території під дитячий та спортивний майданчик по вул. Конституції, планування території із залученням техніки;

Підвезення будівельного піску в ДНЗ №1;

Підготовка ям на проїжджій частині пров. Дніпровського та вул. Шевченко для подальшого ямкового ремонту доріг;

Ямковий ремонт проїжджої частини по пров. Дніпровському;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН, головами ОСББ). 

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 7чол;

- знято з військового обліку  військовозобов’язаних – 2чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 16чол;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 2чол.

- з формовано особових справ юнаків 2003 року які підлягають приписці до призовної комісії – 6 чол;

- розшукано та доставлено до Харківського ОРВК призовника – 1 чол.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень