Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 01.07.2019 13:16
Кількість переглядів: 536

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 24.06.2019 р. по 30.06.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 12

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 1

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 3

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 41

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 43

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 87

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф,янської міської ради взяли участь у позачерговому засіданні сесії Мереф’янської міської ради та позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 13
З них:
написано публікацій спеціалістами відділу – 8;
відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 5.

Здійснено фоторепортажі під час 3-х заходів.

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб. – 22

Знято з реєстрації місця проживання, осіб. – 10

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб. – 63

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 ч. 1  КУпАП, осіб. – 1

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб. – 12

Надано консультацій щодо реєстрації/зняття з реєстрації, надання витягів з ДЗК, державної реєстрації юридичних та фізичних осіб, осіб – 58

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 46

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 22

Оформлено адресних карток, шт. – 10

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток, шт. –  10

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт. – 12

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації в інші органи реєстрації, шт. –  5

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Зареєстровано народження, осіб - хлопчики – 3 , дівчинки – 5

Померло, осіб – 12

Зареєстрували шлюб, пар – 2

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 4

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС, шт. – 1

Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян, шт. – 1

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб. – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 7

Державна реєстрація юридичної особи  – 6  

Надано консультацій – 13

Направлено матеріалів до архіву ХРДА   – 10

Надано запитів з ЄДР – 4

Витяги ДЗК – 3

Видано довідок про склад сім’ї   – 97 

Центр надання адміністративних послуг

Тестування електронного документообігу відділу, осіб   –  13

Встановлення та тестування POS-терміналів для прийому платежів, шт. – 2

Наповнення РТГ інформацією щодо зареєстрованих/знятих з реєстрації для формування звітності (тестовий режим), робочих місця – 2

Спеціалістами відділу готується проект рішення Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради "Про затвердження Положення про РТГ"

Спеціалістами відділу готується проект рішення Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради "Про затвердження форми заяв та інформації, яка надається через РТГ"

Триває робота з навчання адміністраторів ЦНАП з надання адміністративних послуг з суб'єктами надання цих послуг.

Служба у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 10

Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 17

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції  – 27

Надійшло письмових звернень громадян – 2

Видання наказів  –  2

Взяття участі у виїзді мобільної бригади

Формування звітності за перше півріччя

Робота в базі ЕАІС

Відділ благоустрою

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;

Аварійна обрізка сухих гілок  та порості, дроблення  на щепу (купи гілок по вулицям, біля контейнерів та житловий масив);

Оформлення квітників кольоровою щепою на центральних вулицях ОТГ;

Догляд та полив зелених насаджень;

Покіс трави та вирубка порості по вулицям, паркам, скверам міста;

Підвезення та розвантаження щепи для оформлення квітників по Мереф’янській ОТГ;

Роботи з попередження та запобігання самозаймання на майданчику тимчасового зберігання ТПВ;

Підготовка ям на проїжджій частині по вулицям громади для подальшого ямкового ремонту вул. Мірошниченка;

Ямковий ремонт (асфальтом) проїжджої частини по вул. Мірошниченка;

 Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;

Реалізація проекту облаштування зовнішнім освітленням вул. Зарічна (натягування СИП, встановлення світильників, підключення до електромереж, тощо);

Підготовка до проведення заходів із нагоди Дня Конституції України, Дня Молоді (транспортування та встановлення інвентарю, апаратури, підключення апаратури до електромережі і т. п.);

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН). 

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень