Щотижневий звіт
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 8.07.2019 р. по 12.07.2019 р., звітують такі відділи:
Загальний відділ
Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 11
Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України "Про доступ до публічної інформації " -3
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 37
Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 62
Отримано телефонограм (факсограм) – 1
Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 112
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради брала участь у черговому засіданні сесії Мереф’янської міської ради та черговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 10
З них:
написано публікацій спеціалістами відділу – 4; взято 2 інтерв’ю,
відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 6.
Здійснено фоторепортажі під час 5-ти заходів.
Служби у справах дітей та сім’ї :
Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 14
Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції - 38
Надійшло листів, запитів та іншої кореспонденції – 33
Надійшло письмових звернень громадян – 8
Видання наказів – 2
Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзди за 8 адресами
Відділ благоустрою
- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;
- Аварійна обрізка сухих гілок та порості, дроблення на щепу (купи гілок по вулицям, біля контейнерів);
- Ліквідація наслідків буревію, прибирання зламаних гілок та повалених дерев;
- Підготовка та встановлення зони воркауту на спорт майданчику по вул.Савченко
- Догляд та полив зелених насаджень;
- Викошування трави та вирубка порості по вулицям, паркам, скверам міста;
- Розширення проїжджої частини та укріплення узбіччя, асфальтною крихтою, по вул. Терентьєва.
- Підготовка майданчику для розвороту автобусів по маршруту №609 Харків-Селекційне, укладання асфальтної крихти;
- Влаштування та відновлення водовідведення по вулицям міста;
- Підготовка та планування майданчику для встановлення спортивного майданчика по вул. Залізничній;
- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;
- Виїзди на розгляд звернень громадян;
- Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).
Відділ військового обліку:
- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 5
- поставлено на тимчасовий облік на час відпустки - 1
- надано консультацій громадянам з особистих питань – 8
- переоформлення карток первинного обліку нового зразку – 3
- отримано у ХОРВК повісток для виклику військовозобов’язаних – 18
- оповіщено військовозобов’язаних щодо явки до ХОРВК для уточнення облікових даних – 7