Щотижневий звіт
Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 15.10.2019 р. по 18.10.2019 р., звітують такі відділи:
Загальний відділ
- Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань –5
- Надійшло письмових звернень від громадян з ХРДА(ХОДА) – 1
- Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 47
- Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 39
- Отримано телефонограм (факсограм) – 6
- Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 78
Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:
- Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;
- Модерування в рамках проєкту Бюджету участі;
- Взято участь у засіданні комісії Бюджету участі.
- Обробка питань від населення, які надходять на сайт;
- Опрацювання ресурсу портал Відкритих даних
- Здійснено фоторепортажі під час 4-ьох заходів
- Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено 14 публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 16
З них: написано публікацій спеціалістами відділу –5, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 11
Відділ благоустрою
- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;
- Аварійна обрізка сухих гілок та порості, дроблення на щепу (купи гілок по вулицям, біля контейнерів);
- Догляд та лікування туй;
- Покіс трави та вирубка порості по вулицям, паркам, скверам міста;
- Ремонт та асфальтування тротуару по вул. Дніпровській від ЗОШ №2 до музичної школи;
- Підсипка тротуару біля «Батьківщини мати»
- Установка попереджувального знаку по вул. Терентьєва
- Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, заміна ламп;
- Завезення дров та щепи у ДК «Селекційне», ДНЗ «Утківка» та на хоз. двір.
- Завезення грунту для висадки дерев по вул. Дніпровській
- Підготовка до ремонту каналізаційної системі по вул. Жуковська
- Видалення аварійного дерева та проведення санітарного обрізування гілок по вул. Леонівська
- Робота над програмою благоустрою на 2020-2022рр.;
- Підготовка до дня Козацтва: перевезення і установка декорацій та обладнання до стадіону «Авангард» та центральну площу міста, встановлення сміттєвих баків;
- Перевезення та установка інвентарю для проведення майстер класів лучників;
- Виїзди на розгляд звернень громадян;
- Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН).
Відділ військового обліку
- поставлено на військовий облік військовозобов’язаних – 11 чол;
- знято з військового облік у військовозобов’язаних – 6 чол;
- надано консультацій громадянам з особистих питань – 36 чол;
- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 2чол.
- поставлено на тимчасовий військовий облік військовозобов’язаних які прибули в відпустку – 1чол;
- знято з тимчасового військового обліку військовозобов’язаних які убули з відпустки – 1чол;
- призвано до лав ЗС України – 2 чол;
- направлено до Харківського ОРВК на медичне обстеження – 3 чол.
Відділ соціального захисту
Надано консультацій – 76
Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 99
Запити в ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут», КП «Коммуненерго» - 70
Запити в інші організації – 13
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 1
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 3
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 9
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 11
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 3
Прийнято пакетів документів для призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом – 1
Прийнято пакетів документів для призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 1
Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам - 4
Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку або піклування – 1
Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 36
Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП та на придбання твердого пічного побутового палива – 1
Прийнято пакетів документів для персоніфікованого обліку пільговиків, які мешкають на території Мереф’янської міської ОТГ – 38
Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 3
Прийом документів на посвідчення «Багатодітної родини» - 1
Прийом документів на призначення пільг – 4
Здійснено виїздів з метою складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб – 2
Здійснено виїздів за зверненнями громадян – 1
Начальник відділу взяла участь в позачерговому засіданні Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради
Відділ надання адміністративних послуг
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання
Зареєстровано місце проживання, осіб – 18
Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 29
Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 51
Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб – 3
Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб
Надано консультацій, осіб – 15
Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт – 47
Оформлено карток реєстрації осіб, шт – 18
Оформлено адресних карток, шт – 18
Видано копій карток реєстрації, та адресних карток, шт 10
Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт. – 3
Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт. – 11
Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт – 1
Державна реєстрація актів цивільного стану:
Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. 4 (1 хлопчик, 3 дівчинки)
Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 9
Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 4
Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 2
Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1
Направлено повідомлення до відділу військового обліку про померлих громадян – 2
Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 4
Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1
Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 3
Державна реєстрація юридичної особи – 1
Надано консультацій – 1
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 12
Надано запитів з ЄДР
Витяги ДЗК – 2
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 15
Надано консультацій – 10
Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 17
Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги (53):
- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 1
- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 9
- Видано довідок про склад зареєстрованих осіб, шт. – 43
Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа
Підготовлено проект Рішення виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Положення про Реєстр територіальної громади Мереф’янської міської ради», який прийнято на засіданні 08.10.2019
Триває закупівля робочих станцій ДМС та підключення до КСЗІ
Прийнято участь у щорічної конференції «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації», яка відбулася в місті Київ 9-11 жовтня 2019 року
Підписання Меморандуму про включення, співпрацю та партнерство Центру надання адміністративних послуг міста Мерефа та Всеукраїнській Асоціації Центрів надання адміністративних послуг 09.10.2019 року у місті Київ
Підготовка проекту Рішення сесії Мереф’янської міської ради щодо внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП
Підготовлено проект Рішення виконавчого комітету Мереф’янської міської ради «Про затвердження форм звернень та інформаційних довідок з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради», який планується розглянути на засіданні 12.11.2019
Посадові особи відділу пройшли навчання в ХАРі НАДУ щодо запобігання корупції та отримали свідоцтва
Відділ міжнародних відносин та проєктно-інвестиційної діяльності
1. Супровід проєкту «Проведення культурно-спортивного фестивалю "Sports Kozak"» в рамках конкурсу культурно-мистецьких проєктів «Малі міста - великі враження».
2. Супровід проєкту «Реконструкція житлового чотирьохквартирного будинку по вул. Шахбазова Академіка, 12 а, в м. Мерефа, Харківського району, Харківської області».
3. Подано заявку на участь в Академії жіночого лідерства від Українського жіночого фонду та NDI в рамках програми DOBRE.
4. Взято участь у тренінгу «Підвищення спроможності ГО» в рамках Програми DOBRE.
5. Взято участь у інформаційній зустрічі щодо участі у Академії жіночого лідерства від NDI.
6. Подано заявку на участь у тренінгу «Інструменти залучення інвестицій в ОТГ» у Харківському Центрі розвитку місцевого самоврядування.
7. Вирішення організаційних питань щодо участі у практично-навчальному візиті до США в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE).
8. Супровід проєкту «Розробка ПКД з комплексної термомодернізації будівлі КЗ «Мереф’янська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3».
9. Надано інформацію спеціалісту з розробки ТЕО для вирощування енергетичних культур та їх переробки шляхом брикетування.
10. Підготовка заявки на кредитування NEFCO.
11. Підготовлено заявку на отримання внеску у натуральній формі для виконання проєкту "Побудова скверу «Козацький» по вул. Козацькій у м. Мерефа" в рамках Програми "Децентралізація приносить кращі результати та ефективність" (DOBRE).
12. Взято участь у засіданні комісії Бюджету участі.
13. Вирішення організаційних питань щодо проведення у Мереф’янській громаді Базового тренінгу Програми «Молодіжний працівник» у місті Мерефа (Харківська область) 24 - 26 жовтня 2019-го року.
14. Супровід проєкту "Секретний агент в ОТГ", який реалізовується Молодіжною радою Мереф'янської громади у рамках програми "Децентралізація приносить кращі результати та ефективність" (DOBRE).
15. Вирішення організаційних питань щодо участі активної молоді громади у Школі волонтера, яка проходить у м.Харків.
16. Ведеться робота з написання аплікаційної форми у рамках конкурсу "Молодіжна столиця України - 2020", ініціатором якого є Міністерство молоді та спорту України, Український інститут міжнародної політики та Національна молодіжна рада України.
17. Взято участь у Школі волонтера, яка організована Харківським центром волонтера у м.Харків.
18. Організовано та взято участь у робочій групі з написання Стратегії розвитку Молодіжної ради Мереф'янської громади.
19. Надіслано запит на отримання публічної інформації головам всіх селищних, сільських, міських рад Харківської області стосовно розвитку молодіжної політики та наявність консультативно-дорадчих органів у населених пунктах області.
20. Вирішення питань щодо реалізації проєкту «Активізація органів учнівського самоврядування у навчальних закладах громади».
21. Внесення змін до Програми розвитку молодіжної політики Мереф'янської міської об'єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки.
22. Підготовка Комплексної програми з енергоефективності та енергозбереження в Мереф’янській міській об’єднаній територіальній громаді на період 2020-2022 років.
23. Підготовка інформації щодо бюджетного запиту відділу Міжнародних відносин та проектно-інвестиційної діяльності Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради на 2020 рік.