Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 11.11.2019 09:38
Кількість переглядів: 596

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами.  Сьогодні, за період з 04.11.2019 р. по 10.11.2019 р., звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 12

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 1

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 7

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 49

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 56

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 115

Керуючий справами (секретар) Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф’янської міської ради взяли участь у черговому засіданні сесії

Керуючий справами та секретар загального відділу взяли участь у Всеукраїнській акції до Дня писемності та мови

Начальник загального відділу взяла участь у відзначенні авторів-переможців конкурсу «Бюджет участі» та в обговоренні проблемних питань

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Опрацювання ресурсу портал Відкритих даних

Здійснено фоторепортажі під час 4-ох заходів

Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено 17 публікацій на офіційному сайті громади та в групі у соціальній мережі Facebook – 19

З них:написано публікацій спеціалістами відділу –10, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 7

Відділ благоустрою

В період 04.11 по 08.11.2019 р. відділом благоустрою були проведені наступні види робіт:

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ;

- Встановлення рейок, натягування розпірок для укріплення висаджених саджанців тополів;

- Дроблення гілок на щепу по вулицям міста та біля баків ;

- Обрізка гілок та сухостою по вулицям Мереф’янської ОТГ ;

- Облаштування контейнерних майданчиків по вул. Горького (облаштування основи  - асфальтного покриття);

Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення;

Встановлення залізобетонних опор по вул. Бджілостанція, вул. Дніпровська;

Копка траншеї для прокладення комунікацій (водопроводу) на подвір’ї міськради;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп ( с. Кринички, вул. Некрасова, вул. Лесі Українки, пров. Лесі Українки, вул. 5 вересня, вул. Київська – усунення короткого замикання, обстеження технічної можливості підключення вул. Південної до мереж зовнішнього освітлення);

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 3 чол;

- знято з військового облік у військовозобов’язаних – 1 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 19 чол;

- проведено зміни облікових даних військовозобов’язаних – 1чол.

- призвано до лав ЗС України – 2 чол;

- направлено до Харківського ОРВК на медичне обстеження – 1 чол.

- зформовано особову справу призовника 2002 р.н. – 2 чол.

- зформовано особову справу призовника 2003 р.н. – 6 чол.

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 29

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 26

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 13

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 7

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 6

Надано консультацій, осіб – 8

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 66

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 29

Оформлено адресних карток, шт – 29

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 10

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 11

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 5

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. - хлопчики – 1

Дівчинки – 0

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 5

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 1

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт. – 6

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 5

Направлено  повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян – 5

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 1

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 8

Державна реєстрація юридичної особи – 2

Надано консультацій – 18

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 11

Надано запитів з ЄДР

Витяги ДЗК

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 4

Надано консультацій – 15

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 12

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги:

- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 4

- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 6

- послуги відділу соціально-економічного розвитку та бюджету – 2

- видано довідок про склад зареєстрованих осіб, шт (у тому числі за запитами СПЗН) – 118

Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа

Триває закупівля робочих станцій ДМС та підключення до КСЗІ

Спеціалісти відділу працюють над наповненням Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради

Начальник відділу надання адміністративних послуг Буліпоп О.К. прийняла участь у менторській програмі «Удосконалення адміністративних і соціальних послуг», яка була організована за підтримки міжнародної програми GIZ

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень