Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 02.12.2019 08:59
Кількість переглядів: 519

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 25.11.2019 р. по 01.12.2019 р.,звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 4

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 47

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 49

Отримано телефонограм (факсограм) – 3

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 119

Керуючий справами (секретар) виконкому та начальник відділу взяли участь у презентації мобільного додатку Українською фундацією Правової допомоги «Моя Громада»

Керуючий справами (секретар) виконкому та начальник відділу взяли участь у засіданні робочої групи з розроблення комунікаційної стратегії Мереф’янської міської ради.

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Опрацювання ресурсу портал Відкритих даних

Здійснено фоторепортажі під час 2-ох заходів

Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади – 11 та в групі у соціальній мережі Facebook – 17

З них:написано публікацій спеціалістами відділу –5, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 6.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 25

Здійснено комісійних виїздів – 3 виїзд за 6 адресами

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 24

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 22

Видання наказів – 2

Представниками Служби у справах дітей та сім’ї Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради взято участь у міжвідомчій нараді по вивченню потреби у наданні соціальних послуг підліткам та молоді групи ризику.

Відділ благоустрою

Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ (близько 50 м.куб).

- Дроблення гілок на щепу по вулицям міста та біля баків (вул. Мічуріна, район Оболони) ;

- Обрізка гілок та сухостою по вулицям Мереф’янської ОТГ ( в басейні р. Мжа) ;

- Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (ДНЗ №1, ЗОШ № 1, ЗОШ № 3,  ДНЗ №3, КЦ «Супутник», ЗОШ № 6 );

- Підготовка  піщано-сольової суміші для підсипки доріг під час ожеледиці;

- Розвезення піщано-сольової суміші по вулицям міста;

Підготовка основи під укладку з/б шпал, вирівнювання дороги відбійними молотками, засипка щебенем, облаштування подушки з піску;

Облаштування твердого покриття по вул. Новопроїжджій (укладка залізобетонних шпал в кількості 152 шт.);

Облаштування з’їзду з дороги, водовідведення з проїзної частини, лежачого поліцейського, засипка ям щебенем;

Вантажно-розвантажувальні роботи та транспортування з/б плит (з контейнерного майданчику) по вул. Незалежності;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (ул. О. Кошевого, 2 в-д Незалежності – заміна ламп, натягування СІП вул. Залізнична);

Встановлення 13 світильників по вул.Заборянська підключення до мереж зовн. освітлення, натягування двох прольотів СІП, встановлення вузла обліку на ТП;

Встановлення світильнику по вул. Залізничній

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 19

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 32

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб – 35

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1 КУпАП, осіб – 4

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 25

Надано консультацій, осіб – 30

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 51

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 20

Оформлено адресних карток, шт – 30

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 25

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 15

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 10

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 2

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт. – 8

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт. – 3

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт.

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 8

Направлено   повідомлення до відділу військового  обліку про померлих громадян – 3

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 3

Направлено звіт до Пенсійного фонду України – 1

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 13

Державна реєстрація юридичної особи – 6

Надано консультацій – 28

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 19

Надано запитів з ЄДР – 1

Витяги ДЗК – 7

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 29

Надано консультацій – 11

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 23

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги:

- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 - річного віку – 8

- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 10

- видано довідок про склад зареєстрованих осіб, шт (у тому числі за запитами СПЗН) – 122

Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа

Триває закупівля робочих станцій ДМС та підключення до КСЗІ

Спеціалісти відділу працюють над наповненням Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради.

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 1 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 8 чол;

- призвано до лав ЗС України – 2 чол;

- з формовано особову справу призовника 2003 р.н. – 3 чол.

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 57

Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 139

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут», КП «Коммуненерго» - 20

Запити в інші організації – 8

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 5

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 11

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 6

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги по втраті годувальника – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 20

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 7

Прийом документів на призначення пільг – 2

Складено актів обстеження матеріально-побутових умов – 13

Здійснено виїздів для складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб – 3

Здійснено виїзд для обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, яка опинилася у складних життєвих обставинах

Надається допомога у оформленні одинокої особи до будинку-інтернату.

Відділу цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності

-відбулися робочі зустрічі з представниками сектору з питань надзвичайних ситуацій Управління житлово-комунального господарства та будівництва Харківської районної державної адміністрації Харківської області з питань оновлення документів на захисну споруду (ПРУ 79251);

- працівниками відділу взято участь у черговому засіданні міської КТЕБ та НС;

- начальником відділу взято участь у нараді у Департаменті цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації;

- спільно зі службою у справах дітей та сім’ї проведено захід для сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах на тему «Безпека у побуті».

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень