A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мереф’янська громада
Харківська область, Харківський район

Щотижневий звіт!

Дата: 09.12.2019 09:15
Кількість переглядів: 367

Шановні мереф’яни! З метою ширшого висвітлення діяльності відділів, що входять до структури виконавчих органів Мереф’янської міської ради, на початку тижня буде надаватися звіт за попередній тиждень щодо проведеної роботи відповідними підрозділами. Сьогодні, за період з 2.12.2019 р. по 8.12.2019 р.,звітують такі відділи:

Загальний відділ

Надійшло письмових звернень від громадян з різних питань – 8

Надійшло письмових звернень  від громадян з ХРДА(ХОДА) – 2

Надійшло запитів на отримання інформація згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» - 2

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 67

Прийнято вхідної документації від підприємств, організацій, установ – 82

Отримано телефонограм (факсограм) – 4

Оброблено та зареєстровано вихідну документацію у кількості – 129

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Мереф'янської міської ради та начальник загального відділу виконавчого комітету Мереф,янської міської ради взяли участь у засіданні сесії Мереф’янської міської ради

Сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю проводилась робота з:

Планування та макетування чергового номера інформаційного вісника Виконавчого комітету «Мереф’янський вісник»;

Опрацювання ресурсу портал Відкритих даних

Здійснено фоторепортажі під час 5-ох заходів

Висвітлення на сайті Мереф’янської громади актуальної інформації. Всього зроблено публікацій на офіційному сайті громади – 17 та в групі у соціальній мережі Facebook – 23

З них:написано публікацій спеціалістами відділу –11, відредаговано публікацій, які надійшли від інших відділів Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради, районних і обласних служб – 6.

Відділ благоустрою

- Прибирання сміття по узбіччям вздовж автошляху центральних  вулиць міста та біля контейнерних майданчиків. Вивезення сміття на тимчасовий майданчик зберігання ТПВ (близько 20 м.куб).

Видалення сухостою, обрізка гілок (с. Селекційне, Заборянка територія р. Мжа).

Дроблення гілок на щепу по вулицям міста та біля баків (вул. Мічуріна, Заборянка, р. Мжа) ;

 Забезпечення комунальних закладів громади деревиною для опалення (ДНЗ №1, ЗОШ № 1, ЗОШ № 3,  ДНЗ №3, КЦ «Супутник», ЗОШ № 6, ДНЗ №4) ;

 Прочищення пішохідних доріжок вздовж автошляху по вул. Дніпровська (центр - ЦРЛ – сквер Батьківщина-мати), подвір’я міської ради;

 Підсипка проїзної частини по вул. Конституції, вул. Тургенєва, вул. О. Кошового, автобусні зупинки, поворот з вул. Конституції на вул. Я. Погребняка;

 Вирізка водостоку в асфальтному покритті на подвір’ї Медичного ліцею;

 Перевезення сейфу в приміщення відділу цивільного захисту населення;

 Розчищення плити під контейнерами по вул. Савченка, транспортування її на вул. 8 березня, встановлення контейнерів;

 Облаштування майданчику (підсипка та вирівнювання основи щебенем) під встановлення з/б плити на вул. 8 березня;

 Завезення ґрунту та вирівнювання проїзної частини для подальшого облаштування твердого покриття по вул. Спортивна (шпалами);

 Розвезення спортивного інвентарю по школам міста;

 Доставка техніки (грейдера) для виконання робіт з благоустрою;

 Підготовка піщано-сольової суміші для підсипки доріг під час ожеледиці;

 Розвезення піщано-сольової суміші по вулицям міста;

Встановлення тренажерів на спортивному майданчику по вул. Козацька;

Зашивка віконних та дверних отворів в житловому приміщенні по вул. Ак. Шахбазова;

Усунення недоліків та несправностей мереж вуличного освітлення, профілактичні роботи, ремонт світильників, заміна ламп (вул. Солдатенка, вул. Новоселів, вул. Культури, вул. Нєкрасова – заміна ламп)

Встановлення світильників по вул.Заборянська, пров. Боровий, вул. Борова, вул. Дніпровська (пішохідні переходи), вул. Річна, пров. Річний, пров. Заборянський;

Демонтаж світильників, СІП, проводу по вул. Дніпровській, пров. Чумацькому;

Виїзди на розгляд звернень громадян;

Прийом та консультація мешканців. Надання відповідей на письмові та усні звернення громадян. Підготовка планів та звітів роботи відділу. Проведення нарад із інспекторами відділу благоустрою (головами РК ОСН), головами ОСББ, керівниками підрозділів та комунальних підприємств міськради. 

Відділ військового обліку

- поставлено на військовий облік  військовозобов’язаних – 2 чол;

- надано консультацій  громадянам з особистих питань – 11 чол;

- з формовано особову справу призовника 2003 р.н. – 2 чол;

- з формовано особову справу призовника 2001 р.н. – 1 чол;

Відділ соціального захисту

Надано консультацій – 51

Спеціаліст відділу здійснив виїзд до Управління соціального захисту населення ХРДА та передав пакети документів – 93

Запити до ТОВ «Харківгаззбут», ПрАТ «Харківенергозбут», КП «Коммуненерго» - 78

Запити в інші організації – 13

Станом на 06.12.2019 р. видано повідомлень про призначення субсидії на ЖКП – 914

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги при народженні дитини – 1

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям – 10

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 17

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 1

Прийнято пакетів документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 3

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку та піклування – 2

Прийнято пакетів документів для призначення допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу – 1

Прийнято пакетів документів для призначення субсидій на ЖКП – 30

Прийнято пакетів документів для присвоєння почесного звання України «Мати-Героїня» - 1

Прийнято пакетів документів для персоніфікованого обліку пільговиків, які мешкають на території Мереф’янської міської ОТГ – 35

Прийом документів та видача посвідчень «Ветеран праці» - 2

Прийом документів на призначення пільг – 3

Прийом документів для оформлення посвідчення «Багатодітна родина» - 3

Складено актів обстеження матеріально-побутових умов – 17

Здійснено виїздів для складання актів обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо переміщених осіб -7

Надано допомогу у оформленні медичного висновку для влаштування одинокої особи до будинку-інтернату

Прийнято пакет документів для влаштування особи з інвалідністю до психоневрологічного інтернату та передано до Департаменту соціального захисту ХОДА – 1

Надано звіт до Асоціації міст України щодо розвитку соціальних послуг у Мереф’янській ОТГ

Надано інформацію до Департаменту соціального захисту населення ХОДА щодо діяльності мобільної бригади на території Мереф’янської ОТГ

Спеціаліст відділу взяла участь у засіданні Ради ветеранів Мереф’янської ОТГ з приводу монетизації пільг та субсидій на ЖКП

 Відділу з питань соціально – економічного розвитку та бюджету

Щоденно ведеться облік надходження податків і зборів окремо по платникам;

Ведеться облік лімітів планових асигнувань видатків загального та спеціального фонду бюджету міста;

Підготовлені та надані до Управління казначейства в Харківському районі довідки про зміни до кошторису, річного розпису, плану асигнувань та помісячного розпису асигнувань бюджету міської ради на 2019 рік;

Надано щотижневу та щомісячну інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Підготовлено та направлено до Департаменту капітального будівництва  інформацію про стан освоєння коштів субвенції з обласного бюджету на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2019 році за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету районним бюджетам, міським бюджетам та бюджетам об'єднаних територіальних громад області;

Підготовлено та направлено до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації інформацію про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській об'єднаній територіальній громаді;

Підготовлено та направлено до УДКСУ у Харківському районі інформацію про обсяг перерахування субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в Мереф’янській ОТГ та звіт про використання коштів резервного фонду;

Надано звіт до відділу фінансів невиробничої сфери Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Підготовлено акти прийому-передачі наданих послуг з реклами за листопад 2019 р – 54 шт.

Підготовлено та направлено звіт:  «Інформація про рівень роздрібних цін», «Інформація про споживчі ціни на продовольчих ринках» до Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації, станом на 06.12.2019

Проведення засідання постійної комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності – 4 засідання

Проведення засідання робочої групи постійної комісії з питань конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності – 2 засідання.

Проведено 3 семінари інспектором праці згідно постанови №823від 21.08.2019 року Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Підготовлено звіт по роботі комісії з розгляду справ із погашення заборгованості по заробітній платі,внесків до Пенсійного фонду,інших обов’язкових платежів та легалізації робочих місць за 2019 рік.

5.Розповсюдження запрошень 34 суб’єктам господарювання для участі в заході «Працюємо без порушень» яке відбудеться 10 грудня 2019 року.

Надано 10 звітів до бюджетного відділу Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Надано 2 звіти до відділу доходів Департаменту фінансів Харківської ОДА;

Спеціалістами відділу надаються консультації в усній формі щодо сплати місцевих податків;

Прийнято 14 ФОП з усними зверненнями (надано роз’яснення,з питань оподаткування);

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 14;

Підготовлено та зареєстровано 1 договір про добровільне відшкодуванню збитків за порушення землекористувачами законодавства щодо використання земельних ділянок на території населених пунктів Мереф?янської міської ради;

Підготовлено 8 вихідних листів щодо заборгованості по орендній платі за земельні діляни;

Ведеться робота з базою платників земельного податку;;

Надано відповіді на листи, що надійшли до відділу.

Служби у справах дітей та сім’ї

Прийнято громадян на особистому прийомі за усними зверненнями (надано роз’яснення, рекомендації, тощо) – 24

Здійснено комісійних виїздів – 2 виїзд за 14 адресами

Надійшло листів, запитів, звернень та іншої кореспонденції – 20

Надано відповідей, направлено запитів та іншої кореспонденції – 24

Взято участь у інформаційній годині-обговорення «А дітям небагато треба – тепла, любові і ясного неба!», яка відбулась у приміщенні Мереф’янської міської центральної бібліотеки. Захід пройшов в рамках щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля».

Взято участь у воркшопі (workshop) на тему: «Ненасильницьке спілкування при конфліктних ситуаціях», який відбувся у приміщенні Мереф’янського Центру надання адміністративних послуг.

Відділ надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Зареєстровано місце проживання, осіб – 32

Знято з реєстрації місця проживання, осіб – 16

Видано довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (ф.13), осіб - 7

Складено постанов про адміністративне правопорушення за ст. 197 Ч. 1  КУпАП, осіб – 4

Внесено змін до паспортних документів про перейменування об’єктів топономіки, осіб – 25

Надано консультацій, осіб – 30

Оформлено талонів реєстрації/зняття з реєстрації, шт. – 51

Оформлено карток реєстрації осіб, шт. – 13

Оформлено адресних карток, шт – 25

Видано копій карток реєстрації, та адресних карток – 13

Надано інформації на запити/ виконано запитів, шт – 24

Направлено повідомлень про зняття з реєстрації, шт – 16

Направлено звіт до ГУ ДМС України в Харківській області щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних, шт. – 1

Державна реєстрація актів цивільного стану

Видано свідоцтва Державна реєстрація народження, шт. – 4

Видано свідоцтва Державна реєстрація смерті, шт – 8

Видано свідоцтва Державна реєстрація шлюбу, шт – 4

Прийнято заяв на реєстрацію шлюбу, шт – 4

Направлено списки, та паспорти померлих громадян до підрозділу ДМС – 1

Направлено   повідомлення до відділу   військового  обліку про померлих громадян – 3

Направлено повідомлення до відділу військового обліку ВК Мереф'янської міської ради про громадян, які зареєстрували шлюб – 2

Направлено звіт до Пенсійного фонду України

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (інше) – 27

Державна реєстрація юридичної особи (інше) – 5

Надано консультацій – 42

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 19

Надано запитів з ЄДР – 1

Витяги ДЗК – 7

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно (інше) – 25

Надано консультацій – 15

Направлено матеріалів до архіву ХРДА – 20

Прийом заяв та пакету документів для надання адміністративної послуги:

- вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25 та 45 – річного віку – 6

- послуги відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, капітального будівництва та державного архітектурно-будівельного контролю – 2

Відділ з питань соціально-економічного розвитку та бюджету виконавчого комітету Мереф’янської міської ради – 1

Видано інформації з РТГ м.Мерефа – 66

Внесено інформацію до РТГ

м. Мерефа – 1

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради – 39

Триває робота над наповненням веб-сайту ЦНАП м. Мерефа

Триває підключення до КСЗІ та оформлення документації

Спеціалісти відділу працюють над наповненням Реєстру територіальної громади Мереф’янської міської ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень